Jag känner att min flickvän blir en helt annan person efter att hon har börjat hänga mer med sin bästa vän, hon blir som henne liksom även när bara hon och jag är med varandra, hon har massa attityd mot mig utan att jag gjort något, hon blir en helt annan människa. Hon har börjat klä sig lättare, jag försöker säga till henne att jag inte riktigt uppskattar den människan du blir efter att du är med henne. Hon va ute på krogen för ett par veckor sen med sin bästa vän, hennes bästa vän tog dit en väldigt många killar till bordet. En av killarna första kyssa henne men hon putta bort honom. Hon berättade allt dagen efter och sa att hon aldrig mer vill gå ut om inte jag är med. Sen en vecka senare när dem mötte varandra igen så har hennes vän ändrat på min tjej helt igen och säger att dem ska gå ut med varandra, vilket är helt fine självklart för jag kan inte bestämma över henne och hon har all rätt att gå ut med sin bästa vän. Och ända jag försökte säga till henne var hur hon kunde ändra sig sådär snabbt efter att dem umgåtts med varandra igen. Jag försöker prata med henne om hela situationen men hon blir bara irriterad istället så de går liksom inte att prata med henne. De ju nånting med min tjejs vän som hon gör och säger som får hela min tjej att ändra på sig som person, hon blir verkligen som en riktigt party hoe när hon är med sin vän för hennes vän är exakt en sånn person som är ute exakt varje helg och festar och klubbar och träffar killar, min tjej har aldrig varit sånn här innan. Och jag vet ju hur lätt folk påverkas av vänner om hur man blir som person och beter sig. Jag vet inte om jag övertänker detta men de känns lite jobbigt och får lite trust issues. Va tycker ni? Överdriver jag så va ärliga, eller blir jag inte riktigt respekterad av henne? Svara va ni tycker