2026-04-14, 16:46
Medlem
Jag känner att min flickvän blir en helt annan person efter att hon har börjat hänga mer med sin bästa vän, hon blir som henne liksom även när bara hon och jag är med varandra, hon har massa attityd mot mig utan att jag gjort något, hon blir en helt annan människa. Hon har börjat klä sig lättare, jag försöker säga till henne att jag inte riktigt uppskattar den människan du blir efter att du är med henne. Hon va ute på krogen för ett par veckor sen med sin bästa vän, hennes bästa vän tog dit en väldigt många killar till bordet. En av killarna första kyssa henne men hon putta bort honom. Hon berättade allt dagen efter och sa att hon aldrig mer vill gå ut om inte jag är med. Sen en vecka senare när dem mötte varandra igen så har hennes vän ändrat på min tjej helt igen och säger att dem ska gå ut med varandra, vilket är helt fine självklart för jag kan inte bestämma över henne och hon har all rätt att gå ut med sin bästa vän. Och ända jag försökte säga till henne var hur hon kunde ändra sig sådär snabbt efter att dem umgåtts med varandra igen. Jag försöker prata med henne om hela situationen men hon blir bara irriterad istället så de går liksom inte att prata med henne. De ju nånting med min tjejs vän som hon gör och säger som får hela min tjej att ändra på sig som person, hon blir verkligen som en riktigt party hoe när hon är med sin vän för hennes vän är exakt en sånn person som är ute exakt varje helg och festar och klubbar och träffar killar, min tjej har aldrig varit sånn här innan. Och jag vet ju hur lätt folk påverkas av vänner om hur man blir som person och beter sig. Jag vet inte om jag övertänker detta men de känns lite jobbigt och får lite trust issues. Va tycker ni? Överdriver jag så va ärliga, eller blir jag inte riktigt respekterad av henne? Svara va ni tycker
Citera
2026-04-14, 16:50
Medlem
thebyebyemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym83638
Jag känner att min flickvän blir en helt annan person efter att hon har börjat hänga mer med sin bästa vän, hon blir som henne liksom även när bara hon och jag är med varandra, hon har massa attityd mot mig utan att jag gjort något, hon blir en helt annan människa. Hon har börjat klä sig lättare, jag försöker säga till henne att jag inte riktigt uppskattar den människan du blir efter att du är med henne. Hon va ute på krogen för ett par veckor sen med sin bästa vän, hennes bästa vän tog dit en väldigt många killar till bordet. En av killarna första kyssa henne men hon putta bort honom. Hon berättade allt dagen efter och sa att hon aldrig mer vill gå ut om inte jag är med. Sen en vecka senare när dem mötte varandra igen så har hennes vän ändrat på min tjej helt igen och säger att dem ska gå ut med varandra, vilket är helt fine självklart för jag kan inte bestämma över henne och hon har all rätt att gå ut med sin bästa vän. Och ända jag försökte säga till henne var hur hon kunde ändra sig sådär snabbt efter att dem umgåtts med varandra igen. Jag försöker prata med henne om hela situationen men hon blir bara irriterad istället så de går liksom inte att prata med henne. De ju nånting med min tjejs vän som hon gör och säger som får hela min tjej att ändra på sig som person, hon blir verkligen som en riktigt party hoe när hon är med sin vän för hennes vän är exakt en sånn person som är ute exakt varje helg och festar och klubbar och träffar killar, min tjej har aldrig varit sånn här innan. Och jag vet ju hur lätt folk påverkas av vänner om hur man blir som person och beter sig. Jag vet inte om jag övertänker detta men de känns lite jobbigt och får lite trust issues. Va tycker ni? Överdriver jag så va ärliga, eller blir jag inte riktigt respekterad av henne? Svara va ni tycker

Knepig situation, själv varit exakt där förut, känns som 90% av killar här i världen levt igenom väldigt liknande situationer. I min situation vann tyvärr vännen denna dragkamp då jag till slut inte orkade mer och budskapet inte gick fram. Vet exakt hur du känner.
Citera
2026-04-14, 16:55
Medlem
solstrålars avatar
Hon knullar redan någon annan än dig.
Citera
2026-04-14, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thebyebyeman
Knepig situation, själv varit exakt där förut, känns som 90% av killar här i världen levt igenom väldigt liknande situationer. I min situation vann tyvärr vännen denna dragkamp då jag till slut inte orkade mer och budskapet inte gick fram. Vet exakt hur du känner.

Fan va tråkigt o höra asså, ja de svårt. Hon vill och tjatar alltid om att jag ska köpa en promise ring till henne, jag tänkte ba ”med detta beteende som du har just nu mot mig, aldrig i livet. Speciellt inte en riktigt ring i framtiden”. Vafan är ens en promise ring? Jag hade aldrig hört talats om de föräns hennes TikTok videor hon får upp hade börjat prata om de. Jag älskar verkligen henne men jag får en magkänsla att om ett år så kommer de att vara slut mellan oss tyvärr.
Citera
2026-04-14, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av solstrålar
Hon knullar redan någon annan än dig.

Kanske dags att göra ett klamme test. Har aldrig gjort, hon säger att hon har gjort de flera gånger efter vi har legat, men vafan vet jag hon kan la ljuga röven av sig för mig.
Citera
2026-04-14, 17:09
Medlem
Hur gammal är TS flickvän?
Citera
2026-04-14, 17:12
Medlem
SoulOfSophias avatar
På vilket sätt är hon taskig eller har attityd mot dig?
Citera
2026-04-14, 17:14
Medlem
CC75s avatar
Hur gamla är ni? Spelar stor roll för mitt svar även din beskrivning av henne, oavsett ålder, är en enda stor red flag.

// CC
Citera
2026-04-14, 17:18
Medlem
triptykens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym83638

Jag tycker du är litet överdriven. Snacka med din tjej på ett icke-konfrontativt sätt att du inte gillar helt när hon har "attityd" mot dig (jag är så satans medelålders att jag inte riktigt vet vad det ens betyder).
Sen skulle jag undersöka hur DU går vinnande ur det här. Hon klär sig litet lättare och (igen vet inte riktigt vad du menar med "attityd") verkar vilja trigga igång nåt osv.

Det viktiga är att du litar på henne och att hon vet att du litar på henne. Om du inte litar på henne kan det ju vara dags att runda av förhållandet, men jag skulle ändå säga att du och hon borde snacka litet. Alltså inte sån där hemsk "vi måste prata om vår relation" grej som man hade som ung för att man trodde drama var en relevant komponent av kärlek, utan ett gött häng. Kökspicknick, spela musik och dricka litet vin. Käka nåt enkelt och snacka skit. Starta upp med positiva saker om henne, kläm in en kommentar att hon blir rätt otrevlig mot dig när hon kommit hem efter vart ute och fråga om hon menar det. Hon menar nog det inte som otrevligt utan nåt annat.

Ett gött snack när det inte är skarpt läge, när man inte bråkar, fixar biffen nio fall av tio och att man känner sig trygg med sin partner och kan lita på dom.
Citera
2026-04-14, 17:18
Medlem
triptykens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CC75
Hur gamla är ni? Spelar stor roll för mitt svar även din beskrivning av henne, oavsett ålder, är en enda stor red flag.

// CC

Ja! Svinbra - jag antog genuint 20 men har inte en aning. Tack för att du faktiskt frågade människan
Citera
2026-04-14, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CC75

// CC

Vi är 20 år gamla båda
Citera
2026-04-14, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amelberga
Hur gammal är TS flickvän?

20 år
Citera
  • 1
  • 2