2026-04-20, 07:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AndersPersson99
Det jag menade.
Då skriver du det först istället för att försöka smyga med ord som du vet att folk tolkar som något annat.
Citera
2026-04-20, 07:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hallbarhetnolla
Tycker mest synd om Stockholms renhållningsarbetare som efter denna dekadenta tillställning måste städa upp all sperma och annat som dessa människor spridit på gator, väggar och i buskage.
Du beskriver allt så detaljerat att jag undrar om du inte var mitt i smeten så att säga?
Citera
2026-04-20, 07:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FuckSweden
Bög? Jag är tjej!

Nja, det skulle mer vara ett sätt för att få ur mig all frustration jag bär på!
Vad är du frustrerad över?
Citera
2026-04-20, 07:20
Medlem
Hallbarhetnollas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xacoon
Du beskriver allt så detaljerat att jag undrar om du inte var mitt i smeten så att säga?

Det finns en annan tråd där man anklagar varandra för att vara bögar.
Hade en arbetskollega innan jag gick i pension som då bodde inne på Södermalm och han berättade hur illa det såg ut i Tantolunden då han gick sina morgonpromenader med hunden.
Bögar kan få böga hur mycket de vill men böga utomhus i ett befolkat område är inte ok. Det är min inställning. Fast ni Stockholmare har visst en annan inställning till detta.
Citera
2026-04-20, 07:21
Avstängd
Vidrig liten sammankomst.
Inga bögar på våra gator!
Citera
2026-04-20, 07:40
Medlem
Pripps0.0s avatar
Vad är det som driver dessa människor att vända ut och in på sig i offentlighetens ögon?
De kallar det Pride/Stolthet, vilket förövrigt är Högmod och en dödssynd. Pride över vadå? Att de led av psykisk ohälsa tills de hittade en gemenskap där andra med psykisk ohälsa sa att man ska vara stolt över att må dåligt. En gemenskap där destruktivitet och sex i alla dess former står i fokus, även asexuella hyllas som en del i kampen mot allt som en gång ansågs normalt.

Hur kan detta hjälpa någon?
Vilka rättigheter saknar de?
Vad hände med mina rättigheter om att få slippa dessa människors infiltrering på våra förskolor, bibliotek och ja i princip allt i samhället som ska hbtq-certifieras för att få en regnbågsflagga att hissa. Vi betalar för att bli hjärntvättade. Smart, det får man ändå ge dom.

Varför deltar till synes normala människor i den här skiten?
Citera
2026-04-20, 09:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backadalen
Vidrig liten sammankomst.
Inga bögar på våra gator!
Sluta gå ut då!
Citera
2026-04-20, 09:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hallbarhetnolla
Det finns en annan tråd där man anklagar varandra för att vara bögar.
Hade en arbetskollega innan jag gick i pension som då bodde inne på Södermalm och han berättade hur illa det såg ut i Tantolunden då han gick sina morgonpromenader med hunden.
Bögar kan få böga hur mycket de vill men böga utomhus i ett befolkat område är inte ok. Det är min inställning. Fast ni Stockholmare har visst en annan inställning till detta.
Vad gjorde bögarna då? För det låter på dig som att dom skulle haft orgier, springer runt nakna eller i läderdräkter och suger kuk helt öppet.

Nja, jag tror snarare att din kompis såg bögar hålla hand och kyssas och han blev då kåt själv och förvirrad.
Citera
2026-04-20, 09:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps0.0
Vad är det som driver dessa människor att vända ut och in på sig i offentlighetens ögon?
De kallar det Pride/Stolthet, vilket förövrigt är Högmod och en dödssynd. Pride över vadå? Att de led av psykisk ohälsa tills de hittade en gemenskap där andra med psykisk ohälsa sa att man ska vara stolt över att må dåligt. En gemenskap där destruktivitet och sex i alla dess former står i fokus, även asexuella hyllas som en del i kampen mot allt som en gång ansågs normalt.

Hur kan detta hjälpa någon?
Vilka rättigheter saknar de?
Vad hände med mina rättigheter om att få slippa dessa människors infiltrering på våra förskolor, bibliotek och ja i princip allt i samhället som ska hbtq-certifieras för att få en regnbågsflagga att hissa. Vi betalar för att bli hjärntvättade. Smart, det får man ändå ge dom.

Varför deltar till synes normala människor i den här skiten?
Du vet att det är en dödssynd att du själv dömer någon och inte gud?

Satans kättare...
Citera
2026-04-20, 09:33
Medlem
Pripps0.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xacoon
Du vet att det är en dödssynd att du själv dömer någon och inte gud?

Satans kättare...

Att yttra det självklara är inte att döma, det är den (kristna) verkligheten/budskapet. Vill du att jag ska tiga när jag skådar satan?
Citera
2026-04-20, 09:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps0.0

Att yttra det självklara är inte att döma, det är den (kristna) verkligheten/budskapet. Vill du att jag ska tiga när jag skådar satan?
Finns inget hat som kristen kärlek!

Hoppas gud blir rövknullad av Satan.
Citera
2026-04-20, 10:09
Medlem
Jaha, 2011 bjöd Pride in pedofilernas förespråkare i Sverige som talare, nämligen Kjell Rindar. Han och några andra skrev väl en påtryckning gentemot politiska partier att de i början av 80-talet skulle legalisera pedofili. Detta har RFSL och Pride vetat hela tiden, och likväl bjöd dem in honom!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in