2026-04-14, 14:39
Medlem
Buskis-Lasses avatar
Hej!

För ca 2 år sedan hade jag en period i livet där jag regelbundet köpte thaimassage. Men slutade eftersom det inte var prisvärt att spruta efter 1 minut eller två. Det var som att jag plötsligt led av för tidig utlösning. Någon med liknande erfarenhet och vad tror ni att det i så fall beror på?

Handlar det om deras teknik? Dom är ju trots allt proffs på att runka kukar till utlösning.
Eller är det för att man man blir teasad en längre stund? Damerna har ju sina knep för att kuken ska resa sig. Masserar ljumskarna och ibland även i stjärtskåran. Det tar ju oftast 25-30 min innan vändning om man bokar 60 minuter och då är kan ju redan rejält kåt.
Eller är det för att man är extra avslappnad? Man ligger ju trots allt naken på en brits och får massage i ett relativt mörkt rum.
Eller är det oljan på ballen som gör det extra skönt?

Det pinsamma var ju att man sprutade nästan på direkten.
Citera
2026-04-14, 14:43
Medlem
AnonymHingsts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buskis-Lasse
Hej!

För ca 2 år sedan hade jag en period i livet där jag regelbundet köpte thaimassage. Men slutade eftersom det inte var prisvärt att spruta efter 1 minut eller två. Det var som att jag plötsligt led av för tidig utlösning. Någon med liknande erfarenhet och vad tror ni att det i så fall beror på?

Handlar det om deras teknik? Dom är ju trots allt proffs på att runka kukar till utlösning.
Eller är det för att man man blir teasad en längre stund? Damerna har ju sina knep för att kuken ska resa sig. Masserar ljumskarna och ibland även i stjärtskåran. Det tar ju oftast 25-30 min innan vändning om man bokar 60 minuter och då är kan ju redan rejält kåt.
Eller är det för att man är extra avslappnad? Man ligger ju trots allt naken på en brits och får massage i ett relativt mörkt rum.
Eller är det oljan på ballen som gör det extra skönt?

Det pinsamma var ju att man sprutade nästan på direkten.
Stadigt första inlägg. Jag tror du lider av ett problem, för tidig utlösning helt enkelt.

Hur ofta ligger du annars?
Citera
2026-04-14, 14:47
Medlem
triptykens avatar
Hade du inte kunnat fråga din partner om dom kunde runka dig med olja?

Har alltid fascinerats av det här sen jag först hörde en snubbe prata om hur han gick till massage och blev avrunkad och det var "såååå fantastiskt med oljan". Han skulle direkt dit igen. Men hur rädd kan han inte vart för att berätta för sin partner vad han ville ha? Det måste ju vara det enklaste i världen att be sin partner runka av en med glidmedel eller olja?
Citera
2026-04-14, 22:29
Medlem
Till TS; Köp 30 mg Priligy från väl valt EU-apotek lite lagom anonymt och ta ett litet piller cirka 1,5 timma innan det knackas på dörren hos salongen så ska du få se att de kommer få jobba rejält för arvodet innan finalen nås.........
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in