2026-08-11, 11:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Justiceispeace
Det är ingen som gör påhopp på hennes flickvän eller dotter. Poängen är helt enkelt att tråden handlar om det juridiska ärendet och domen – inte om Kim/Malins nuvarande relationer, vardagsliv eller om hon är lycklig idag. Det saknar betydelse för sakfrågan.

Då är det k*ms exfru ni ska skriva om som gjort allt
Citera
2026-08-11, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Losifer90
Då är det k*ms exfru ni ska skriva om som gjort allt

Båda var parter i rättssaken och ingår därför i diskussionen. Sluta försöka diktera vad andra får skriva om.
Citera
2026-08-11, 13:30
Avslutad
Citat:
Båda var parter i rättssaken och ingår därför i diskussionen. Sluta försöka diktera vad andra får skriva om.

Jag är granne till hennes flickvän. Och jag har pratat och umgåtts med både henne och med K*m, så sluta upp med era påhopp. Dottern älskar K*m och hon är underbar mot dottern så låt K*m få leva sitt liv tsm med hennes nya
Citera
2026-08-11, 17:15
Medlem
Citat:
Jag är granne till hennes flickvän. Och jag har pratat och umgåtts med både henne och med K*m, så sluta upp med era påhopp. Dottern älskar K*m och hon är underbar mot dottern så låt K*m få leva sitt liv tsm med hennes nya

Ingen köper den där "jag är bara en granne"-rollen, och om någons dotter gillar Kim eller inte är helt ointressant och irrelevant för tråden. Det enda du åstadkommer med de här inläggen är att bekräfta allas misstankar, göra Kim en björntjänst och hålla tråden överst på forumet.
Citera
2026-08-11, 20:52
Medlem
Citat:
Ingen köper den där "jag är bara en granne"-rollen, och om någons dotter gillar Kim eller inte är helt ointressant och irrelevant för tråden. Det enda du åstadkommer med de här inläggen är att bekräfta allas misstankar, göra Kim en björntjänst och hålla tråden överst på forumet.

Vi måste få tillbaka tråden/trådarna om Rohlénarna och Terese Lindgr*n, dom var GULD . Tyvärr är dom jag hittat låsta. Det skulle behöva öppnas upp en ny kategori under "kultur & media", "skvaller - för personer som inte är kända".
Citera
2026-08-17, 02:26
Medlem
Terese är i fängelse? Du som e granne med Malins flickvän! Vad har hon hotat med för att skriver så där? Både Malin och Fanny borde sitta inne för allmänheten säker8
Citera
2026-08-19, 15:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lillajag67
Terese är i fängelse? Du som e granne med Malins flickvän! Vad har hon hotat med för att skriver så där? Både Malin och Fanny borde sitta inne för allmänheten säker8

Tyvärr har inte kim gjort något på fem år. Hon lever sitt liv med hennes flickvän
Citera
2026-08-19, 19:43
Medlem
Citat:
Tyvärr har inte kim gjort något på fem år. Hon lever sitt liv med hennes flickvän
Kim är inte den dömda parten i det här ärendet. Det finns ingen anledning att sitta i försvarsställning kring hennes privatliv eller vad hon gör idag. Släpp sidospåren.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in