2026-08-06, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skaffaettliv2005
Om du är orolig granne så är de dags att bli orolig igen för tydligen hade de ju gjort slut i förra veckan men nu har K fått flytta hem till mamman å barnet igen
Stackars barn säger jag igen.... den där dramapersonen å allt som snurrar löst i den skallen behöver inte lilla L uppleva...

Skit I mormor anmäl endå om du känner oro, hon får väl bli hur galen hon vill, konstigt att hon inte bryr sig mer om sitt barnbarn....

Tycker inte att man ska snacka skit om mormorn, hon har väl inget med K*m/Ma**n att göra? Mamman till barnet är jätte mån om sin dotter, tål inte att man ska sitta och spy ur sig osanning om man inte vet vad man pratar om. Kan ju dock hålla med mormorn om hennes dotter blir anmäld IFO på grund av att folk sitter på dessa ställen och skvalllrar, så skulle jag också bli galen! Dessutom kan man ju sopa rent framför sin egen dörr. Har man åsikter så står man väl öppet för dem och inte sitter här anonymt och gnäller?
Citera
2026-08-06, 13:53
Avslutad
Hur har ni fått reda på allt detta?

Citat:
Om du är orolig granne så är de dags att bli orolig igen för tydligen hade de ju gjort slut i förra veckan men nu har K fått flytta hem till mamman å barnet igen
Stackars barn säger jag igen.... den där dramapersonen å allt som snurrar löst i den skallen behöver inte lilla L uppleva...

Skit I mormor anmäl endå om du känner oro, hon får väl bli hur galen hon vill, konstigt att hon inte bryr sig mer om sitt barnbarn....
Citera
2026-08-06, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dirty.Harry
Såg på Kimpas Fb att hon varit inlagd på sjukhus.
Hon hade knivskurit sig själv 😱😱😱😱😱
Tror att det var i vintras. Alltså en sån jävla borderlinegalning 😮
Alla inblandade verkar riktigt mentalt sjuka.
länk?
Citera
2026-08-06, 14:22
Medlem
Dirty.Harrys avatar
Länk till hennes Fb finns här i tråden. En eller två sidor tillbaka. Ansträng dig lite om du orkar 😱🤣🤣🤣🤣🤣

Citat:
Ursprungligen postat av enskildaasikter
länk?
Citera
2026-08-06, 14:36
Medlem
Oj! Vet vem det är...
Hoppas det ska gå väl för familjen..
Jordens sötaste lilltjej.
Ni som skrivit..Har ni nån koppling till K*ms nya tjej?

Citat:
Kim är väl tillsammans med en småbarnsmamma från holmsund nuförtiden.... fortfarande lika labil å galen skulle jag tro stackars lilla barn som blivit indragen i den där snurriga soppa
Citera
2026-08-06, 14:39
Medlem
Oj..Hur vet ni ?
Är det rykten eller nån som berättat det?

Citat:

Citera
2026-08-10, 12:47
Avslutad
Vad jag vet och sett så är k*m en annan person. Och jag är en granne till hennes flickvän, jag har sett hur gullig och fantastisk K*m är emot dottern. Hon har även umgåtts med mina två barn. Alla är världar en andra chans. Så sluta upp med era påhopp emot Emili* och K*m dom är lyckliga tsm och även dottern älskar K*m
Citera
2026-08-10, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Losifer90
Vad jag vet och sett så är k*m en annan person. Och jag är en granne till hennes flickvän, jag har sett hur gullig och fantastisk K*m är emot dottern. Hon har även umgåtts med mina två barn. Alla är världar en andra chans. Så sluta upp med era påhopp emot Emili* och K*m dom är lyckliga tsm och även dottern älskar K*m
Vad jag vet är Kim och Malin samma person, vilket offentliga handlingar också bekräftar. Men det hör egentligen inte hit. Det har varit ett evigt drama kring Kim/Malin och Fanny, medan den här tråden faktiskt handlar om mordhot och övergrepp i rättssak – vilket resulterade i en fällande dom. Angående det ärendet vill jag dock säga: ingen rök utan eld. Det är i grunden positivt när personer som uppenbart är toxiska för varandra går skilda vägar, så om de har gjort det är det bara bra. Nu finns det en möjlighet för Kim/Malin att vända detta till något positivt, även om hennes diagnoser gör situationen utmanande.
Citera
2026-08-10, 17:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Justiceispeace
Vad jag vet är Kim och Malin samma person, vilket offentliga handlingar också bekräftar. Men det hör egentligen inte hit. Det har varit ett evigt drama kring Kim/Malin och Fanny, medan den här tråden faktiskt handlar om mordhot och övergrepp i rättssak – vilket resulterade i en fällande dom. Angående det ärendet vill jag dock säga: ingen rök utan eld. Det är i grunden positivt när personer som uppenbart är toxiska för varandra går skilda vägar, så om de har gjort det är det bara bra. Nu finns det en möjlighet för Kim/Malin att vända detta till något positivt, även om hennes diagnoser gör situationen utmanande.

Fanny mordhotade kim då kim valde att skilja sig från fanny. Man kan inte råför för att man har diagnoser, kim är då inte samma person som innan. Och hon är trevlig att prata med även lugn och lite tyst låten
Citera
2026-08-10, 19:53
Medlem
Citat:
Fanny mordhotade kim då kim valde att skilja sig från fanny. Man kan inte råför för att man har diagnoser, kim är då inte samma person som innan. Och hon är trevlig att prata med även lugn och lite tyst låten

Om Kim är trevlig, lugn eller har förändrats som person saknar betydelse för trådens ämne. Diskussionen gäller domen och rättsfallet – personliga anekdoter om hur hon är som granne eller vän tillför ingenting i sakfrågan.
Citera
2026-08-10, 21:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Justiceispeace
Om Kim är trevlig, lugn eller har förändrats som person saknar betydelse för trådens ämne. Diskussionen gäller domen och rättsfallet – personliga anekdoter om hur hon är som granne eller vän tillför ingenting i sakfrågan.

Nä men sluta göra en massa påhopp då. Om hennes flickvän och dotter. Tråden handlar om K*ms exfru som i lång tid mordhotat, gjort falska anmälningar, m.m, så låt K*m leva sitt liv tsm med min granne för dom lever lyckligt tsm
Citera
2026-08-10, 21:32
Medlem
Citat:
Nä men sluta göra en massa påhopp då. Om hennes flickvän och dotter. Tråden handlar om K*ms exfru som i lång tid mordhotat, gjort falska anmälningar, m.m, så låt K*m leva sitt liv tsm med min granne för dom lever lyckligt tsm

Det är ingen som gör påhopp på hennes flickvän eller dotter. Poängen är helt enkelt att tråden handlar om det juridiska ärendet och domen – inte om Kim/Malins nuvarande relationer, vardagsliv eller om hon är lycklig idag. Det saknar betydelse för sakfrågan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in