2026-04-13, 14:15
Medlem
En Sverigedemokratisk kommunpolitiker åtalas för flera våldtäkter, rapporterar P4 Skaraborg.

Politikern, som har suttit häktad sedan i december förra året, nekar till anklagelserna.

https://www.sverigesradio.se/artikel/sd-politiker-atalas-for-tre-valdtakter-och-andra-sexbrott

Vem är SD-politikern?
2026-04-13, 14:33
Medlem
den stora frågan blir ju - är det fejk style samtyckeslags - våldtäkter eller riktiga våldtäkter? rätt relevant fråga i sammanhanget xD
2026-04-13, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NZT1337
den stora frågan blir ju - är det fejk style samtyckeslags - våldtäkter eller riktiga våldtäkter? rätt relevant fråga i sammanhanget xD

Låter det så från dig när någon annan begår tre våldtäkter eller bara när SD-politiker gör det?
2026-04-13, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pdu
Låter det så från dig när någon annan begår tre våldtäkter eller bara när SD-politiker gör det?

Sedan samtyckeslagen infördes låter det så vid alla påstådda våldtäkter enligt mig.

:vet inte varför du tror jag gillar SD jag avskyr fan samtliga politiker xDDD på min röstsedel brukar jag skriva saker i stil med " avrätta *aktuell statsminister*"
2026-04-13, 15:08
Medlem
Nå vem är SD-politikern som åtalas för tre våldtäkter?? Ett jävla äckel!
2026-04-13, 15:58
Medlem
FarbrorFredriks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maallgan
Sieg Heijl
Åfan, säker på det?
Han borde vara hyffsat till åren nu....
2026-04-13, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pdu
Nå vem är SD-politikern som åtalas för tre våldtäkter?? Ett jävla äckel!

Oskyldig tills hans döms?

Kan ju vara fejkade samtyckesvåldtäkter av vänsterfittor.
2026-04-13, 21:21
Avslutad
Enskilt rötägg #477
2026-04-13, 21:26
Moderator
GreffueAnthoniuss avatar
Vi stänger butiken och hänvisar till (FB) SD-topp i Skaraborg häktad – misstänkt för våldtäkt /MOD

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in