2026-04-13, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trmg
Står du för kostnaden så kör vi. Det är ändå inte mycket pengar?

Återigen, varför ska jag testa något jag varnat för i månader och era tester nu visar jag hade rätt?
Börjar kännas som du ändrade dig skarpt från igår, efter lite mailkontakt med shoppen.

Du gick från att inse att det är mysko att butiken som sålt misstänkt Spice till dig inte låter dig välja vart det skall testas utan måste vara hos deras samarbetspartner i Slovenien av någon anledning, till att nu tycka det är helt rimligt och att det förmodligen inte alls är något fel på ditt THC-A som gav 0 utslag för THC och 100% utslag för Spice.

Men jag förstår också att butikerna har koll på vilka som köper (alltså fullständig namn och adress) och därmed koll på vilka dom mailar med och som skriver på flashback, och att man då kan få kalla fötter bara av den tanken eller efter att butiken mailat något mindre trevligt.

Spekulerar fritt. Men nu får det allt räcka med ologiskt tänk. Visar något test positivt på Spice så är det inte av ren magi eller slump, då innehåller det SPICE!
Senast redigerad av savecannabis 2026-04-13 kl. 15:38.
2026-04-13, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av savecannabis
Återigen, varför ska jag testa något jag varnat för i månader och era tester nu visar jag hade rätt?
Börjar kännas som du ändrade dig skarpt från igår, efter lite mailkontakt med shoppen.

Du gick från att inse att det är mysko att butiken som sålt misstänkt Spice till dig inte låter dig välja vart det skall testas utan måste vara hos deras samarbetspartner i Slovenien av någon anledning, till att nu tycka det är helt rimligt och att det förmodligen inte alls är något fel på ditt THC-A som gav 0 utslag för Spice och 100% utslag för THC-A.

Men jag förstår också att butikerna har koll på vilka som köper (alltså fullständig namn och adress) och därmed koll på vilka dom mailar med och som skriver på flashback, och att man då kan få kalla fötter bara av den tanken eller efter att butiken mailat något mindre trevligt.

Spekulerar fritt. Men nu får det allt räcka med ologiskt tänk. Visar något test positivt på Spice så är det inte av ren magi eller slump, då innehåller det SPICE!

Du är skitjobbig som sagt att skriva med hela tiden. Jag vill helst inte ha med dig att göra. Du har fortfarande inte efter 1000tals inlägg kommit med några konkreta bevis, men du är snabb på att döma alla möjliga personer för fusk, och gängkriminalitet osv.

Du hjälper inte med nåt, du bara sitter i baksätet, och dina åsikter är inte möjliga att ändra ens med ett labbtest. Du är meningslös att ha att göra med här.
2026-04-13, 16:04
Moderator
Mr.Woodss avatar
Fortsättning följer här: https://www.flashback.org/showthread.php?p=94750165&posted=1#p94750165

Hänglås på.

/Moderator
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in