Jag tänkte idag titta på serien sommaren 85 på SVT. Men det gick bara inte, för jag blir så oerhört ledsen och nedstämd, när jag tänker på vad alla som röstat fel, gjort med vårt land. Hur kunde folk gå på det? Både Reinfeldt och Persson sålde in det bra. "Öppna era hjärtan och plånböcker". Se hur det blivit. Jag är inte den enda som funderar på självmord pga vi har gett bort vårt fina land. Men jag har barn och kan inte ta livet av mig. Det är försent att vända utvecklingen nu, även om moderaterna äntligen insett att vi inte tjänade på utan förlorar enorma pengar på invandringen. Nu står vi där jag sa för 20 år sedan - i ett samhälle som kollapsat. Gängkrig, vårdköer, ökade våldtäkter, otrygghet osv. Och de gör allt för att mörka hur illa det är. "Det dödliga våldet har inte ökat" med vriden statistik som folk går på. Ut med sanningen. Fängelserna är överfyllda av utlänningar och andra generationens invandrare. Utlänningar begår fler brott sett till hur många de är osv osv. Nu har vårt vidriga samhälle skickat invandrarmän på våra gamla också. Ger dem bidragsantällningar inom äldreomsorgen där de kan våldta och råna våra äldre. Dessa ingenjörer och läkare. Jag har växt upp i en idyll a la bullerbyn och sett allt från början, hur vårt land långsamt gavs bort. Hur vi blev dörrmatta, socialkontor åt hela världen. Ser inget som helst positivt med invandringen.
Fantastiske smarta Åkesson kommer aldrig tillåtas bli stadsminister, de kommer döda honom isf, så hårt skyddar de sina invandrare, vänstern. Jag har tappat hoppet. Det går inte att besöka ett lekland ens utan att det är shallaballas överallt. Nu har de börjat komma ut till landet också, i barnens förskolor och skolor. "Hey mannen" kommer sonen hem och säger och jag vill spy och förklarar att så pratar vi inte i vårt hem.
Hur hanterar ni andra, som också är smarta nog att tidigt ha sett att detta kommer gå åt helvete, ångesten över vårt förlorade land?
Fantastiske smarta Åkesson kommer aldrig tillåtas bli stadsminister, de kommer döda honom isf, så hårt skyddar de sina invandrare, vänstern. Jag har tappat hoppet. Det går inte att besöka ett lekland ens utan att det är shallaballas överallt. Nu har de börjat komma ut till landet också, i barnens förskolor och skolor. "Hey mannen" kommer sonen hem och säger och jag vill spy och förklarar att så pratar vi inte i vårt hem.
Hur hanterar ni andra, som också är smarta nog att tidigt ha sett att detta kommer gå åt helvete, ångesten över vårt förlorade land?