• 5
  • 6
2010-07-14, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonkeyKlonk
Om inte alla har gjort det så tycker jag ni ska casha ut från redbet illa kvickt.
Inte för att det är riggat, utan av andra orsaker så att säga.

Vad menar du?
Citera
2010-09-13, 21:35
Bannlyst
För att deras aktie har rasat med 75% ?
Citera
2011-01-02, 00:03
Medlem
Finns säkert en riggtråd men tänkte berätta min senaste upplevelse på b2b.... Set mot runner runner STEGE . QQ mot A på river... inte vunnit en 70/30 på 1 timmes grind och nej kära Fbare jag är ingen fisk. Min polare har plussat stadigt på entraction (b2b) i flera år men det förändrades förra året efter en 2 månaders downswing ringde han support och frågade om de hade ändrat något med sidan: Ja det har dom. Det ska löna sig att spela mer händer. läs fiska.
Citera
2011-01-02, 00:05
Medlem
Stormorfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vitalejonet
Finns säkert en riggtråd men tänkte berätta min senaste upplevelse på b2b.... Set mot runner runner STEGE . QQ mot A på river... inte vunnit en 70/30 på 1 timmes grind och nej kära Fbare jag är ingen fisk. Min polare har plussat stadigt på entraction (b2b) i flera år men det förändrades förra året efter en 2 månaders downswing ringde han support och frågade om de hade ändrat något med sidan: Ja det har dom. Det ska löna sig att spela mer händer. läs fiska.
Vadå, så dom erkännde mer eller mindre att dom har riggat sidan? Iofs inte omöjligt när vi snackar entraction..
Citera
2011-01-02, 02:09
Medlem
Lato82s avatar
Det är ju uppenbart att det år något som e fel på entraction nätverket. Ibland är man på den givande sidan/ibland på den recivande.

Ibland känns det som att man inte kan vinna/ibland inte förlora. Det gäller ju att kunna lista ut när DOM switchen är påslagen. Men det är ibland inte så lätt då man e på "loosing mode" och inte kan vinna oavset hand man sitter på. Sitter man där med fyrtalet och får en Al In mot sig på rivern, måste man nästan erkänna sig slagen av en runner runner str8 flush. Solklar FOLD.

Då man e på "winning mode" går ju allt hur smort som helst. Finessen är ju självklart att få ut så mycket som möjligt av rushen. Har du den där 2outer shansen att ta hem den där 500€ potten på rivern. Solklar CALL.

Tror alla siter är mer eller mindre riggade. Men entraction gör bara ett så jävla dåligt jobb i att gömma det.

(halv allvarligt inlägg)
Citera
2011-01-02, 02:45
Bannlyst
Alla sajter är likadana men problemet är att vissa inte vet när man ska lämna ett bord eller en spelsession när det går dåligt för en, man kan aldrig tvinga fram vinster när det går dåligt eller om man är på tilt
Citera
2011-01-02, 02:58
Medlem
Lato82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prinsessa
Bra att du skrivit att det är halvallvarligt inlägg, detta kan ju inte stämma, i så fall är alla nätverk riggade. Det där du beskriver händer på alla siter, oftast vinner alltid den sämre handen, fattar inte varför, helt sjukt!

Men testa spela på lightbet.com där vinner man och det är också entraction.

Du förstod inte riktigt allt av det jag skrev där va?
Tycker annars entraction är den skönaste clienten där ute. därför jag spelar på den. Jag spelar förövrigt alltid mer eller mindre på tilt. Så dom sköna "will not loose" moden får jag jävligt mycket ut av.

Måste bara passa på och fråga vad du får ut av att promotera lightbet så hårt? Din sida kanske?
Senast redigerad av Lato82 2011-01-02 kl. 03:16.
Citera
2011-01-02, 05:29
Medlem
Stormorfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lato82
Det är ju uppenbart att det år något som e fel på entraction nätverket. Ibland är man på den givande sidan/ibland på den recivande.

Ibland känns det som att man inte kan vinna/ibland inte förlora. Det gäller ju att kunna lista ut när DOM switchen är påslagen. Men det är ibland inte så lätt då man e på "loosing mode" och inte kan vinna oavset hand man sitter på. Sitter man där med fyrtalet och får en Al In mot sig på rivern, måste man nästan erkänna sig slagen av en runner runner str8 flush. Solklar FOLD.

Då man e på "winning mode" går ju allt hur smort som helst. Finessen är ju självklart att få ut så mycket som möjligt av rushen. Har du den där 2outer shansen att ta hem den där 500€ potten på rivern. Solklar CALL.

Tror alla siter är mer eller mindre riggade. Men entraction gör bara ett så jävla dåligt jobb i att gömma det.

(halv allvarligt inlägg)
Jag håller nog med, jag har lirat en del på entraction senaste månaderna, runt 250k händer iaf och det händer fan sjuka saker Men det kan även vara för att man får se korten vid all in och hinner tänka, ja nu kommer väl det kortet och visst fan träffar dom sin 20% gång på gång. Känns som att man märker av det mer än på tex PL då man får se handen först efter, men håller med att vissa sessioner springer man löjligt bra och oftast sanslöst kasst där varenda 80/20 torskar på konstiga runner runners.
Citera
2011-01-02, 06:48
Medlem
Lato82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stormorfar
Jag håller nog med, jag har lirat en del på entraction senaste månaderna, runt 250k händer iaf och det händer fan sjuka saker Men det kan även vara för att man får se korten vid all in och hinner tänka, ja nu kommer väl det kortet och visst fan träffar dom sin 20% gång på gång. Känns som att man märker av det mer än på tex PL då man får se handen först efter, men håller med att vissa sessioner springer man löjligt bra och oftast sanslöst kasst där varenda 80/20 torskar på konstiga runner runners.

Vet att du lirar på entraction. Har följt din dagbok ett bra tag nu, kul läsande. Tycker du är en skön karaktär.

Jo det är ju det jag menar. Då man springer bra så gå det så löjligt enkelt på ALLA bord. Jag skulle förstå om det skulle vara så att det skulle gå bra på vissa bord/dåligt på vissa. Men nej, det händer alltid på alla bord samtidigt.
Är man på "bli rövknullad" stadiet kan man fan inte vinna en pot fast hur man än försöker.
Desto roligare då förstås då man är i "win with any two" stadiet. Man får sitta och raisa med i princip allt och veta att man kommer vinna potten.
Senast redigerad av Lato82 2011-01-02 kl. 07:01.
Citera
2011-01-04, 12:35
Medlem
skizzzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lato82

(halv allvarligt inlägg)

herregud, sluta posta, så pinsamt att läsa.

om du spelar tex 1000 händer en kväll, så förlorar du med AA vs KK 3 gånger och missar alla dina färgdrag, då menar du alltså att dom slagit på "loosing-mode-riggen" för dig?

kallas varians, inte rigg, ingenting annat.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in