Citat:
Ursprungligen postat av
Jappdinfru
Såg en skåpbil igår 4-5 min efter midnatt köra långsamt in på min parkering och kort därefter en vanlig person bil. Skåpbilen stod utanför en port där polis brukar hälsa på då o då. Mannen är själv i bilen men öppnar dörren till passagerarsätet (troligen för att vänta in offer som kommer från det hållet in på parkeringen därefter pang pang. Skåpbilen står stilla och föraren kollar mot porten och vänder inte blicken under sina 15 minuter på plats.
När han väl kör iväg så är personbilen kvar parkerad och kör tomgång i 3 timmar till tills den lämnar. Fick inte reget på skåpbilen men personbilen var reggad på en person i Malmö med domar som nyligen flyttat från hbg ( vet att det nyss kommit ut en artikel att en skåpbil inte hade med saken att göra men det tror jag inte ett dugg på då vittnet hörde av sig till hd direkt efter mordet och insåg kanske att det inte var så smart och ändrade sitt vittnesmål när polisen förhörde) och fråga inte var jag såg detta kommer inte svara men kan säga att det inte är långt från mordplatsen
Smart att stå i tomgång i 3 timmar, det drar ju inte lite uppmärksamhet.