2026-04-16, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 00.01.30
Sök på beautydeluxebyt
Trögt o sätta kunder i risk tänker jag

Ja segt profilen är privat, hon verkar knappt finnas på sociala medier men finns gott om rykten iaf
Citera
2026-04-16, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jappdinfru
Såg en skåpbil igår 4-5 min efter midnatt köra långsamt in på min parkering och kort därefter en vanlig person bil. Skåpbilen stod utanför en port där polis brukar hälsa på då o då. Mannen är själv i bilen men öppnar dörren till passagerarsätet (troligen för att vänta in offer som kommer från det hållet in på parkeringen därefter pang pang. Skåpbilen står stilla och föraren kollar mot porten och vänder inte blicken under sina 15 minuter på plats.

När han väl kör iväg så är personbilen kvar parkerad och kör tomgång i 3 timmar till tills den lämnar. Fick inte reget på skåpbilen men personbilen var reggad på en person i Malmö med domar som nyligen flyttat från hbg ( vet att det nyss kommit ut en artikel att en skåpbil inte hade med saken att göra men det tror jag inte ett dugg på då vittnet hörde av sig till hd direkt efter mordet och insåg kanske att det inte var så smart och ändrade sitt vittnesmål när polisen förhörde) och fråga inte var jag såg detta kommer inte svara men kan säga att det inte är långt från mordplatsen

Ja men förr eller senare lär det komma fram men säkert någon större som fått någon annan att göra det. Undrar om dem blev lurade dit, tänker att någon hade bestämt träff ex lösa droger eller ses på en cigg, tufft att se sin pojkvän bli skjuten. Undrar hur det går för henne sen, om hon kommer behöva ha skyddad id om det är någon hotbild emot henne
Citera
2026-04-16, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MagisterM
Får man gissa huvudskott på mannen och sen ’oavsiktlig skada’ på kvinnan? ’Felskjutning’ 2.0.

Tänker det också, men undrar hur nära skjutaren har kommit eller om det var menat emot båda
Kan inte se något vad som står i tidningen gällande skadorna, vart dem har blivit beskjutna men det tänker jag är väll sällan dem skriver?
Citera
2026-04-16, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eschool
Ja men förr eller senare lär det komma fram men säkert någon större som fått någon annan att göra det. Undrar om dem blev lurade dit, tänker att någon hade bestämt träff ex lösa droger eller ses på en cigg, tufft att se sin pojkvän bli skjuten. Undrar hur det går för henne sen, om hon kommer behöva ha skyddad id om det är någon hotbild emot henne

Undrar om detta har o göra med misshandeln som skedde någon dag innan
Citera
2026-04-16, 17:14
Medlem
Citat:
Tänker det också, men undrar hur nära skjutaren har kommit eller om det var menat emot båda
Kan inte se något vad som står i tidningen gällande skadorna, vart dem har blivit beskjutna men det tänker jag är väll sällan dem skriver?

Jag tänker vart skjuter man så offret överlever med allvarliga dock icke livshotande skador?
Citera
2026-04-16, 17:27
Medlem
Citat:

Såklart har det det!
Citera
2026-04-16, 17:46
Medlem
Citat:
Jag tänker vart skjuter man så offret överlever med allvarliga dock icke livshotande skador?

Säkert mage, högre upp eller ben? Idk
Citera
2026-04-16, 17:47
Medlem
Citat:

Vad för misshandel? Ni får dela med er av lite info, vem blev misshandlad? Var det dem som skadade någon?
Citera
2026-04-16, 18:28
Medlem
Pausaniass avatar
Citat:
Vart? Mot offret skulle jag föreslå.
Citera
2026-04-16, 18:48
Medlem
Hon blev skjuten i magen enligt HD.

”Bredvid mannen satt en kvinna i 25-årsåldern, som enligt uppgifter träffades av ett skott i buken och skadades allvarligt.”
Citera
2026-04-16, 20:22
Medlem
Citat:

Typ armen. Min tanke är att en kula gått igenom bo och träffat kvinnan.

Någon som vet om han va langare? Spekuleras i det på TikTok.
Citera
2026-04-16, 21:16
Medlem
Jappdinfrus avatar
Citat:

Gissar mest på en go eller puckad bil, tvekar på att en 20 årig man själv möter kunder. Brukar vara ungarna som träffar. Annars är beckna inte för dig om du själv möter upp de för 2-3 gubbar vid 20 års åldern..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in