Idag, 14:44
Medlem
Hej. Jag har ett problem. Igår kväll hade jag varit inne i stan och fyllt på mitt lager. Kommer hem och börjar packa upp grejerna när jag blir så jävla skitnödig. Springer och sätter mig på dass när jag hör ytterdörren låsas upp och min dotter kommer in. Hon bor hos sin morsa men kommer hit då och då och har egen nyckel. Jag får panik när jag hör att hon går in i köket och utbrister "åh, falafel". Jag ser att hela biten är borta. Jag blir väldigt orolig och fattar att hon just käkat alltihopa. Hon har spenderat natten liggandes på toagolvet, spyendes. Vi konstaterade att hon nog blivit matförgiftad av min falafel. Men nu till problemet. Hon vaknade nyss och kom upp och frågade mig varför inte jag blev matförgiftad, om jag hade käkat upp hela rullen förutom sista biten. Jag svarade lite svävande om bakterierkulturer men det kändes inte som att hon köpte det helt. Vad tror ni, fattar hon att det inte var falafel? Vad fan ska jag göra om hon skvallrar för morsan? Mamman vet att jag brukat tidigare så de kan nog bli ett jävla liv om hon lägger ihop ett och ett.

Med vänlig hälsning
Citera
Idag, 14:48
Medlem
One2Manys avatar
Tror du hasch smakar som falafel? Värdelöst trollande.
Citera
Idag, 14:59
Medlem
Du väntade alltså mer än fem år innan du kände att det var dags att slänga in ett första inlägg?

Och vilket värdelöst försök till trollning det blev!

Vårt förslag: Vänta ytterligare 10 år innan nästa försök.

Lycka till - det behöver du. Verkligen.
Citera
Idag, 15:04
Medlem
Fantens avatar
Jag har fan aldrig sett hasch som ser ut som falafel. Dessutom så är hasch i förhållande till falafel skitäckligt. Och då gillar jag ändå hasch men inte falafel.
Citera
Idag, 15:10
Medlem
Så pundigt. Barn ska inte behöva växa upp bland droger på detta viset.

Tror du trollar dock. Om inte, så bör du fundera över dina val i livet.

Tänk så det vore en annan drog och hon dog istället? Kunde också hända med hasch som besprutats med spice eller andra preparat egentligen.

Folk som dig gör så andra ser ned på cannabis.
Citera
Idag, 15:18
Medlem
Hej. Det är klart att hasch inte smakar och ser ut som falafel, men nu var det inte jag som käkade det heller. Skulle jag ställt kontrollfrågan "tror du att det var falafel du käkade nyss eller? Hur smakade det?". Jag fick panik. Min dotter har haft en bra uppväxt, röker aldrig och dricker inte ens när hon är här. Men nu kom hon oannonserat när hon egentligen skulle vara hos morsan. Jag vet också att det är bra grejer och hon mår bra nu på eftermiddagen. Mer nojig för morsans reaktion men tyst på den fronten än så länge.

Med vänlig hälsning
Citera
Idag, 15:29
Medlem
SilkyJohnsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ostpojken
Hej. Jag har ett problem. Igår kväll hade jag varit inne i stan och fyllt på mitt lager. Kommer hem och börjar packa upp grejerna när jag blir så jävla skitnödig. Springer och sätter mig på dass när jag hör ytterdörren låsas upp och min dotter kommer in. Hon bor hos sin morsa men kommer hit då och då och har egen nyckel. Jag får panik när jag hör att hon går in i köket och utbrister "åh, falafel". Jag ser att hela biten är borta. Jag blir väldigt orolig och fattar att hon just käkat alltihopa. Hon har spenderat natten liggandes på toagolvet, spyendes. Vi konstaterade att hon nog blivit matförgiftad av min falafel. Men nu till problemet. Hon vaknade nyss och kom upp och frågade mig varför inte jag blev matförgiftad, om jag hade käkat upp hela rullen förutom sista biten. Jag svarade lite svävande om bakterierkulturer men det kändes inte som att hon köpte det helt. Vad tror ni, fattar hon att det inte var falafel? Vad fan ska jag göra om hon skvallrar för morsan? Mamman vet att jag brukat tidigare så de kan nog bli ett jävla liv om hon lägger ihop ett och ett.

Med vänlig hälsning
Sämsta trollinlägg jag läst
Din IQ kan inte va så hög

Men nu har du nått du kan skratta åt imorgon när skolan börjar igen och du kan berätta om detta trollinlägg till din klasskompisar
Citera
Idag, 15:35
Medlem
Sommarlovet har inte börjat än, sluta skolka ungjävel!
Citera
Idag, 16:03
Medlem
proconsuls avatar
Det räcker med att bita i en bit brass för att inse att det inte är mat. Att tugga och svälja är naturligtvis helt uteslutet.

Tramstråd.
Citera
Idag, 16:06
Medlem
Tackar för att du bevisar att legalisering är efterblivet.
Citera
Idag, 19:39
Medlem
Haha herregud varför orkar du
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här