Citat:
Ursprungligen postat av
ostpojken
Hej. Jag har ett problem. Igår kväll hade jag varit inne i stan och fyllt på mitt lager. Kommer hem och börjar packa upp grejerna när jag blir så jävla skitnödig. Springer och sätter mig på dass när jag hör ytterdörren låsas upp och min dotter kommer in. Hon bor hos sin morsa men kommer hit då och då och har egen nyckel. Jag får panik när jag hör att hon går in i köket och utbrister "åh, falafel". Jag ser att hela biten är borta. Jag blir väldigt orolig och fattar att hon just käkat alltihopa. Hon har spenderat natten liggandes på toagolvet, spyendes. Vi konstaterade att hon nog blivit matförgiftad av min falafel. Men nu till problemet. Hon vaknade nyss och kom upp och frågade mig varför inte jag blev matförgiftad, om jag hade käkat upp hela rullen förutom sista biten. Jag svarade lite svävande om bakterierkulturer men det kändes inte som att hon köpte det helt. Vad tror ni, fattar hon att det inte var falafel? Vad fan ska jag göra om hon skvallrar för morsan? Mamman vet att jag brukat tidigare så de kan nog bli ett jävla liv om hon lägger ihop ett och ett.
Med vänlig hälsning
Sämsta trollinlägg jag läst
Din IQ kan inte va så hög
Men nu har du nått du kan skratta åt imorgon när skolan börjar igen och du kan berätta om detta trollinlägg till din klasskompisar