Citat:
Ursprungligen postat av
adamnow
.Hur gör ni för att skydda er dotter från allt manshat, feministtrams och "boss lady göra karriär strong independet-tramset" Vi vet alla att det leder till att de blir ensamma, okompatibla med män, och bittra.
Kvinnor har aldrig varit så ensamma, ägt katter, saknat mening med livet, varit stressade och ätit så mycket lyckopiller som i nutid
Lite incel varning på detta inlägg. Skippa andrew tate som förebild. Han är bara tragisk.
Vi föräldrar till flickor, skulle nog säga att vi främst lär dem vikten av ett kärleksfullt äktenskap. När barnen får se att föräldrarna satsar allt på sitt förhållande så kommer barnen söka samma sak i sina framtida partners.
Jag har aldrig försökt styra eller kontrollera min fru. Vi jobbar som ett team. Hon har tillgång till allt jag äger och inte en enda gång har hon spenderat något på sig själv. Det är primärt för familjen. Så varje tillfälle jag kan så försöker jag unna henne något hon önskar sig.
Från något litet som att fixa frukost till något stort så som att boka en spa dag för henne och hennes väninna medan jag har hand om barnen.
Hon är likadan.
När det gäller vår syn på barnen så är det sträng skärmtid och massor av fritidsaktiviteter så att de lär sig värdet i lagidrott och gemenskap. Snarare än att söka validering av främlingar på sociala medier.
Märker vi att barnen börjar följa influencers så förbjuder vi det bara.
Influencers är ett gift.
De sk "boss ladies" du beskriver kommer troligtvis från singelhushåll där en ensam mamma har fått uppfostra barnen.