Citat:
Ursprungligen postat av
Firrex
Vad går SD till val på i nästa mandatperiod? Jag såg en intervju med Jimmie och han sa att han är nöjd med invandringspolitiken vi har idag och att det inte finns så mycket mer att göra. Nu gäller det integrationen.
Då den frivilliga återvandringen är en stor flopp och knappt någon tackat ja till detta måste det bli en utköp av medborgarskap precis som företag får göra med inkompetent personal på arbetsplatsen.
En manöver endast,Åkesson är knäckt av uteslutningar,skandaler o kaos likt Mp.