2026-04-11, 07:45
Medlem
Citat från NSD 10/4-26 23.42

"Flera poliser har varit på plats i Bergnäset där en man greps och är brottsmisstänkt. Vad ärendet handlar om är ännu okänt.

Länk: https://www.nsd.se/nyheter/lulea/artikel/man-gripen-efter-polisinsats-pa-bergnaset-utredningsatgarder/r04285kl

Låst artikel och står inget på polisens sida än.

Låter som grövre brott, någon som vet någonting?
Citera
2026-04-11, 08:49
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Ogiltigt09-
Citat från NSD 10/4-26 23.42

"Flera poliser har varit på plats i Bergnäset där en man greps och är brottsmisstänkt. Vad ärendet handlar om är ännu okänt.

Länk: https://www.nsd.se/nyheter/lulea/artikel/man-gripen-efter-polisinsats-pa-bergnaset-utredningsatgarder/r04285kl

Låst artikel och står inget på polisens sida än.

Låter som grövre brott, någon som vet någonting?

Varför låter det som ett grövre brott?
Citera
2026-04-11, 08:54
Medlem
Från NSD

På lördagsmorgonen säger polisen att mannen misstänks för narkotikabrott och har anhållits.
Citera
2026-04-11, 09:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rilep
Från NSD

På lördagsmorgonen säger polisen att mannen misstänks för narkotikabrott och har anhållits.

Såg det nu att de ändrat i artikeln, nåja ett drägg mindre.
Senast redigerad av Ogiltigt09- 2026-04-11 kl. 09:24.
Citera
2026-04-17, 14:24
Medlem
perra420s avatar
Jag hörde av A*ex *arsson’s granne på Stengatan nu att det ska vara honom det handlar om, 2-3 dagar innan så har han gjort slut med sin tjej, blivit av med jobbet, tagit överdos, magpumpats o samt psykoser fram o tbx så jag skulle inte påstå honom som trovärdig. Han bor ju på Stengatan 59 om jag minns rätt. Livsfarligt o springa runt med psykos utan livsglädje!

Mvh / Alibaba
Citera
2026-04-17, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av perra420
Jag hörde av A*ex *arsson’s granne på Stengatan nu att det ska vara honom det handlar om, 2-3 dagar innan så har han gjort slut med sin tjej, blivit av med jobbet, tagit överdos, magpumpats o samt psykoser fram o tbx så jag skulle inte påstå honom som trovärdig. Han bor ju på Stengatan 59 om jag minns rätt. Livsfarligt o springa runt med psykos utan livsglädje!

Mvh / Alibaba
Lpt eller häktet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in