2026-04-10, 18:21
Medlem
Flashback riskerar bränna vår inrikes politik till random utländska soldater som kan vilja attackera oss om vi skriver för mycket intelligenta saker här. Därför borde vi göra flashack ett forum med inloggning med BankID. USA må ha vapen i hand men jag ser bara inte nyttan i det publika nätet så mycket. Skriv!
Citera
2026-04-10, 18:39
Medlem
Stenballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CharlesDarwin1859
Flashback riskerar bränna vår inrikes politik till random utländska soldater som kan vilja attackera oss om vi skriver för mycket intelligenta saker här. Därför borde vi göra flashack ett forum med inloggning med BankID. USA må ha vapen i hand men jag ser bara inte nyttan i det publika nätet så mycket. Skriv!

Ingen risk vad gäller det fetade ovan, tro mig.
Citera
2026-04-10, 19:11
Moderator
Meijis avatar
Politik: inrikes --> Forumförslag
/Moderator
Citera
2026-04-10, 19:23
Moderator
Carlboms avatar
Rubrik ändrad.

Tidigare: Flashback riskerar att bränna vår inrikes politik

/Moderator
Citera
2026-04-10, 19:25
Medlem
Jag håller med, alla seriösa sidor bör ha bankid.
Citera
2026-04-10, 19:26
Bannlyst
Det tycker jag är en jävla dum idé. Hur kan man då få vara anonym? Hitta på något bättre tack!
Citera
2026-04-10, 19:29
Medlem
Ganonitos avatar
Om du nu vill slopa anonymiteten här så kan du väl börja med att posta ditt fulla namn, adress, personnummer och telefonnummer.
Citera
2026-04-10, 19:40
Avstängd
TheJesuits avatar
Det finns även nackdelar med ett forum där skribenterna inte är anonyma. Inläggen kommer att bli mer filtrerade genom åsiktskorridoren och det är till nackdel för det fria ordet.

För den som vill debattera utan anonymitet finns många alternativ.
Citera
2026-04-10, 20:08
Medlem
QwertySalms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CharlesDarwin1859

Nej, aldrig BankID. Flashback står ju för YTTRANDEFRIHET PÅ RIKTIGT
Citera
2026-04-10, 20:15
Moderator
Carlboms avatar
Den som ropar högst efter digitalt ID på Flashback eller internet överlag är sällan (eller aldrig) någon som bryr sig om andras yttrandefrihet.
Citera
2026-04-10, 20:16
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Nä, det tycker jag inte.
Citera
2026-04-10, 20:23
Medlem
Nej, vi ska inte ha bank-ID för Flashback. Det är ganska uppenbart vilka som bara är här för att påverka. Räcker med att kolla när de reggade sig vilket oftast är ganska nyligen samt att de bara verkar intresserade av ett ämne.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in