2026-04-10, 11:25
Medlem
Hej
Kristendomen går ut på att helt nollställa alla anspråk på att bygga sig en civilisation i lyx och lösa sätt. Exakt det som står i vårt DNA är helt förbjudet. UFO'n skapade Kristendomen för att ge sig på oss så att vi inte skapar en lyxtillvaro där alla går nakna och har sex till vänster och höger i en otrolig lyx och renhet med noll sjukdomar. UFO'na har även en väpnad styrka för att bokstavligen börja slakta oss.

Edit: När jag gick förbi en kyrka nyligen hörde jag ett läte som lät som ett rymdskepp uppstå och det här var typ klockan 3 på natten.
Senast redigerad av CharlesDarwin1859 2026-04-10 kl. 11:26. Anledning: Stavfel fixat nu.
Citera
2026-04-10, 11:27
Medlem
Guldner.Spessarts avatar
Fortare? 2000 år sedan, drygt. Men om tanken var att det skulle ske först om 200000 år så kanske det stämmer.
Citera
2026-04-10, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guldner.Spessart
Fortare? 2000 år sedan, drygt. Men om tanken var att det skulle ske först om 200000 år så kanske det stämmer.
Dom kanske är påväg redan och lyckades få in ett DNA-alster som var Jesus som skulle sänka militära utvecklingen av vår strävan efter massa orgasmer och lyx samt renhet?
Senast redigerad av CharlesDarwin1859 2026-04-10 kl. 11:32. Anledning: Stavfel.
Citera
2026-04-10, 11:49
Medlem
Grisus-Kristuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CharlesDarwin1859
Hej
Kristendomen går ut på att helt nollställa alla anspråk på att bygga sig en civilisation i lyx och lösa sätt. Exakt det som står i vårt DNA är helt förbjudet. UFO'n skapade Kristendomen för att ge sig på oss så att vi inte skapar en lyxtillvaro där alla går nakna och har sex till vänster och höger i en otrolig lyx och renhet med noll sjukdomar. UFO'na har även en väpnad styrka för att bokstavligen börja slakta oss.

Edit: När jag gick förbi en kyrka nyligen hörde jag ett läte som lät som ett rymdskepp uppstå och det här var typ klockan 3 på natten.
🙄👍
Oj, nu har du kommit på något,
Är bilden kristallklar tycker du?
Citera
2026-04-10, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grisus-Kristus
🙄👍
Oj, nu har du kommit på något,
Är bilden kristallklar tycker du?
Ja verkligen fast det säger en del om hur otroligt människoförakt människor har som vet att det är skönt att ha sex men hela tiden kommer sjalar och araber och hat-kvinnor, ja särskilt kvinnor hatar lösa sätt för de känner inget vid sexet säkert.
Citera
2026-04-10, 12:53
Medlem
Lol nej.

Kristendomen skapades av judarna för att det skulle vara godhet att vara fattig, så att inte någon kom och bråkade med sina makthavare.
Citera
2026-04-10, 13:48
Medlem
kalkryggars avatar
Då önskar man ju att de hade dödat oss direkt istället så vi slapp plågas med skiten (förlåt, kristendomen) under alla dessa jävla år.

Ville de tortera oss innan och menar du att de kommer komma nu i dagarna eller?
Citera
2026-04-10, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CharlesDarwin1859
Dom kanske är påväg redan och lyckades få in ett DNA-alster som var Jesus som skulle sänka militära utvecklingen av vår strävan efter massa orgasmer och lyx samt renhet?
Hoppas verkligen att det är så!
Citera
2026-04-11, 10:16
Medlem
Nej det var jag som uppfann jesu dyrkan, som en hävstång in i framtiden för att avancera människan till något bättre.

I den här reinkarnationen inser jag hur dum jag var och vill tvärtom.

Människan är ruttna lögnare & förtjänar inget bra.
Citera
2026-04-11, 10:54
Medlem
TwoThousands avatar
Gud skapade jorden men även Kristus.
Skapade även demoner som låtsas vara aliens.

Demonologer kan relatera till verkligheten.
Alla andra kan radera sitt fb konto direkt.
Citera
2026-04-11, 10:56
Medlem
TwoThousands avatar
Håll det till verkligheten!
Vet ett par demon dräpare som kastar ut det oheliga väsen från att besvära människor.
Citera
2026-04-11, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TwoThousand
Gud skapade jorden men även Kristus.
Skapade även demoner som låtsas vara aliens.

Demonologer kan relatera till verkligheten.
Alla andra kan radera sitt fb konto direkt.
Sluta med dessa kristna dumheter. Vem fan vill vända andra kinden till och ta den i tvåan av en afghan och vara fattig predikare? Skärp dig!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in