2026-04-09, 18:28
Medlem
HassanVonAskans avatar
Min tjej och jag träffades på jobbet och varit ihop i cirka 1 år. Hon har ljugit lite om sin bodycount och vem hon varit med.

Efter vi hade varit ihop i 6 månader kommer hon ut med att hon hade haft sex med en på jobbet som jag har gymmat med. Detta var 1 år innan vi träffades. Hon hade nämnt då att jag var den 3 personen.

Sen ytterligare för 1 månad sen, kom hon ut med att det var 5 istället för 3.

Vad tycker ni om situationen, borde jag bara lämna? Hon säger att hon gjorde allt detta för hon ville känna något, men hon kände inget och att det var ett självskadebeteende.
Hennes nära kallar mig osäker, även min morsa säger att jag har inget med hennes tidigare att göra och att jag borde glömma det.
Citera
2026-04-09, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonAskan
Min tjej och jag träffades på jobbet och varit ihop i cirka 1 år. Hon har ljugit lite om sin bodycount och vem hon varit med.

Efter vi hade varit ihop i 6 månader kommer hon ut med att hon hade haft sex med en på jobbet som jag har gymmat med. Detta var 1 år innan vi träffades. Hon hade nämnt då att jag var den 3 personen.

Vad tycker ni om situationen, borde jag bara lämna? Hon säger att hon gjorde allt detta för hon ville känna något, men hon kände inget och att det var ett självskadebeteende.
Hennes nära kallar mig osäker, även min morsa säger att jag har inget med hennes tidigare att göra och att jag borde glömma det.
En tumregel är att gångra brudars uppgivna BC med 3. Hon har alltså varit med 15.
Citera
2026-04-09, 18:30
Medlem
One2Manys avatar
Don't shit where you eat. Inleder man relationer med folk man jobbar med så är man dels rätt pantad, dels så är det sånt här man kan vänta sig.
Citera
2026-04-09, 18:33
Medlem
Loreias avatar
Låter som ni är tonåringar
Citera
2026-04-09, 18:36
Medlem
HassanVonAskans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bonnker
En tumregel är att gångra brudars uppgivna BC med 3. Hon har alltså varit med 15.

Ja haha, hört de också.
Citera
2026-04-09, 18:36
Avstängd
EmMEw0w93s avatar
Tänk så här... Uppenbarligen så stör det dig eftersom du tänker på det. Om du tänker på nu och det gnager dig så kommer det alltid att göra det.

Det är inget fel med det. Jag hade tänkt likadant. Vem fan vill stå ansikte mot ansikte med en man som knullat ens tjej/fru?
Citera
2026-04-09, 18:38
Medlem
HassanVonAskans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EmMEw0w93
Tänk så här... Uppenbarligen så stör det dig eftersom du tänker på det. Om du tänker på nu och det gnager dig så kommer det alltid att göra det.

Det är inget fel med det. Jag hade tänkt likadant. Vem fan vill stå ansikte mot ansikte med en man som knullat ens tjej/fru?

Ja exakt, men han jobbar inte just nu. Bara ibland. Men det känns det krockar. Det sega är att jag hade haft chansen att träffa henne innan hon gick och låg med den kollegan. Men jag var för stel, hade inte modet. Så man kommer typ alltid tänka så. Om jag bara hade sagt ja. Men har roligt med henne när jag träffar henne. Hon jobbar inte, studerar. Så inga av dom träffar jag på arbetet.
Citera
2026-04-09, 18:39
Medlem
Fan vad pinsamt att ens ligga med en kollega som en annan kollega redan har pumpat full med sperma, för att inte tala om att bli tillsammans med.

Tänk vad han skrattar åt dig bakom din rygg. Han har förmodligen bilder på sin telefon där hon suger hans slemmiga kuk med ett leende på läpparna

Edit: FLERA kollegor?
Senast redigerad av Fentfarbrorn 2026-04-09 kl. 18:41.
Citera
2026-04-09, 18:40
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonAskan

Okej så din mamma säger att hennes body count är okej, hennes mamma och andra släktingar säger att du bara är osäker, men du vill kolla av med lite random främlingar för att få deras input först innan du bestämmer dig. Du känner inte att du kanske borde ha den här diskussionen med dig själv i ditt huvud istället för runt matbordet med din och din tjejs släktingar och vänner?
Citera
2026-04-09, 18:41
Medlem
HassanVonAskans avatar
Försöker jobba på att bli mer kristen, gå till kyrkan och kunna se förlåtelse i människor. Men känns ändå som jag krockar med mig själv. Men jag frågade henne om dom hade legat, då sa hon nej. Sen kom det fram senare. Borde nog bara gå vidare kanske
Citera
2026-04-09, 18:41
Medlem
halaltarzans avatar
Varför snokar man i brudens tidigare liv för?
Citera
2026-04-09, 18:42
Medlem
HassanVonAskans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ond.hicka
Okej så din mamma säger att hennes body count är okej, hennes mamma och andra släktingar säger att du bara är osäker, men du vill kolla av med lite random främlingar för att få deras input först innan du bestämmer dig. Du känner inte att du kanske borde ha den här diskussionen med dig själv i ditt huvud istället för runt matbordet med din och din tjejs släktingar och vänner?

Joo de klart, men försöker förstå om det är fel på mig. Vad andra tycker. Har aldrig frågat dom, de är hon som frågat dom. Hennes farsa och hennes vänner sa åt henne att inte säga nått om hur många hon hade legat med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in