2026-04-08, 16:15
Medlem
Alla andra gojimfolk har ju antingen gett upp eller bereder sig på att strida mot det sista motståndet mot judisk makt, d.v.s. islam.

Ryssland blev judiskt under Bolzhevikrevolutionen. Allas kinesiska ledare är Hongmen ("den stora familjen"). USA var judiskt från starten. Sverige blev judiskt redan på 1500-talet och har helt saknat gojimmakt sedan 1800-talet. Tyskland lyckades man till och med få gojim att mörda miljontals antisionistiska judar för makthavarnas räkning! Nationalism och rasism har man alltid varit urkunder till och utgör inget motstånd.

Nu återstår bara islam som protest mot judendomen. Och som ni ser på samhällsrörelserna så ska även detta motstånd förintas.

När det är klart finns inga invändningar mot världsherravälde. Vad kommer man då göra med gojim?
Citera
2026-04-08, 16:37
Medlem
En lösning skulle kunna vara att vi röstar på andra partier än det icke existerande judiska nationalistpartiet? Bara en tanke.
Citera
2026-04-08, 16:42
Avstängd
TheJesuits avatar
Att islam kommer falla har ju inte med gojim eller judar att göra, det finns ju redan inneboende i religionen då den är falsk, hyllar en peddo-profet samt till största del utövas av människor som ligger med sina kusiner.
Citera
2026-04-08, 18:47
Avslutad
Det känns naturligare att fråga sig vad som händer med judendomen när islam är borta. Vissa menar nog att judendomen är näst värst men helt uthärdlig eftersom den bekämpar islam.
Citera
2026-04-08, 19:32
Medlem
Vitiss avatar
Vad är "gojim"?
Go-Jim? Vem är det?
Citera
2026-04-08, 19:40
Medlem
Ärligt talat låter det som att du gått rätt djupt ner i en ganska mörk tankebana här. Ta en paus från forumet och prata med någon du litar på.
Citera
2026-04-08, 22:45
Medlem
Fraggelrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJesuit
Att islam kommer falla har ju inte med gojim eller judar att göra, det finns ju redan inneboende i religionen då den är falsk, hyllar en peddo-profet samt till största del utövas av människor som ligger med sina kusiner.
Vad menar du med att den är falsk? Det är sann religion.
Man hyllar Gud och människan. Gör sitt bästa. Under väntan.
Det spelar ingen roll vad Mohammed har gjort. Han är som alla människor. Företrädare för muslimer. Av nån anledning är han med där som Mohammed.
Han har inte gjort något som inte andra gjort. Han kan inte göra nåt som man inte kan.

Hur kan du döma du gör ju likadant själv.

Döm inte så blir du inte dömd. Som du själv dömer ska du dömas. Hur kan du prata så? Och kalla dig kristen.

Förr var det vanligt att man gifte sig med kusiner.
Du vet väl inte hur de ser på saken/världen,som gör så.
Senast redigerad av Fraggelrock 2026-04-08 kl. 22:48.
Citera
2026-04-09, 01:10
Medlem
Fraggelrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fraggelrock
Vad menar du med att den är falsk? Det är sann religion.

Det var det bästa vi visste. Man visste inte om nåt annat. Därför är det perfekt religion.
Jag visste inte hur det skulle/kunde gå till.
Senast redigerad av Fraggelrock 2026-04-09 kl. 01:14.
Citera
2026-04-09, 09:13
Avstängd
TheJesuits avatar
Citat:
.
Det spelar ingen roll vad Mohammed har gjort. Han är som alla människor. Företrädare för muslimer. Av nån anledning är han med där som Mohammed.
Han har inte gjort något som inte andra gjort. Han kan inte göra nåt som man inte kan.

.

Spelar ingen roll att muhammed gjorde med den lilla flickan? Helt obegripligt att du tycker så, hoppas att du fastnar hos Dumpen om du har dessa böjelser.

Nej, jag gör inte samma sak själv, inget intresse att göra något så orätt. Hade så varit hade min rätta plats varit i fängelse.
Citera
2026-04-09, 09:23
Medlem
Fraggelrocks avatar
Citat:
Spelar ingen roll att muhammed gjorde med den lilla flickan? Helt obegripligt att du tycker så, hoppas att du fastnar hos Dumpen om du har dessa böjelser.

Nej, jag gör inte samma sak själv, inget intresse att göra något så orätt. Hade så varit hade min rätta plats varit i fängelse.
Det är inte det viktiga. Jag tror inte på sånt. Jag tror på Jesus.

Jag menar du är likadan som Muhammad. Du fungerar likadant som han. Som en människa. Du kan inte göra något mer än han. Eller mindre. Liksom han inte kan göra något mer än nån annan gjort.

Du försöker förvränga det jag skriver som vanligt. Ni försöker alltid bryta ner. Skada. Förstöra.

Muslimer beundrar Gud. Men de har inte kommit längre än människan. Människostadgar.

I dunno. Gud är frälsning.
Citera
2026-04-09, 09:36
Avstängd
TheJesuits avatar
Citat:
Det är inte det viktiga. Jag tror inte på sånt. Jag tror på Jesus.

Jag menar du är likadan som Muhammad. Du fungerar likadant som han. Som en människa. Du kan inte göra något mer än han. Eller mindre. Liksom han inte kan göra något mer än nån annan gjort.

Du försöker förvränga det jag skriver som vanligt. Ni försöker alltid bryta ner. Skada. Förstöra.

Muslimer beundrar Gud. Men de har inte kommit längre än människan. Människostadgar.

I dunno. Gud är frälsning.

Alla brottslingar är människor, men man lyfter vanligtvis inte fram just dem om man vill nämna exempel för vad är en människa.

Just muhammed är en särdeles dålig representant för människosläktet. Jag är pappa till en dotter som för några år sedan var nio år, samma ålder som den flicka muhammed våldtog. Bara tanken på hur hans gamla krokiga gubbhänder fingrade sig fram på den värnlösa lilla flickan gör mig spyfärdig.

Helt otroligt att så många ser honom som föredöme, att de lovprisar honom, frid över hans minne etc etc. Hur kan man inte tycka att de är ett satans skitfolk?
Citera
2026-04-09, 10:13
Medlem
Fraggelrocks avatar
Citat:
Alla brottslingar är människor, men man lyfter vanligtvis inte fram just dem om man vill nämna exempel för vad är en människa.

Just muhammed är en särdeles dålig representant för människosläktet. Jag är pappa till en dotter som för några år sedan var nio år, samma ålder som den flicka muhammed våldtog. Bara tanken på hur hans gamla krokiga gubbhänder fingrade sig fram på den värnlösa lilla flickan gör mig spyfärdig.

Helt otroligt att så många ser honom som föredöme, att de lovprisar honom, frid över hans minne etc etc. Hur kan man inte tycka att de är ett satans skitfolk?
Jag tror muslimerna också vill säga att Gud ska ha äran men kanske inte vet hur man kan och ska närma sig Gud precis som jag inte visste eller kunde.
Närma er Gud så ska han närma sig er.

Mohammad kanske är fördärvats man som det står om i Bibeln. Då är han ju rätt man att följa. En ledstjärna eller varnande exempel. Bara vi är bakom honom så kan vi känna oss skyddade av Gud. Tänker man. De såg inte hans synd. Vi visste inte av nån synd. Vi var bara rädda. Naturliga människor. Jag tror inte Muhammad dolde nåt. Han försökte vara rättfram. Gick i spetsen. Naken? De hade lagen. Fast de kunde ses vara laglösa.
Som en vildåsna vars hand är emot alla. Allah. Salam.

Man har inget annat att ta till. Det hade inte jag heller. Men jag visste inte om det här med Mohammed då. Fick inte IHOP det. För mig var det bara Jesus. Kunde inte nöja mig med halvmesyr.
Trodde inte det kunde vara så här som med Jesus. Bli så.

Jag är inte muslim följande Koranen och Mohammed så jag vet inte vad de ser. Men de kanske inte tror något illa om honom? Kanske de litar på Gud.
Och är naiva.

Vet inte varför du pratar om sånt äckligt och vill sprida hat. Mannen är död. Han var död. Jesus är livet.

Jag brukar inte tänka sånt om Mohammed. Gud har inte gjort sånt. Har du inte gjort något fel? Det här var öken människor för länge sen. Jag vet inte vad som hände. Hur det tedde sig. Så du behöver inte beskriva sånt för mig. Jag väljer att inte tro sånt om Gud. Gud vet. Vi kan inte gå utöver vad han fastställt för oss.

Jesus saves. If you are willing.

Men Jesus är "porten" kanske de inte kan föreställa sig hur man kan behöva gå genom honom. Han som verkar allt. KANSKE de är där. Som barn. Barnatro.
Jag kräver mer. Kanske jag förhöjt mig för mycket och är dum i huvudet. Men man kan hitta till Jesus på olika sätt. Av nån anledning kom Mohammed att vara med i Koranen som han är. Kanske det inte är "smart" att ha med det som du säger. Men Guds visdom är galenskap för oss och vår smarthet är idioti för Guds mannen.

Jesus dömdes som en brottsling. Han tog min synd. Han blev min synd.

Men muslimerna kan kanske (fick) "ta en annan väg". Nån får förklara det här för mig. Men Gud vet.

Gud vet. Gud vet.
Senast redigerad av Fraggelrock 2026-04-09 kl. 10:26.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in