2026-04-08, 11:21
Medlem
Det fanns ingen sämre dag att vakna till som denna dag än idag. Vi som har följt utvecklingen hade stora önskningar om att utrota muslimerna, som Jimmie Åkesson sa: ”muslimerna är vårt största utländska hot sedan andra världskriget”.

Muslimerna vann igen USA som leder den vita rasen med världens största militärmakt backade och gav eftergifter till muslinernas fördel. Det här är skammens dag, ett oerhört stort misstag för den vita rasens rykte som en enda överlägsen ras och ledare för hela den jordiska befolkningen.

Israel har dessutom bidragit stora resurser för att slå mot muslimerna. De har gjort för vita rasen än något annat land i Europa. Fyfan vad besviken man blir, jag hade hoppats på vakna till att det regnar atombomber över hela Mellanöstern.

Hoppas SD kommer till regeringsmakten och visar vart skåpet ska stå. De är nu vårt sista hopp.
Senast redigerad av longjack1234 2026-04-08 kl. 11:25.
2026-04-08, 11:28
Medlem
Onanikrems avatar
Var väl väntat, antingen det här eller ett flera år långt krig som USA - Iraq. Iran är dessutom betydligt starkare och svårare terräng än Iraq. Tänk Afghanistan på steroider.
2026-04-08, 11:29
Medlem
Pripps0.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av longjack1234
Det fanns ingen sämre dag att vakna till som denna dag än idag. Vi som har följt utvecklingen hade stora önskningar om att utrota muslimerna, som Jimmie Åkesson sa: ”muslimerna är vårt största utländska hot sedan andra världskriget”.

Muslimerna vann igen USA som leder den vita rasen med världens största militärmakt backade och gav eftergifter till muslinernas fördel. Det här är skammens dag, ett oerhört stort misstag för den vita rasens rykte som en enda överlägsen ras och ledare för hela den jordiska befolkningen.

Israel har dessutom bidragit stora resurser för att slå mot muslimerna. De har gjort för vita rasen än något annat land i Europa. Fyfan vad besviken man blir, jag hade hoppats på vakna till att det regnar atombomber över hela Mellanöstern.

Hoppas SD kommer till regeringsmakten och visar vart skåpet ska stå. De är nu vårt sista hopp.
Muslimerna är inget hot mot oss så länge de håller sig i sina hemländer, men bombar vi sönder dessa har vi dom här på två röda.

Sd har svikit sin väljarbas och har visat tydligt att Israel går före Sverige och svenskarna.
2026-04-08, 11:41
Medlem
kalkryggars avatar
Muslimer är inte en ras. Vita är inte en ras. Det finns bara en ras bland människorna. Förvirrad tråd.

Alla vet väl vid det här laget att det finns en anledning till att muppen Trump kallas för MUPPEN TACO.

Citat:
Ursprungligen postat av Pripps0.0
Muslimerna är inget hot mot oss så länge de håller sig i sina hemländer, men bombar vi sönder dessa har vi dom här på två röda.

Fast nu är de ju inte längre i sina hemländer. De är ju spridda för fullt. Se bara i Sverige där de mer eller mindre styr Sveriges största parti Socialdemokraterna (Muslimska Brödraskapet).

Det tåget har gått sen länge tillbaka.

Citat:
Ursprungligen postat av Pripps0.0
Sd har svikit sin väljarbas och har visat tydligt att Israel går före Sverige och svenskarna.

SD Åkesson kommer vända kappan exakt åt det håll som krävs för att han ska kunna sitta kvar och lyfta sin lön. Det har SD visat under många år nu och ändå röstar tramset på SD.
2026-04-08, 11:52
Medlem
halaltarzans avatar

Men är inte det där bara en grej för att i ett hopplöst försök ena människor? Och om man nu tycker att det finns raser så är väl i alla fall religionerna betydligt mer separerande?
2026-04-08, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Muslimer är inte en ras. Vita är inte en ras. Det finns bara en ras bland människorna.

Vilken ras är det?
2026-04-08, 12:36
Medlem
Blacknesss avatar
Israeler är INTE vita.
2026-04-08, 12:50
Medlem
Din-gamla-mammas avatar
Personligen har jag insett att min vita ras, inte är särskilt moraliskt imponerande. Vilket jag felaktigt trodde tidigare.

USA startar flera illegala angrepp mot främmande länder, för att berika sin giriga orangefärgade president, och vita Europa är helt passiv, ger inte minsta kritik, utan istället kallar en ledare i Europa USAs president för daddy.

Kanske var vita förr bättre? Men idag är vi skit. Vi kanske var det förr också.
Senast redigerad av Din-gamla-mamma 2026-04-08 kl. 12:52.
2026-04-08, 13:16
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Men är inte det där bara en grej för att i ett hopplöst försök ena människor? Och om man nu tycker att det finns raser så är väl i alla fall religionerna betydligt mer separerande?

Lite smått obegripligt vad du skriver? Om det finns olika raser eller inte hos människan är inget man tycker eller inte. Det är något som antingen är eller inte är. Just nu så är det så att det inte finns olika raser under arten människa.

Citat:
Ursprungligen postat av Fentfarbrorn
Vilken ras är det?

Vilken ras är vad? Muslim, vit eller vad? Alla är samma ras. Det finns inte olika raser. Vissa forskare brukar använda termen Homo sapiens sapiens för att skilja oss från historiska undergrupper som exempelvis Idaltu.
2026-04-08, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Vilken ras är vad? Muslim, vit eller vad? Alla är samma ras. Det finns inte olika raser. Vissa forskare brukar använda termen Homo sapiens sapiens för att skilja oss från historiska undergrupper som exempelvis Idaltu.

Nej människan (homo sapiens) är en art
2026-04-08, 13:22
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Din-gamla-mamma
Personligen har jag insett att min vita ras, inte är särskilt moraliskt imponerande. Vilket jag felaktigt trodde tidigare.

USA startar flera illegala angrepp mot främmande länder, för att berika sin giriga orangefärgade president, och vita Europa är helt passiv, ger inte minsta kritik, utan istället kallar en ledare i Europa USAs president för daddy.

Kanske var vita förr bättre? Men idag är vi skit. Vi kanske var det förr också.

Du har ingen speciell koppling till muppen Trump bara för att du har vit hud. Du formar teorier som låter urdumma. Vita människor har alltid varit bra. Att det finns vissa som råkar vara vita och idioter är något helt annat. På samma sätt som det finns svarta som är idioter, asiater som är idioter etc.

I övrigt så finns det inte heller någon "vit ras". Du får nog söka in till GrundVUX låter det som. Ta dig hela vägen genom utbildningssystemet. För du uttrycker dig pinsamt dumt.

Nu är det inte heller så att muppen Trump har startat något. Den muslimska ockupationsmakten i Iran har krigat mot Israel för att enligt islam utrota judarna sen långt innan muppen Trump ens ägde sin första fastighet i NY.
2026-04-08, 13:23
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fentfarbrorn
Nej människan (homo sapiens) är en art

Jag har inte sagt något annat än att Homo Sapiens är en art. Läsproblem?
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in