2026-04-07, 21:09
Medlem
Jag har alltid tyckt att kvinnor från Balkan, speciellt dem från Serbien och Grekland men såklart även de övriga delarna av Balkan, är extremt sexiga.
Det kanske är mitt undermedvetna som skickar ut kärlekssignaler såfort jag ser en kvinna från dessa länder, men har heller aldrig riktigt förstått varför, kan någon dela sina åsikter?
Har även turen att bo i Nordöstra GBG där dessa läckra delikatesser från sydöstra Europa oftast patrullerar 😋😋
Citera
2026-04-07, 21:20
Avstängd
Fraggelrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av negerknullare
Jag har alltid tyckt att kvinnor från Balkan, speciellt dem från Serbien och Grekland men såklart även de övriga delarna av Balkan, är extremt sexiga.
Det kanske är mitt undermedvetna som skickar ut kärlekssignaler såfort jag ser en kvinna från dessa länder, men har heller aldrig riktigt förstått varför, kan någon dela sina åsikter?
Har även turen att bo i Nordöstra GBG där dessa läckra delikatesser från sydöstra Europa oftast patrullerar 😋😋
Hej. Välkommen till Flashback. Vad kul att du tycker det. Jag tycker dock inte att de är snyggare än andra. Men visst kan de se säregna ut. Gillar du långa tjejer?

Jag tycker väder tjejen eller kvinnan är väldigt fin och vacker

Visste inte att Grekland tillhör Balkan. Jag brukar inte räkna greker med andra Balkan folk av nån anledning. Kanske för det inte tillhörde Jugoslavien.

Jag vet inte riktigt varför du tycker så om Balkan tjejer.
Såg en bosnisk tjej idag. Hon var söt. Hade en Bosna tröja på sig. Lite coolt.
Citera
2026-04-07, 21:27
Medlem
Tycker att persiska brudar är snyggast.
Citera
2026-04-07, 21:29
Avstängd
FriendlyNo1s avatar
Hur lyckas svenskar träffa ukrainskor? snyggaste tjejerna i världen, och dom alla är raka motsatsen till svenska kvinnor i personlighet 😍
Citera
2026-04-07, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fraggelrock
Hej. Välkommen till Flashback. Vad kul att du tycker det. Jag tycker dock inte att de är snyggare än andra. Men visst kan de se säregna ut. Gillar du långa tjejer?

Jag tycker väder tjejen eller kvinnan är väldigt fin och vacker

Visste inte att Grekland tillhör Balkan. Jag brukar inte räkna greker med andra Balkan folk av nån anledning. Kanske för det inte tillhörde Jugoslavien.

Jag vet inte riktigt varför du tycker så om Balkan tjejer.
Såg en bosnisk tjej idag. Hon var söt. Hade en Bosna tröja på sig. Lite coolt.
Grekland ligger på Balkanhalvön, men är inte en del av Balkan på andra sätt. Mina barns mor har grekiskt påbrå. Sicken snygging på den tiden.
Citera
2026-04-07, 21:36
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FriendlyNo1
Hur lyckas svenskar träffa ukrainskor? snyggaste tjejerna i världen, och dom alla är raka motsatsen till svenska kvinnor i personlighet 😍
Har träffat på några i porrens värld. Kan inte annat än hålla med, de kan vara förbannat vackra. Kanske de vackraste? Nåja, är stadgad men titta kan man ju alltid.

Balkantjejer är inte alls fula.
Citera
2026-04-07, 21:37
Medlem
Vitiss avatar
Citat:

Enig.
Kvinnor från Balkan ink Albanien, Grekland och även Rumänien har mycket snygga kvinnor.
Kolla in denna:
https://www.imdb.com/name/nm1923330/
Citera
2026-04-07, 21:58
Medlem
Ja dom är snygga. Min erfarenhet är att dom är tuffa. Glad att greker och balkan tjejer inte är lika starka fysiskt som män. Annars hade vi haft problem...
Citera
2026-04-07, 22:28
Medlem
Framförallt vet dom fortfarande att dom är just kvinnor.
Citera
2026-04-07, 22:42
Medlem
Citat:

Upplever att kvinnor från den regionen ofta har snygga markerade ögonbryn och lagomt fylliga läppar. Svenska kvinnor har i jämförelse ganska svaga ögonbryn och oftast smala läppar. Smala läppar gör lätt att ens neutrala ansikte ser "argt" ut. Blir lätt ett "resting bitch face". Kanske du har liknande tankar?
Citera
2026-04-07, 22:44
Medlem
dogsoldiers avatar
Jag har alltid varit lite svag för albanska tjejer, men aldrig orkat ge mig in på det, då det kan sluta jävligt illa om du inte gifter dig med tjejen. Har haft polare som åkt på stryk för att de dumpat albanska tjejer, och det tycks vara mer regel än undantag. Albaner har ju trots allt den enda nutida kulturen som innefattar blodshämnd, så det är kanske inte så konstigt.

Albanska tjejer har nästan alltid det där s.k. resting bitch face, men de som dessutom är snygga ser så härligt arroganta ut. Men jag orkar inte riskera liv och lem för det, och då har jag ändå dejtat en tjej från Somalia i ett par månader...
Citera
2026-04-07, 23:10
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av danieldahlstrom369
Tycker att persiska brudar är snyggast.
Där har vi fan min krytonit. Jävlar i hela Hel vad heta persiska heta brudar är. Folk får gula febern, eller djungelfeber, eller vill bränna sig på den latinska hettan. Men om jag måste välja någon annan än en skandinavisk tjej så skulle jag välja en Persiska.

Jag kan dock inte förklara det. Måste dock säga att många juggebrudar har samma eller liknande vibe.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in