2026-04-07, 08:42
Medlem
Hej!

Jag undrar varför ingen vill ha mig? eller vill träffa mig fler gånger än bara 1 dejt? Eller som till och med fortsätter skriva med mig? Jag börjar skriva med någon på en dejtingsida, sedan efter att man pratat någon dag eller så så slutar de liksom höra av sig bara. Är man liksom så tråkig?

Som i helgen pratade jag med en kille, vi hördes i 2 dagar rätt mycket, skickade röstmeddelanden till varandra, sen bara igår hörde jag inget alls av honom, som att han bara typ dog eller nåt? ser att han varit inne på dejtingsidan så antar att han tröttnade, men förstår inte riktigt vad jag gjorde? Jag tror inte jag sa något dumt eller fel eller så?

Jag kan säga så att jag är inte snygg eller så, eller cool som person. Fått höra att jag är rolig och charmig. Men det räcker tydligen inte? Vad mer behöver man vara för att duga idag? Att duga för att någon ens ska vilja träffa mig eller träffa mig fler än bara 1 dejt?

Fattar ingenting, hjälp mig här!?
Citera
2026-04-07, 08:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stiinis
Hej!

Jag undrar varför ingen vill ha mig? eller vill träffa mig fler gånger än bara 1 dejt? Eller som till och med fortsätter skriva med mig? Jag börjar skriva med någon på en dejtingsida, sedan efter att man pratat någon dag eller så så slutar de liksom höra av sig bara. Är man liksom så tråkig?

Som i helgen pratade jag med en kille, vi hördes i 2 dagar rätt mycket, skickade röstmeddelanden till varandra, sen bara igår hörde jag inget alls av honom, som att han bara typ dog eller nåt? ser att han varit inne på dejtingsidan så antar att han tröttnade, men förstår inte riktigt vad jag gjorde? Jag tror inte jag sa något dumt eller fel eller så?

Jag kan säga så att jag är inte snygg eller så, eller cool som person. Fått höra att jag är rolig och charmig. Men det räcker tydligen inte? Vad mer behöver man vara för att duga idag? Att duga för att någon ens ska vilja träffa mig eller träffa mig fler än bara 1 dejt?

Fattar ingenting, hjälp mig här!?

Är det kanske så att du försöker dejta killar som är utanför din "liga"? Ibland kan det hjälpa att försöka hitta någon som är lite desperat.

Många killar är super-desperata över att få kontakt med, och träffa en kvinna, så du borde inte ha denna typ av problem, såvida det inte är något som killar hakar upp sig på när de lär känna dig.

Jag tycker att du ska testa lite med Photofeeler för att se så det inte är utseende-mässiga saker som ställer till det för dig. Det kan skada självförtroendet lite... eller tvärtom... man får ta det för vad det är. Oavsett så får du svart på vitt vad folk runtom i världen tycker om dig utseendemässigt.

Om det inte är utseendet så kan det ju vara något som triggar red-flags på annat sätt. Jag tycker i så fall att du borde försöka fråga någon kille som du vet kan vara ärlig mot dig.
Citera
2026-04-07, 08:53
Medlem
Connykrims avatar
Nä samma för killar. Är du inte ens 8+ i utseende så slutar brudarna svara.

Killarna som skriver till dig är oftast säkert kåta och vill knulla eller ha nudes, sen är du kanske den som söker seriöst och de pallar dom inte med o skiter i dig efter deras sprut.
Citera
2026-04-07, 08:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magnum442
Är det kanske så att du försöker dejta killar som är utanför din "liga"? Ibland kan det hjälpa att försöka hitta någon som är lite desperat.

Många killar är super-desperata över att få kontakt med, och träffa en kvinna, så du borde inte ha denna typ av problem, såvida det inte är något som killar hakar upp sig på när de lär känna dig.

Jag tycker att du ska testa lite med Photofeeler för att se så det inte är utseende-mässiga saker som ställer till det för dig. Det kan skada självförtroendet lite... eller tvärtom... man får ta det för vad det är. Oavsett så får du svart på vitt vad folk runtom i världen tycker om dig utseendemässigt.

Om det inte är utseendet så kan det ju vara något som triggar red-flags på annat sätt. Jag tycker i så fall att du borde försöka fråga någon kille som du vet kan vara ärlig mot dig.

Nej det tycker jag inte? Jag skriver aldrig med någon kille som är snygg, utan jag väljer de som ser ut som alla andra typ, eller som inte är så snygga om du är med på hur du menar.

Ja det måste vara att de hakar upp sig på något när de börjar skriva med mig då? vad kan det vara för något? Ska fråga han som slutade höra av sig till mig bara. Be att han är ärlig.

De jag fått höra att de som skriver till mig tycker jag är snygg, men det säger de bara för att vara snälla, så de har ju sett bilder på mig redan. Men kan ju vara så att de får kontakt med någon snyggare tjej och därmed slutar skriva med mig?
Citera
2026-04-07, 09:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Connykrim
Nä samma för killar. Är du inte ens 8+ i utseende så slutar brudarna svara.

Killarna som skriver till dig är oftast säkert kåta och vill knulla eller ha nudes, sen är du kanske den som söker seriöst och de pallar dom inte med o skiter i dig efter deras sprut.

Ja nej jag är inte 8+, snarare typ en 4-5a. Ja så är det säkert. Så det är kört att träffa en kille som vill ha något seriöst om man inte är minst en 8+ i utseende?
Citera
2026-04-07, 09:15
Medlem
Anybodykillers avatar
Du verkar vara en rolig och skön person baserat på dina inlägg. Jag vet inte varför du har ett sådant oflyt men har du bara prövar nätdejting/ appar?

Jag tycker det brukar vara bättre att vara på ställen där man bygger relationer som vänner först. Då kan man också känna om man har samma energi eller om man bara bör.vara vänner.
Citera
2026-04-07, 09:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anybodykiller
Du verkar vara en rolig och skön person baserat på dina inlägg. Jag vet inte varför du har ett sådant oflyt men har du bara prövar nätdejting/ appar?

Jag tycker det brukar vara bättre att vara på ställen där man bygger relationer som vänner först. Då kan man också känna om man har samma energi eller om man bara bör.vara vänner.

Japp endast testat nätdejtning, träffar inget nytt folk i min vardag, och vet inte ens hur man bygger en vänskapsrelation så där är jag körd haha, dvs aldrig haft några riktiga vänner.
Citera
2026-04-07, 09:20
Medlem
Bassplays avatar
Skippa dejtingsidor och appar så ska det nog gå bättre.

Det är mycket skräpfolk där och många som bara vill ligga.
Citera
2026-04-07, 09:22
Medlem
Connykrims avatar
Citat:
Ja nej jag är inte 8+, snarare typ en 4-5a. Ja så är det säkert. Så det är kört att träffa en kille som vill ha något seriöst om man inte är minst en 8+ i utseende?

Nä absolut inte, men de kommer inte lägga nån energi på dig. Speciellt inte om de är i högre klass än dig själv så sänk dina krav utseendemässigt.

Varför skulle någon slösa tid på dig, som de ej får sexiga bilder från eller knulla med direkt när de får de får en med bättre utseende liksom…

Va heller ej för desperat och för på, det är avskräckande
Citera
2026-04-07, 09:22
Medlem
Citat:
Hej!

Jag undrar varför ingen vill ha mig? eller vill träffa mig fler gånger än bara 1 dejt? Eller som till och med fortsätter skriva med mig?

Berätta om denna 1 dejt. Har du gått på många dejter, med olika män varav ingen vill gå på mer än en dejt?

Killar vill inte ha brevvänner, utan en tjej att knulla med. Har du knullat någon?

Vilken app använder du, och vilka killar godkänner du? De snyggaste, eller vanliga killar?
Citera
2026-04-07, 09:32
Medlem
Anybodykillers avatar
Citat:
Japp endast testat nätdejtning, träffar inget nytt folk i min vardag, och vet inte ens hur man bygger en vänskapsrelation så där är jag körd haha, dvs aldrig haft några riktiga vänner.
Äsch det är bara att ge sig upp i sadeln, spänna bågen eller salta smöret. De flesta vänner man har är det av ren närvaro och att man delar vardagen med varandra.

Kurser, sporter, jobb, bilträffar, skytteföreningar, hästar osv. Även om det är 100% tjejer så känner de i sin tur någon som har en vän/bror/kusin osv.

De djupare vännerna och partners hittar du i en sorts kemi. En oftast oväntad kemi där du troligen inte hade kunnat hitta baserat på utseendet eller ens intressen.
Citera
2026-04-07, 09:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bassplay
Skippa dejtingsidor och appar så ska det nog gå bättre.

Det är mycket skräpfolk där och många som bara vill ligga.

har du tips på vart man kan träffa någon då om inte på dejtingsidor?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in