Citat:
Ursprungligen postat av
Stiinis
Hej!
Jag undrar varför ingen vill ha mig? eller vill träffa mig fler gånger än bara 1 dejt? Eller som till och med fortsätter skriva med mig? Jag börjar skriva med någon på en dejtingsida, sedan efter att man pratat någon dag eller så så slutar de liksom höra av sig bara. Är man liksom så tråkig?
Som i helgen pratade jag med en kille, vi hördes i 2 dagar rätt mycket, skickade röstmeddelanden till varandra, sen bara igår hörde jag inget alls av honom, som att han bara typ dog eller nåt? ser att han varit inne på dejtingsidan så antar att han tröttnade, men förstår inte riktigt vad jag gjorde? Jag tror inte jag sa något dumt eller fel eller så?
Jag kan säga så att jag är inte snygg eller så, eller cool som person. Fått höra att jag är rolig och charmig. Men det räcker tydligen inte? Vad mer behöver man vara för att duga idag? Att duga för att någon ens ska vilja träffa mig eller träffa mig fler än bara 1 dejt?
Fattar ingenting, hjälp mig här!?
Är det kanske så att du försöker dejta killar som är utanför din "liga"? Ibland kan det hjälpa att försöka hitta någon som är lite desperat.
Många killar är super-desperata över att få kontakt med, och träffa en kvinna, så du borde inte ha denna typ av problem, såvida det inte är något som killar hakar upp sig på när de lär känna dig.
Jag tycker att du ska testa lite med Photofeeler för att se så det inte är utseende-mässiga saker som ställer till det för dig. Det kan skada självförtroendet lite... eller tvärtom... man får ta det för vad det är. Oavsett så får du svart på vitt vad folk runtom i världen tycker om dig utseendemässigt.
Om det inte är utseendet så kan det ju vara något som triggar red-flags på annat sätt. Jag tycker i så fall att du borde försöka fråga någon kille som du vet kan vara ärlig mot dig.