2026-04-07, 00:53
Medlem
Voloteas avatar
Jag vet inte vad fan som hände, men sen jag slutade med dom där feminina nikotinpåsarna och gick över till Grov lös, har allt bara spårat ur åt det positiva hållet. Numera faller kvinnorna på knä runt mig. Bokstavligt talat. Flera män har kommit fram och bett mig göra deras tjejer gravida eftersom de själva "inte räcker till".

En kille från jobbet erbjöd mig till och med 50 000 spänn om jag kunde göra hans tjej gravid "på naturlig väg" medan han tittade.

Har nu börjat jobba nere i LKAB:s gruvor som borrmaskinist (de anställde mig direkt när de såg prillan under läppen) och sa att "sån där man behöver vi". Sen gav de mig nycklarna till den största borriggen på platsen och sa att "den har inte gått för fullt sen vi hade en riktig man här sist". Nu borrar jag mig rakt igenom berget som om det vore smör. Chefen står bredvid med tårar i ögonen, klappar mig på axeln och har redan pratat om bonus på 100 000 + befodran till "Grov-ansvarig".

Köpte mig en rostig Volvo 745 med dragkrok och extraljus för 12 000 pix. Den har redan bogserat upp halva byn ur snön i vinter och drar som en jävla lastbil.

Samtidigt har jag gjort min 17-åriga flickvän gravid för femte gången på två år. Barnmorskan tittar konstigt på mig varje gång vi kommer in. Läkarna skakar bara på huvudet och muttrar "herregud, den där prillan...".

Hur har lössnusandet förändrat era liv? Berätta era bästa historier.
Senast redigerad av Volotea 2026-04-07 kl. 01:51.
Citera
2026-04-07, 06:50
Medlem
Riktiga karlar kör på ETTAN lös. Inte en torr fiffilura så långt ögonen når när damerna ser den där manliga niktinbollen och läppen som sticker ut lite smått utvecklingsstörd.

Visar på en pondus och obryddhet som är rent av förtrollande!
Citera
2026-04-07, 07:21
Medlem
Fantens avatar
En rejäl karl som du kör väl en Lloyd?
Citera
2026-04-07, 08:28
Medlem
Apanluktardiesels avatar
Jag kan bara gratulera!
Citera
2026-04-07, 09:39
Medlem
Smekarn87s avatar
Så jävla najs :-)
Citera
2026-04-07, 10:02
Medlem
FarbrorFredriks avatar
När jag snusar löst så är det alltid General.
Tur är det, för det har inte gjort mig till pedofil som Grov verkar göra.
Kan rekommendera att prova Mörkbrunt, finns inte överallt men får du tag i en sådan är den guld värd.
Citera
2026-04-07, 10:38
Medlem
NegernsDofts avatar
Det största humorvärdet i denna tråden är alla skitnödiga svennars respons, och då är ändå trådstarten jävligt rolig
Citera
2026-04-07, 10:44
Medlem
CooolaFlickan2014s avatar
Hört att tänderna blir bruna och äckliga av snus, stämmer det?
Citera
2026-04-07, 11:01
Medlem
KulStyvings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
En rejäl karl som du kör väl en Lloyd?
Kan han ha namnet Steve till på köpet?
Citera
2026-04-07, 11:44
Medlem
dogsoldiers avatar
Men jag gillar ju Zyn Mini. Kommer snoppen trilla av? Det låter hemskt, och gör säkert jätteont.

Var kan jag köpa lösesnus?
Citera
2026-04-07, 11:59
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KulStyving
Kan han ha namnet Steve till på köpet?
Bara om frugan är bombad.
Citera
2026-04-07, 12:38
Medlem
Anybodykillers avatar
Ännu bättre är att äta bladen som de är, bara rakt av från en upptryckt tobaksplanta. Många utvecklar den beryktade dubbelkuken inom en vecka.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in