2026-05-01, 14:37
Avstängd
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Ett helt fantastiskt bra tal av Gustav Kasselstrand i Karlstad! Nu är det bara att sitta här och vänta till klockan 17:00 då torgmötet i Örebro börjar.

Är det någon här som vet vad det var för låt som spelades i början av sändningen?

Var demonstranterna något besvär? Blev de bortforslade av polis?
Citera
2026-05-01, 15:05
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Var demonstranterna något besvär? Blev de bortforslade av polis?
Nej, de lyckades inte alls störa talet. De stod och skrek lite grann i början, men försvann av någon anledning därifrån mitt under talet. Om de själva bara valde att gå därifrån eller om de blev bortforslade av polisen vet jag inte.

Det är kul att se hur Gustav Kasselstrand blir behandlad som en rockstjärna av de unga killarna. Hur många unga killar som helst kom fram efter talet och ville ta bilder på sig själva tillsammans med honom.
Citera
2026-05-01, 15:35
Medlem
Offerviljas avatar
Gustav Kasselstrand om det mycket lyckade torgmötet i Karlstad:
Citat:
HÖG ENERGI! ‼️⚡️

🇸🇪 Dagens torgmöte i Karlstad blev ett av våra mest välbesökta någonsin med HUNDRATALS personer i publiken. Efteråt blev det selfies och samtal i mer än en timme.

Lämnar nu staden medan kung Karl IX vakar över oss.

Nästa stopp: Örebro 17:00!
https://x.com/gustavkassel/status/2050204538196390364

Vilken fantastisk start på valturnén!
Citera
2026-05-01, 15:41
Avstängd
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Gustav Kasselstrand om det mycket lyckade torgmötet i Karlstad:

https://x.com/gustavkassel/status/2050204538196390364

Vilken fantastisk start på valturnén!

På flashback däremot är intresset för detta stendött.
Citera
2026-05-01, 16:36
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ja, det är lite tråkigt.

Det ska bli spännande att se om det kommer att komma lika mycket folk till torgmötet i Örebro. Örebro är ju en större stad än vad Karlstad är, så det borde det nästan göra. Alternativ för Sverige har nog en del hjälp av det otroligt vackra vädret idag också. Vilken underbart fin dag det här är!

Det var ett överraskande långt tal som Gustav Kasselstrand höll. Han har tidigare sagt att han för att hinna med flera torgmöten på samma dag kommer att hålla ganska korta tal under den här Sverigeturnén, men hans tal i Karlstad var nästan en timme långt. Eftersom det var så intressant kändes det dock mycket kortare. Vilken otroligt imponerande man Gustav Kasselstrand är! Är han Sveriges bästa talare?
Citera
2026-05-01, 18:30
Medlem
Offerviljas avatar
Precis som på torgmötet i Karlstad är det i Örebro jättemånga unga killar som hela tiden kommer fram till Gustav Kasselstrand och vill ta selfies tillsammans med honom. Så jäkla underbart och coolt att se! Torgmötet i Örebro såg ut att vara något mindre välbesökt än det i Karlstad, men även i Örebro var det ganska mycket folk. Torgmötet i Karlstad är det häftigaste som jag under min tid som nationell någonsin har upplevt. Vilken dag! Kul också att vi i Örebro fick höra den mycket intelligenta Claes Lindh hålla tal.

Betyg på torgmötet i Karlstad: 10/10.
Betyg på torgmötet i Örebro: 9/10.
Citera
2026-05-01, 18:38
Avstängd
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Precis som på torgmötet i Karlstad är det i Örebro jättemånga unga killar som hela tiden kommer fram till Gustav Kasselstrand och vill ta selfies tillsammans med honom. Så jäkla underbart och coolt att se! Torgmötet i Örebro såg ut att vara något mindre välbesökt än det i Karlstad, men även i Örebro var det ganska mycket folk. Torgmötet i Karlstad är det häftigaste som jag under min tid som nationell någonsin har upplevt. Vilken dag! Kul också att vi i Örebro fick höra den mycket intelligenta Claes Lindh hålla tal.

Betyg på torgmötet i Karlstad: 10/10.
Betyg på torgmötet i Örebro: 9/10.

Nio inlägg i tråden idag, samtliga från dig och mig. Flashback verkar skita helt i Afs.
Citera
2026-05-01, 20:07
Medlem
Det säger mer om intresset på flashback, ett mycket sämre forum idag. Riktiga nationalister och även jag var ute på gatan idag. Ni övriga som hellre fikar eller snickrar på sommarstället 1 maj kan jag bara betacka mig från.
Citera
2026-05-01, 23:04
Medlem
BombaySaphires avatar
Citat:

Citat:
Ja, det är lite tråkigt.

Det ska bli spännande att se om det kommer att komma lika mycket folk till torgmötet i Örebro. Örebro är ju en större stad än vad Karlstad är, så det borde det nästan göra. Alternativ för Sverige har nog en del hjälp av det otroligt vackra vädret idag också. Vilken underbart fin dag det här är!

Det var ett överraskande långt tal som Gustav Kasselstrand höll. Han har tidigare sagt att han för att hinna med flera torgmöten på samma dag kommer att hålla ganska korta tal under den här Sverigeturnén, men hans tal i Karlstad var nästan en timme långt. Eftersom det var så intressant kändes det dock mycket kortare. Vilken otroligt imponerande man Gustav Kasselstrand är! Är han Sveriges bästa talare?

Citat:
Nio inlägg i tråden idag, samtliga från dig och mig. Flashback verkar skita helt i Afs.

Många har nog gett upp lite angående AfS eftersom de aldrig lyfter i opinionen. Det är synd. Dessutom är de tystade av msm, så något bredare genomslag får de därmed inte tyvärr.

Jag tycker i stort sett allt Gustav säger är vettigt. Han skulle bli en utmärkt statsminister.
Citera
2026-05-01, 23:05
Avstängd
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire
Många har nog gett upp lite angående AfS eftersom de aldrig lyfter i opinionen. Det är synd. Dessutom är de tystade av msm, så något bredare genomslag får de därmed inte tyvärr.

Jag tycker i stort sett allt Gustav säger är vettigt. Han skulle bli en utmärkt statsminister.

Du startade ju själv en tråd om att folk röstar på SD - och INTE Afs - eftersom de saknar det gamla Sverige.
Citera
2026-05-01, 23:07
Medlem
BombaySaphires avatar
Citat:
Du startade ju själv en tråd om att folk röstar på SD - och INTE Afs - eftersom de saknar det gamla Sverige.

Va? Menar du tråden om snubben i Väsby som saknar det gamla Sverige? Vad har det med AfS att göra?
Citera
2026-05-01, 23:09
Avstängd
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire
Va? Menar du tråden om snubben i Väsby som saknar det gamla Sverige? Vad har det med AfS att göra?

Ja, du ser. Folk som vill rädda Sverige röstar på SD.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in