2026-04-28, 16:27
Avstängd
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Gustav Kasselstrand kommer ju till Markus Allards hemstad Örebro nu om ett par dagar. Kanske vågar Markus då besöka torgmötet och debattera mot Gustav?

Det skulle dra tittare, då Allard är långt mer viral än Gustav.

Tråden på flashback om debatten mellan Allard och Melin har 349 inlägg på bara fyra dagar. Medan i Afs-trådarna är det i stort sett bara du, jag och Lumbago som är engagerade.
Citera
2026-04-28, 17:37
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Det skulle dra tittare, då Allard är långt mer viral än Gustav.

Tråden på flashback om debatten mellan Allard och Melin har 349 inlägg på bara fyra dagar. Medan i Afs-trådarna är det i stort sett bara du, jag och Lumbago som är engagerade.
Ja, det skulle dra många tittare. Markus Allard var fruktansvärt bra i samtalet med Martin Melin.

Håller med. Sveriges bästa politiska parti, Alternativ för Sverige, är inte jätteheta hos de efterblivna svennarna. Gustav Kasselstrand är dock Sveriges bästa människa enligt mig. Allting han säger är sant. Markus Allard vågar t.ex. inte ta ställning i viktiga frågor som Irankriget.

Om Markus Allard är en så otrolig alfahanne med stor kuk, varför kommer han då inte till Örebro på 1 maj och debatterar mot Gustav Kasselstrand nu när Gustav kommer dit? Gustav har ju bjudit in folk dit till att debattera mot honom. Jag älskar stora kukar (skojar bara).
Senast redigerad av Offervilja 2026-04-28 kl. 17:41.
Citera
2026-04-28, 18:18
Avstängd
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Ja, det skulle dra många tittare. Markus Allard var fruktansvärt bra i samtalet med Martin Melin.

Håller med. Sveriges bästa politiska parti, Alternativ för Sverige, är inte jätteheta hos de efterblivna svennarna. Gustav Kasselstrand är dock Sveriges bästa människa enligt mig. Allting han säger är sant. Markus Allard vågar t.ex. inte ta ställning i viktiga frågor som Irankriget.

Om Markus Allard är en så otrolig alfahanne med stor kuk, varför kommer han då inte till Örebro på 1 maj och debatterar mot Gustav Kasselstrand nu när Gustav kommer dit? Gustav har ju bjudit in folk dit till att debattera mot honom. Jag älskar stora kukar (skojar bara).

Sa inte Dan och Magnus att muslimer dras till Afs eftersom de håller med Kasselstrand om USA/Iran/Israel-frågorna?
Citera
2026-04-28, 19:48
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Sa inte Dan och Magnus att muslimer dras till Afs eftersom de håller med Kasselstrand om USA/Iran/Israel-frågorna?
Alla människor som har lite godhet i sig måste tycka att Israels och USA:s krig mot Iran är fel. Varför är USA där och t.ex. bombar ihjäl hundratals flickor på en flickskola? USA ligger ju på andra sidan jordklotet. Det är bara perversa sverigedemokratsgubbar som Dan Eriksson, Magnus Söderman, Marcus Follin, Mattias Karlsson och Jimmie Åkesson som kan gilla det. Nej, jag älskar inte regimen i Iran, men helt sinnessjukt är det. Gustav Kasselstrand och Alternativ för Sverige är nästan de enda som kämpar emot den här fruktansvärda ondskan som finns i världen. Gustav Kasselstrand kommer att hålla fantastiska tal på torgmötena i Karlstad och Örebro på första maj! Jag älskar honom!
Citera
2026-04-28, 20:26
Medlem
Lumbagos avatar
Citat:
Kasselstrand är ingenting jämfört med Markus Allard.

Markus Allard skrek att kaosbabbar ska ut, och Martin Melin från Liberalerna höll med. Markus Allard är den mest alfa-liknande politiker vi har just nu.
Nej, vi kommer inte att få se Kasselstrand stå och skrika som ett rattfyllo.
Varken i Karlstad eller i Örebro.

Men Kasselstrand saknar definitivt inte ryggrad, bara för att budskapet framförs på ett elegantare vis.

Jag hade turen att vara på plats vid det legendariska AFS-torgmötet i Uddevalla 2018.
Vänsterpartister hade dragit dit en stor flock babbar. Stämningen var ordentligt uppladdad, och när som helst kunde totalt jävla babbe-kaos ha brutit ut.
Alla normala politiker hade krupit in och gömt sig under hyrbilens baksäte.
Kasselstrand står kvar totalt orädd och berättar för babbarna att de skall hem.

Hur Allard agerar i liknande situationer vet vi inte ännu. Har han ens några torgmöten?

Naturligtvis skall "kaosbabbar" ut. Men varför vill Allard stanna där? Vårt vackra land är i skriande behov av omfattande återvandring, som inte enbart begränsar sig till "kaosbabbar".
Citera
2026-04-29, 10:17
Medlem
[quote=JohanSverkersson|94699739]
Kul ironi. Frågan är om Afs kommer lägga ner i höst efter att de för tredje valet i rad misslyckats med att få antingen riksdagsplats eller kommunala mandat

Örebropartiet kommer ta över deras plats i riksdagsvalet troligen redan 2026 Annars 2030!! Afa har aldrig haft en Markus Allard som både HÖRS Och Syns överallt nu på fb & tick tok!!
Citera
2026-04-29, 10:54
Medlem
Offerviljas avatar
Här kommer man att kunna följa Alternativ för Sveriges torgmöten på 1 maj:

Första maj i Karlstad!

Första maj i Örebro!
Citera
2026-04-29, 21:06
Medlem
Lumbagos avatar
Frihetsnytt samtalar med Kasselstrand om torgmötet i Karlstad:
Citat:
Har aldrig tidigare hänt! Polisen TILLÅTER våldsvänstern att komma några meter ifrån AFS!
En het diskussion om 1 maj i Karlstad där ett ovanligt beslut från polisen väcker starka reaktioner. Motdemonstrationer tillåts precis intill ett planerat torgmöte – något som kan skapa en unik och spänd situation. Vad ligger bakom beslutet och vad kan hända under dagen?
https://youtu.be/YNBw7Gmg8Pk?si=mBliASEIXCVHIOQy
Citera
2026-04-30, 10:01
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lumbago
Frihetsnytt samtalar med Kasselstrand om torgmötet i Karlstad:

https://youtu.be/YNBw7Gmg8Pk?si=mBliASEIXCVHIOQy
En väldigt intressant intervju. Det ska bli spännande att se hur mycket folk det kommer att dyka upp på torgmötena och hur många som kommer att sitta och titta på livesändningarna. Att det kommer en del vänsterextremister dit och bråkar är egentligen bara bra, för torgmötena får ju mer uppmärksamhet om det blir lite livat och stökigt på dem. Nu tror jag dock inte att det kommer att komma särskilt många vänsterextremister dit, då de känns väldigt svaga nuförtiden. På Alternativ för Sveriges olika torgmöten under kyrkovalrörelsen förra året var det nästan inga skrikiga vänsterextremister alls. Flest var motdemonstranterna nog i Borås där de kanske var sex stycken. En otroligt oattraktiv man gick omkring på torget där i Borås och ropade i en megafon och fem stycken tjejer i 14-årsåldern stod och skrek en massa töntiga saker.
Citera
2026-05-01, 11:05
Medlem
Offerviljas avatar
Nu är det mindre än två timmar kvar till torgmötet i Karlstad drar igång. Enligt SMHI kommer det under torgmötena i både Karlstad och Örebro att vara omkring 20 grader varmt och soligt, så det här kan bli en mycket trevlig dag för dem som väljer att ta sig dit. Jag känner mig väldigt uppspelt och tycker att det här ska bli oerhört intressant.
Citera
2026-05-01, 13:20
Medlem
Offerviljas avatar
Det ser ut att vara ganska mycket folk på plats i Karlstad. Kul!
Citera
2026-05-01, 14:33
Medlem
Offerviljas avatar
Ett helt fantastiskt bra tal av Gustav Kasselstrand i Karlstad! Nu är det bara att sitta här och vänta till klockan 17:00 då torgmötet i Örebro börjar.

Är det någon här som vet vad det var för låt som spelades i början av sändningen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in