2026-04-06, 11:54
Medlem
halaltarzans avatar
Ja, hur mår egentligen ni som sitter och ljuger här på Flashen?

Ni förstår ju naturligtvis vad jag tror om er eftersom jag lagt tråden i Psykisk (o)hälsa.

Men finns det månne någon annan förklaring än att det inte skulle stå rätt till i boetten?
Citera
2026-04-06, 11:58
Medlem
Connykrims avatar
Tror de flesta är ännu ärligare här än i verkligheten faktiskt. Alltså får ut sina verkliga åsikter… tex att jag avskyr negers o jews de skulle hag aldrig säga i verkligheten men gör det här!
Citera
2026-04-06, 11:58
Medlem
Pripps0.0s avatar
Olyckliga människor får möjlighet till ett alternativt liv på nätet, kanske räddar det liv?
Men tragiskt är det.
Citera
2026-04-06, 12:00
Medlem
Pripps0.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Connykrim
Tror de flesta är ännu ärligare här än i verkligheten faktiskt. Alltså får ut sina verkliga åsikter… tex att jag avskyr negers o jews de skulle hag aldrig säga i verkligheten men gör det här!
Varför står du inte för vad du tycker?
Citera
2026-04-06, 12:02
Medlem
Connykrims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps0.0

Det gör jag.

Men här kan man påpeka det enkelt bara skriva ”fuck juden” tex.. eller fuck negern.

Vore konstigt att man skulle göra det i verkligheten på stan.
Citera
2026-04-06, 12:02
Medlem
LKKINGENs avatar
Ofta är det så att de med psykisk sjukdom inte har sjukdomsinsikt utan istället anser att dom har rätt och hela världen har fel.
Jag är inte en fan av tanken att majoriteten har alltid rätt men det betyder inte att jag tror mer på något ju färre anhängare en idé har.
Men i detta fall kan jag tänka mig göra ett undantag.
Så antingen behöver du öka din medicinering och prata med din mamma genom källardörren så hon kan prata med din psykiater om att du kanske skulle prova något nytt samt be henne klippa dig så du skaffa ett jobb.
I övrigt tyckte jag din trådstart var stark och tänkvärd.
Citera
2026-04-06, 12:04
Medlem
OstermalmWeeknds avatar
Vi vet ej hur med andra peeps här men vi själva talar sanning på forumet.

Sanningen, är närmast helig för oss. Ett förbund, med människans ursprung.

Innan Ljuget tog över Planeten.

Säg bara nej till ett liv i Ljughult.

Det var när vi blev med boettöppnare som Sanningen uppenbarade sig.
Citera
2026-04-06, 12:17
Medlem
grungewhores avatar
Beror väl på vad du menar med att ljuga.

Vissa personliga uppgifter ljuger jag om för att skydda min identitet. Om jag säger Orsa kanske jag menar Vetlanda s a s.

Men att regelrätt ljuga tror jag få gör. Det var ett tag sedan vi hade inflation av sommarlovsnoveller om hur stora muskler, hur dyr bil och viktiga jobb nån har när frågeställningen avslutas med "så varför tycker min flickvän att min kuk är för stor?'.

Däremot skarvas och överdrivs det säkerligen en hel del.

Sån där ConnyKrim-tourettes verkar mer vanligt förekommande att man måste säga neger och jude prick hela tiden. Det är om något ett tecken på att ens egen vardag är förljugen och man lider av att förställa sig, alternativt hade behövt ett madrasserat rum att skrika i.
Citera
2026-04-06, 12:25
Medlem
Crabbofixs avatar
man kanske roas av att ljuga, att hitta på.

att kunna roa sig själv det är sannorligen ingen dum kapacitet. istället för att gå runt och vänta på att roliga saker ska inträffa så ser man själv till att dom gör just det.

snacka om gåva!
Citera
2026-04-06, 12:27
Medlem
Citat:

Gör du det offentligt eller du menar att du inte har en uppfattning som skaver av något slag? Det vill säga, du har alla de rätta åsikterna som passar in överallt? Så behöver inte ens tänka på vad du säger? Ok, det var ju en ljugartråd det här...
Citera
2026-04-06, 12:31
Medlem
Pripps0.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avhandla
Gör du det offentligt eller du menar att du inte har en uppfattning som skaver av något slag? Det vill säga, du har alla de rätta åsikterna som passar in överallt? Så behöver inte ens tänka på vad du säger? Ok, det var ju en ljugartråd det här...
Jag har insett att vi inte lever i en demokrati.

De som ljuger på fb är inte de som inte kan säga vad de tycker irl, de som ljuger är de som skapar sig ett alerego, de besvikna och de personlighetsstörda.
Citera
2026-04-06, 12:35
Medlem
Citat:
Jag har insett att vi inte lever i en demokrati.

De som ljuger på fb är inte de som inte kan säga vad de tycker irl, de som ljuger är de som skapar sig ett alerego, de besvikna och de personlighetsstörda.

Ok, det var en grov generalisering. Säger du sådana saker irl också, att x, y del av populationen har någon form av personlighetsstörning? Bara där tror inte jag på dig, att du skulle säga en sådan sak. Därmed står inte du för dina åsikter.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in