Igår, 04:27
Medlem
Lärarna på Stockholm Universitet ska förstöra mitt liv och de använder invandrare att göra det. De tvingar människor med invandrare och jag mår fruktansvärt dåligt och jag vet inte vad jag ska göra. De använder avancerade hemlig teknologi.

Teknologi där man kan läsa tankar.

https://www.theguardian.com/technology/2023/may/01/ai-makes-non-invasive-mind-reading-possible-by-turning-thoughts-into-text

Teknologi där man kan skicka ljud till en annan människa.

https://english.elpais.com/science-tech/2025-03-18/a-new-technique-sends-sound-to-a-specific-person-without-the-surrounding-people-hearing-it.html

De låter andra människor våldta eleverna på skolan för att de tillhör den amerikanska eliten. Jag är så jäkla trött på det här. Jag måste göra allt hela tiden för de är så onda mot mig och vägrar lämna mig ifred.

Sedan tvingar de invandrare och andra generationens invandrare på människor för att de ska kunna vara med svenskar utan att blir en jäkla massa drama för att invandrar tjejerna kan inte hitta någon.
Citera
Igår, 04:46
Medlem
kalkryggars avatar
Jösses du skriver så tokigt att man inte begriper. Men om de förstör ditt liv på SU så är det väl bara att hålla sig undan SU så är problemet löst?

Lösningen var enkel den här gången.
Citera
Igår, 05:54
Medlem
CuteTwink-I-wass avatar
Känner att det kan bli svårt med det etiska godkännandet för den forskning du hävdar utförs på dig. Utan etiskt godkännsnde blir det svårt att publicera och då är det rätt vätdelös forskning (då den inte finns)
Citera
Igår, 06:46
Medlem
Mailmanss avatar
Det här är ett textbok exempel av psykos.
Snälla TS sök hjälp innan du skadar någon eller dig själv
Citera
Igår, 07:16
Medlem
magis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnonymssonAnonym
Lärarna på Stockholm Universitet ska förstöra mitt liv och de använder invandrare att göra det. De tvingar människor med invandrare och jag mår fruktansvärt dåligt och jag vet inte vad jag ska göra. De använder avancerade hemlig teknologi.

Teknologi där man kan läsa tankar.

https://www.theguardian.com/technology/2023/may/01/ai-makes-non-invasive-mind-reading-possible-by-turning-thoughts-into-text

Teknologi där man kan skicka ljud till en annan människa.

https://english.elpais.com/science-tech/2025-03-18/a-new-technique-sends-sound-to-a-specific-person-without-the-surrounding-people-hearing-it.html

De låter andra människor våldta eleverna på skolan för att de tillhör den amerikanska eliten. Jag är så jäkla trött på det här. Jag måste göra allt hela tiden för de är så onda mot mig och vägrar lämna mig ifred.

Sedan tvingar de invandrare och andra generationens invandrare på människor för att de ska kunna vara med svenskar utan att blir en jäkla massa drama för att invandrar tjejerna kan inte hitta någon.

Kan du inte sova pga buller kanske?

Används öronpluggar när du sover som tex
https://www.biltema.se/bygg/skyddsutrustning/horselskydd/horselproppar-10-par-2000057447

Lär dig sova med platta hörselkåpor om du har lätt för att få infektion i öronen som tex
https://www.clasohlson.com/se/Horselskydd-/p/41-1461-1

__
Citera
Igår, 07:38
Medlem
Nattsmygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mailmans
Det här är ett textbok exempel av psykos.
Snälla TS sök hjälp innan du skadar någon eller dig själv
Precis.
Psykakuten på Karolinska tar säkert emot dig direkt.
Citera
Igår, 07:38
Medlem
solstrålars avatar
Ja som har det ute för sig, SU skickar hela tiden rektorns agenter att leja SD-väljare att stoppa surströmming och krasse i din mammas brevlåda. Men krassen våldtar dig precis som rasisterna ska knulla är dom efter sig som en fucking fbi agent. Du måste till flygplatsen och tala om för förföljelsechefen vilket jävla spån han är som äter Kalaspuffar utan mjölk på sin morgonrunda.

Dom är efter mig som dig dom registrerar oss FAN vad jag hatar dom som mutar rasistern som sagt vi behöver en plan för att trixa oss ur detta.
Citera
Igår, 07:39
Medlem
Jordgubbes avatar
Det här är nu fjärde trådstarten på bara ett par dagar, vilka inleddes med "Hej, jag studerar datavetenskap på Stockholms Universitet ...". Skicka dit ett sjukvårdsteam och hämta personen, som uppenbarligen har gått i baklås och behöver hjälp.
Citera
Igår, 08:28
Medlem
Invandrare är förmögna i deras hemländer och de får göra vad de vill. Så länge en fabrik byggs i ett av deras hemländer så är det bara välja vem du vill medans närmsta svensk blir torterad till döds.
Senast redigerad av AnonymssonAnonym Igår kl. 08:38.
Citera
Igår, 08:32
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnonymssonAnonym
Invandrare är vänner med USA och de får göra vad de vill. Så länge en fabrik byggs i ett av deras hemländer så är det bara välja vem du vill medans närmsta svensk blir torterad till döds.

Du, jag kommer säga det här med all välmening nu. Men du behöver söka dig till en psykakut idag, det kommer sluta illa annars.

Snälla.

Jag har läst dina andra trådar och inlägg, och det finns inte en själ där ute som inte ser hur illa detta är. Du behöver hjälp omgående.
Citera
Igår, 08:41
Medlem
TheGretaResets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jordgubbe
Det här är nu fjärde trådstarten på bara ett par dagar, vilka inleddes med "Hej, jag studerar datavetenskap på Stockholms Universitet ...". Skicka dit ett sjukvårdsteam och hämta personen, som uppenbarligen har gått i baklås och behöver hjälp.
vilket får mig att fundera på om det är vanligt med psykbryt på vissa utbildningar. Tex. teoretisk fysik.
Citera
Igår, 08:43
Medlem
Anklagarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mailmans
Du, jag kommer säga det här med all välmening nu. Men du behöver söka dig till en psykakut idag, det kommer sluta illa annars.

Snälla.

Jag har läst dina andra trådar och inlägg, och det finns inte en själ där ute som inte ser hur illa detta är. Du behöver hjälp omgående.
Darwin löser det där
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in