2026-04-05, 12:31
Medlem
Flenzenstocks avatar
Vi har en del teamsmöten på jobbet. En del är bra men andra är bara massa meningslöst babbel där alla tävlar om att få orera om en massa meningslöst skit. Om de är på morgonen så brukar jag logga in och muta både ljud och bild när jag hälsat på alla. Och så går jag och lägger mig igen. Känns bra att tjäna några extra hundralappar på att ta sovmorgon. Ingen har reagerat hittills. Någon mer som gör?
Senast redigerad av Flenzenstock 2026-04-05 kl. 12:36.
Citera
2026-04-05, 12:37
Medlem
Connykrims avatar
Nä bara mongos gör så
Citera
2026-04-05, 14:18
Medlem
Låter mer meningslöst att du ens ska ha ett jobb och få tillhöra samhället.

Nackskott..
Citera
2026-04-05, 14:32
Medlem
XtraXs avatar
Är väl ingen vits med att ha möten när man jobbar på skyddad verkstad.
Citera
2026-04-05, 14:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Connykrim
Nä bara mongos gör så

Citat:
Ursprungligen postat av Jagvarpaplats

Nackskott..

Oj vad ni blev sura då

Det närmaste jag kommer är att jag har vaknat och mutat någon meningslös kurs, sen snabbkollade jag igenom inspelningen efteråt.

Inga teams-möten på jobbet som tur är.
Citera
2026-04-05, 16:07
Medlem
Flenzenstocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagvarpaplats

Nackskott..
Nej jag preseterar bra på jobbet. Får bra omdömen och får löneförhöjningar.
Citera
2026-04-05, 16:18
Medlem
Igelforss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flenzenstock
Privata sektorn kommun eller stat som arbetsgivare? Härligt med möten där du får vara med men aldrig får någon fråga?
Citera
2026-04-05, 16:24
Medlem
CooolaFlickan2014s avatar
Citat:
Varför har ni dessa möten över huvud taget?
Citera
2026-04-05, 18:29
Medlem
Flenzenstocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CooolaFlickan2014
Varför har ni dessa möten över huvud taget?
Man ska hålla sig updaterad på olika saker som händer i branschen. Som regel nyttigt. Men så är det dagar då det är en massa flumm och trams. Då gör man större nytta sovandes.
Citera
2026-04-05, 18:30
Medlem
Flenzenstocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Igelfors
Privata sektorn kommun eller stat som arbetsgivare? Härligt med möten där du får vara med men aldrig får någon fråga?
Privat sektor. Beror på vad det handlar om och hur många som är med. Är det många och det även är många som hålla på och svamla så kan jag gärna sova i stället.
Citera
2026-04-05, 18:41
Medlem
Citat:
Vi har en del teamsmöten på jobbet. En del är bra men andra är bara massa meningslöst babbel där alla tävlar om att få orera om en massa meningslöst skit. Om de är på morgonen så brukar jag logga in och muta både ljud och bild när jag hälsat på alla. Och så går jag och lägger mig igen. Känns bra att tjäna några extra hundralappar på att ta sovmorgon. Ingen har reagerat hittills. Någon mer som gör?

Du låter som en sann livsnjutare.
Komplettera det hela med en rejäl cognac till morgonkaffet också, så är du i perfekt form för det lilla hemarbete som ska utföras senare på morgonen.
Sen var den dagen slut och dags för en lång och stärkande skogspromenad samtidigt som du har grön tillgänglighet på Teams och eventuellt slappt svarar på några frågor under dagen.
Ingen mening att slita ut sig i onödan.
Citera
2026-04-05, 18:43
Medlem
Citat:

Hoppade du över att du själv hade något att berätta eller har du inget som du sysslar med som berör någon annan?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in