Citat:
Ursprungligen postat av
Vit-Brandbil
Absolut är drinken dyrare men lägger du till resans pris så kommer den vara billigare.
Absolut kan vädret vara nyckfullt i sverige men man kan ha otur utomlands också även om risken är mycket mindre.
För min del handlar det egentligen om miljöombyte. Jag vet inte varför detta miljöombytet måste ske på sommaren, men så är det.
Jag älskar att få det här avbrottet, åka bort från den trygga zonen som hemlandet är och till ett nytt land med okänt språk där det funkar lite annorlunda.
Om vi sedan diskuterar temperatur, så älskar jag 38 graders värme. Kroppshyddan är liten, atletisk med lite fett. Tjejer har av naturliga skäl mindre kläder på sig i värmen och det ger mig glädje (undviker av naturliga skäl arabländer). Jag mår helt enkelt kalas i hetta, men har full förståelse för att andra inte resonerar på samma sätt.
När det gäller drinkar så har jag redan snorbilliga sådana hemma, så här är det ingen skillnad. Dessutom håller jag alkohol på ett minimum och dricker mig inte full, så vad en öl/drink kostar är egentligen skitsamma.