2026-04-04, 18:09
Medlem
Flenzenstocks avatar
Ni killar. Brukade ni fråga era systrar till råds om hur man bästa ska knulla på en tjej när ni var i tonåren? Berättade hon om några bra knull hon haft som ni kunda lära av? Vad för bra tips fick ni?
Och ni tjejer. Brukade ni berätta om era knull för brorsorna i all välmening. Eller brukade ni pika era brorsor när dom kom hem från fester och inte hade fått knulla? Skrattade ni åt honom och sa att han skulle gå och runka?
Citera
2026-04-04, 18:21
Medlem
sommarlovs avatar
Tyvärr kommer vi inte skriva porrnoveller åt dig, för sånt händer inte.
Vi killar kallade varandra för bögar, och tjejerna kallade killarna för omogna.
Att erkänna att man onanerade var något som helt enkelt inte hände.
Citera
2026-04-04, 18:32
Medlem
TheJesuits avatar
Både syrran och farsan brukade skryta om sina ligg, men jag ville aldrig lyssna utan gick alltid ut ur sovrummet och lät dem fortsätta.
Citera
2026-04-04, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flenzenstock
Ni killar. Brukade ni fråga era systrar till råds om hur man bästa ska knulla på en tjej när ni var i tonåren? Berättade hon om några bra knull hon haft som ni kunda lära av? Vad för bra tips fick ni?
Och ni tjejer. Brukade ni berätta om era knull för brorsorna i all välmening. Eller brukade ni pika era brorsor när dom kom hem från fester och inte hade fått knulla? Skrattade ni åt honom och sa att han skulle gå och runka?

Jag kan enbart utgå från mig själv och jag ställde aldrig direkta frågor. Det jag däremot ville var att få små tips på hur jag kunde göra något romantiskt som visade hur mycket jag var intresserad av en tjej. Sen tog jag inte allt till mig förstås, men en del tips tog jag till mig och använder mig utav även i dag i vuxen ålder.
Det är nått jag upplevt själv under åren att det är dom små enkla gesterna som kan få en kvinna att känna sig omtyckt. Det där med sexet är nått som kommer av sig själv eftersom det är individuellt för vad man tycker om. Kommunikation är AO alltid. Ska man prata sex med sin partner så får man det bästa svaret. Är partnern blyg och inte vågar säga direkt så kan som i mitt fall då Jag brösta de o h berätta vad jag tycker om. Nästan alltid så är tjejen den som tar upp detta samtalsämne nästa gång. Jargongen mot min storebror var aldrig på de planet att jag retade honom om han inte hade fått 'kommit' till. Istället sa vi - behöver du prata om det? Ibland pratade vi och Ibland såg vi på film istället. Att tillföra skam känslor funkar sällan bra och allra helst bland dom du ska känna dig trygg tillsammans med.
Citera
2026-04-04, 19:00
Avstängd
Nej, det gjorde vi aldrig!
Citera
2026-04-04, 19:20
Medlem
kalkryggars avatar
Tror det är väldigt olika hur syskon talar med varandra. Lite som i olika kompiskretsar. I min kompiskrets så pratade vi väldigt öppet om våra fantasier och erfarenheter (mest fantasier ) när det gäller rakade fittor, vem som var snygg och hur vi hade knullat och vem som tog den i bajan osv.

Som vuxen så har jag lärt känna andra män som inte alls har haft såna kompiskretsar när de växte upp. Det är lite som att de är sexuellt oerfarna på något sätt.

Tror som sagt att det är lite samma med syskon. Man pratar mer eller mindre om olika saker.
Citera
2026-04-06, 14:42
Medlem
Nej det gjorde jag inte
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här