Igår, 17:48
Medlem
carlpetersen73s avatar
Galet, men han blir 30 i sommar. Monetärt är han omhändertagen men skulle vilja ha förslag på vad jag kan ge honom, något som "stannar kvar". Får honom att minnas farsan. Kan vara en upplevelse eller någon pryl. Budget upp till 20K. Förslag?
Citera
Igår, 17:51
Medlem
StonedMonkeys avatar
Hade varit lite lättare att föreslå något om man fick veta lite mer om honom, till exempel att hoppa fallskärm kan vara en kanonupplevelse för någon men inte passa andra alls. Hade också varit bra med en ungefärlig budget, vad får presenten kosta?
Citera
Igår, 17:53
Medlem
exoticspices avatar
Har han körkort?
Citera
Igår, 18:03
Medlem
Nu vet jag inte hur äventyrlig han är men när vår dotter fyllde 30 så ordnade vi så att hon fick hoppa fallskärm😅 Hon visste ingenting när vi åkte till stället där hon skulle hoppa men hon blev jätteglad när vi kom fram! Det var en magisk dag - tyckte både hon och vi🥰
Citera
Igår, 18:15
Medlem
Jag och några vänner åkte till London när jag fyllde 30. Det var riktigt trevligt. Nu är ju dock London och alla andra städer i Europa totalt överflödade av blattar. Det bästa och trevligaste för er är nog att ni har ett kalas hemma.

Tyvärr.
Citera
Igår, 18:17
Medlem
carlpetersen73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StonedMonkey
Hade varit lite lättare att föreslå något om man fick veta lite mer om honom, till exempel att hoppa fallskärm kan vara en kanonupplevelse för någon men inte passa andra alls. Hade också varit bra med en ungefärlig budget, vad får presenten kosta?
Sportig, tränar mycket, sambo, öppen för nytt. Fallskärm är bra.

Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Har han körkort?
Ja.

Citat:
Ursprungligen postat av solenn1
Nu vet jag inte hur äventyrlig han är men när vår dotter fyllde 30 så ordnade vi så att hon fick hoppa fallskärm😅 Hon visste ingenting när vi åkte till stället där hon skulle hoppa men hon blev jätteglad när vi kom fram! Det var en magisk dag - tyckte både hon och vi🥰
Det där var lite kul, speciellt som han är höjdrädd. Där skulle han aldrig glömma farsan Inte omöjligt att jag går på detta.
Citera
Igår, 18:21
Medlem
RitchieBlackmores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carlpetersen73
Galet, men han blir 30 i sommar. Monetärt är han omhändertagen men skulle vilja ha förslag på vad jag kan ge honom, något som "stannar kvar". Får honom att minnas farsan. Kan vara en upplevelse eller någon pryl. Budget upp till 20K. Förslag?
Moped - mycket för sent.
Flak med gröna-skylten burkar - för sent.
Friår på gym - kanske.
Citera
Igår, 18:23
Medlem
Snygg klocka?
Citera
Igår, 18:24
Medlem
JaBaDaBaDoos avatar
Köp ett Halsband av äkta guld, den stiger i värde sen för honom.
Citera
Igår, 18:30
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Har han körkort?
Okej, anade nästan det.

En klocka av en mer lyxig modell. Kan vara kul att ha även om han redan har en. Ett minne av just 30 års dagen för resten av livet.

Var bor han? En sightseeing med helikopter över Stockholm eller Stockholms skärgård?

En klocka och sightseeing.
Citera
Igår, 18:32
Medlem
carlpetersen73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daming-dingding
En Fleshlight, samt ett kort med texten "Alla fittor är likadana".
Lite så är det, men han har sambo som kanske inte skulle uppskatta presenten

Citat:
Ursprungligen postat av 23123asdasdaabc
Snygg klocka?
Han har, klocknörd.

Citat:
Ursprungligen postat av JaBaDaBaDoo
Köp ett Halsband av äkta guld, den stiger i värde sen för honom.
Knepigt att köpa guld just nu, annars har tanken slagit mig.
Citera
Igår, 18:34
Medlem
carlpetersen73s avatar
Citat:
Okej, anade nästan det.

En klocka av en mer lyxig modell. Kan vara kul att ha även om han redan har en. Ett minne av just 30 års dagen för resten av livet.

Var bor han? En sightseeing med helikopter över Stockholm eller Stockholms skärgård?

En klocka och sightseeing.
Han är klocknörd, omöjligt att köpa något där, även om tanken slagit mig. Helikopter är kul, den tar jag med mig
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in