2026-04-03, 21:03
Medlem
https://youtu.be/iCFmkpG-Tqw

Vad tycker flashback om den här killen?

Avskräckande?

Citat:
Det här avsnittet med Robb går rakt på sak:

varför så många tar steroider utan att bygga en imponerande fysik
varför träningsteknik, progression och disciplin betyder mer än folk tror
hur extrema doser och fel tänk kan slå tillbaka hårt
vad som faktiskt krävs för att bygga muskler på riktigt
Senast redigerad av buffalo3tys 2026-04-03 kl. 21:08.
Citera
2026-04-04, 13:46
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perkulatorkaffe
Man kanske kan kritisera trådstartaren för bristande elaborering av samtalsämnet men i sak är det alldeles utmärkt att bolavraken går ut med vilket helvete de gått igenom och att detta diskuteras på forumet.

Så att gymungarna vet vad de ger sig in på innan de börjar sabba kroppen den här skiten.

Det är samma aggressiva, hjärndöda respons varje gång man försöker ifrågasätta en bolapundare. Att det är mitt livsval som andra ska skita i och bara angår mig och passa dig jävligt noga för annars...

Sen kryper det fram lite försiktigt hur det ligger till i olika trådarna med pattar som det rinner mjölk ur och ärtstora pungkulor och rekord i äckelfinnar och hundra andra grejor.

Just den här grabben i denna video har inte nått slutstadiet med hjärtfel och leverskador än. Men det kommer tids nog.
Varför låter du så sur?
Är du bitter över något?
Eller avundsjuk på något?
Uppenbarligen har du lagt väldigt mycket tid på att läsa trådar i dopingforumet.
Jag försöker hitta trådarna du nämner men min steroidskadade hjärna verkar inte kunna använda sökmotorn som en sån fullfjädrad akademiker som du verkar vara.

Men, jag är alltid nyfiken på att lära mig nya saker så har du något tips om hur tusan jag ska hitta framförallt trådarna om pattar där det rinner mjölk, och testiklar som har blivit lika små som ärtor det låter ju helt galet.

Och vart hittar du bolapundare som är så lättkränkta att dom hotar dig när du ifrågasätter dom om deras steroidbruk?
Har du en dålig attityd i ditt sätt att ifrågasätta dom?
Kan du upplevas som en ouppfostrad fjant som bara vill provocera?
Oavsett, människor som hotar med våld eller liknande är idioter, och var garanterat idioter innan dom började med AAS med.
Citera
2026-04-05, 06:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Frank
Varför låter du så sur? Är du bitter över något? Eller avundsjuk på något?Uppenbarligen har du lagt väldigt mycket tid på att läsa trådar i dopingforumet. Jag försöker hitta trådarna du nämner men min steroidskadade hjärna verkar inte kunna använda sökmotorn som en sån fullfjädrad akademiker som du verkar vara.Men, jag är alltid nyfiken på att lära mig nya saker så har du något tips om hur tusan jag ska hitta framförallt trådarna om pattar där det rinner mjölk, och testiklar som har blivit lika små som ärtor det låter ju helt galet.Och vart hittar du bolapundare som är så lättkränkta att dom hotar dig när du ifrågasätter dom om deras steroidbruk? Har du en dålig attityd i ditt sätt att ifrågasätta dom? Kan du upplevas som en ouppfostrad fjant som bara vill provocera? Oavsett, människor som hotar med våld eller liknande är idioter, och var garanterat idioter innan dom började med AAS med.

Allmänt kan sägas att pundare inte gillar att man ifrågasätter att de pundar. Svaret brukar bli klagomål på tonfall och diverse löjliga motangrepp. Ska du inte hitta på några frågor om kuklängder och erektioner också?

Jag tycker istället bolapundarna kan visa så mycket stake att de står för vad de gör och förklarar varför de tycker det är OK att trycka in skit i kroppen och belasta sjukvård och kriminalväsende på bekostnad av oss andra. Eller för den delen att fuska med kemikaliebyggda muskler i diverse idrottsgrenar och lura friska och oförstörda unga människor att hålla på med skiten.

Vilket är det problematiska med videon. Karln har inte kommit till den mognaden att han kan kläcka ur sig att det han hållit på med är totalt åt helvete och han inte rekommenderar någon att göra om det.
Istället sitter han och jamsar om olika dosrekommendationer som han har absolut noll kompetens att leverera.

Dosrekommendationen från en person med någon reell kompetens i ämnet är en och densamma alltid: 0 milligram.
Citera
2026-04-05, 11:36
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perkulatorkaffe
Allmänt kan sägas att pundare inte gillar att man ifrågasätter att de pundar. Svaret brukar bli klagomål på tonfall och diverse löjliga motangrepp. Ska du inte hitta på några frågor om kuklängder och erektioner också?

Jag tycker istället bolapundarna kan visa så mycket stake att de står för vad de gör och förklarar varför de tycker det är OK att trycka in skit i kroppen och belasta sjukvård och kriminalväsende på bekostnad av oss andra. Eller för den delen att fuska med kemikaliebyggda muskler i diverse idrottsgrenar och lura friska och oförstörda unga människor att hålla på med skiten.

Vilket är det problematiska med videon. Karln har inte kommit till den mognaden att han kan kläcka ur sig att det han hållit på med är totalt åt helvete och han inte rekommenderar någon att göra om det.
Istället sitter han och jamsar om olika dosrekommendationer som han har absolut noll kompetens att leverera.

Dosrekommendationen från en person med någon reell kompetens i ämnet är en och densamma alltid: 0 milligram.
Jag måste påpeka att det låter väldigt roligt när du inte vet vad en "pundare" är eller vad "punda" faktiskt betyder...
Jag trodde att du bara var sarkastisk förut, men det låter nu verkligen som att du är allvarlig, rätt så kul 😅

Eftersom du ställer en fråga så väljer jag att ge dig ett svar: Nej, jag ska inte hitta på några frågor om kuklängder eller erektioner, jag utgår ifrån att alla vet att AAS inte påverkar snoppens storlek.
Du ställer frågan på ett sätt som jag tolkar som att du är upprörd över frågorna jag gav dig i mitt förra inlägg.
Jag har nog aldrig träffat vare sig en steroidbrukare eller en narkotikabrukare som tagit illa upp när jag har ifrågasatt deras bruk/missbruk.
Inte en pundare om sitt pundande heller för den delen.
Jag själv har aldrig tagit illa upp när jag har blivit ifrågasatt om varken steroid eller narkotikamissbruk.

Den del människor som belastar våran sjukvård pga doping är försvinnande liten om man jämför med folk som är överviktiga, röker, överkonsumerar alkohol mm. Jag tycker användare av doping har lika stor rätt till sjukvård som alla andra som inte har skött sin friskvård exemplariskt.

I övrigt så rekommenderar jag inte någon att börja med varken doping, narkotika, alkohol, nikotin eller skräpmat.

Eftersom mod har raderat inlägg i den här tråden (ditt bla.) så ställer jag ingen fråga till dig då det bara kommer leda till mer offtopic i tråden.
Ha en bra påsk nu.
Senast redigerad av Stor-Frank 2026-04-05 kl. 11:38.
Citera
2026-04-05, 12:50
Medlem
Citat:
Jag måste påpeka att det låter väldigt roligt när du inte vet vad en "pundare" är eller vad "punda" faktiskt betyder...
Jag trodde att du bara var sarkastisk förut, men det låter nu verkligen som att du är allvarlig, rätt så kul 😅

Eftersom du ställer en fråga så väljer jag att ge dig ett svar: Nej, jag ska inte hitta på några frågor om kuklängder eller erektioner, jag utgår ifrån att alla vet att AAS inte påverkar snoppens storlek.
Du ställer frågan på ett sätt som jag tolkar som att du är upprörd över frågorna jag gav dig i mitt förra inlägg.
Jag har nog aldrig träffat vare sig en steroidbrukare eller en narkotikabrukare som tagit illa upp när jag har ifrågasatt deras bruk/missbruk.
Jag själv har aldrig tagit illa upp när jag har blivit ifrågasatt om varken steroid eller narkotikamissbruk.

Den del människor som belastar våran sjukvård pga doping är försvinnande liten om man jämför med folk som är överviktiga, röker, överkonsumerar alkohol mm. Jag tycker användare av doping har lika stor rätt till sjukvård som alla andra som inte har skött sin friskvård exemplariskt.

I övrigt så rekommenderar jag inte någon att börja med varken doping, narkotika, alkohol, nikotin eller skräpmat.

Eftersom mod har raderat inlägg i den här tråden (ditt bla.) så ställer jag ingen fråga till dig då det bara kommer leda till mer offtopic i tråden.
Ha en bra påsk nu.

Detsamma!

I jämförelse med alkohol, överkonsumtion av mat och rökning kan vi lägga ner det mesta av samhällets skyddsåtgärder.

Men av någon anledning accepterar vi inte kärnkraft utan säkerhetsåtgärder och fri fart på våra vägar.

Klart är att vi måste acceptera risker från olika sorters mänskliga handlingar om vi ska ha ett fungerande samhälle. Men substansintag för att lyfta skrot bättre... Ska jag välja mellan steroidintag och sjöfylleri föredrar jag sjöfylleri. Det blir jävligt mycket ungar när folk knullar i båtarna och vi har ett problem med nativiteten i det här landet.
Citera
Igår, 00:00
Medlem
Citat:

Ha en bra påsk nu.

Det är ju bara att kolla på youtube de flesta tar illa upp om man kallar dem fake natty.

Killen som jag länkar till(Rob Diesel) är knappast mycket att ha som förebild.
Vid sidan av sitt steroidmissbruk så jobbar han även som porrstjärna.

Vad tycker du om honom och hans uttalanden om att steroider är farligt etcetera?
Citera
Igår, 00:40
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo3tys
Det är ju bara att kolla på youtube de flesta tar illa upp om man kallar dem fake natty.

Killen som jag länkar till(Rob Diesel) är knappast mycket att ha som förebild.
Vid sidan av sitt steroidmissbruk så jobbar han även som porrstjärna.

Vad tycker du om honom och hans uttalanden om att steroider är farligt etcetera?
Jag tittar sällan på youtube och jag har definitivt aldrig kommenterat något där.
Jag försökte titta på hela klippet orkade kanske bara 10min.
Jag tycker ingenting om tomtarna i klippet.
Men jag tycker det är förkastligt att sitta och rekommendera steroiddosering på youtube.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in