Citat:
Ursprungligen postat av
Perkulatorkaffe
Allmänt kan sägas att pundare inte gillar att man ifrågasätter att de pundar. Svaret brukar bli klagomål på tonfall och diverse löjliga motangrepp. Ska du inte hitta på några frågor om kuklängder och erektioner också?
Jag tycker istället bolapundarna kan visa så mycket stake att de står för vad de gör och förklarar varför de tycker det är OK att trycka in skit i kroppen och belasta sjukvård och kriminalväsende på bekostnad av oss andra. Eller för den delen att fuska med kemikaliebyggda muskler i diverse idrottsgrenar och lura friska och oförstörda unga människor att hålla på med skiten.
Vilket är det problematiska med videon. Karln har inte kommit till den mognaden att han kan kläcka ur sig att det han hållit på med är totalt åt helvete och han inte rekommenderar någon att göra om det.
Istället sitter han och jamsar om olika dosrekommendationer som han har absolut noll kompetens att leverera.
Dosrekommendationen från en person med någon reell kompetens i ämnet är en och densamma alltid: 0 milligram.
Jag måste påpeka att det låter väldigt roligt när du inte vet vad en "pundare" är eller vad "punda" faktiskt betyder...
Jag trodde att du bara var sarkastisk förut, men det låter nu verkligen som att du är allvarlig, rätt så kul 😅
Eftersom du ställer en fråga så väljer jag att ge dig ett svar: Nej, jag ska inte hitta på några frågor om kuklängder eller erektioner, jag utgår ifrån att alla vet att AAS inte påverkar snoppens storlek.
Du ställer frågan på ett sätt som jag tolkar som att du är upprörd över frågorna jag gav dig i mitt förra inlägg.
Jag har nog aldrig träffat vare sig en steroidbrukare eller en narkotikabrukare som tagit illa upp när jag har ifrågasatt deras bruk/missbruk.
Inte en pundare om sitt pundande heller för den delen.
Jag själv har aldrig tagit illa upp när jag har blivit ifrågasatt om varken steroid eller narkotikamissbruk.
Den del människor som belastar våran sjukvård pga doping är försvinnande liten om man jämför med folk som är överviktiga, röker, överkonsumerar alkohol mm. Jag tycker användare av doping har lika stor rätt till sjukvård som alla andra som inte har skött sin friskvård exemplariskt.
I övrigt så rekommenderar jag inte någon att börja med varken doping, narkotika, alkohol, nikotin eller skräpmat.
Eftersom mod har raderat inlägg i den här tråden (ditt bla.) så ställer jag ingen fråga till dig då det bara kommer leda till mer offtopic i tråden.
Ha en bra påsk nu.