2026-04-03, 13:30
Medlem
NapoleonLaRues avatar
Jag är ofta påverkad av normal dos elvanse och någon benzo typ xanor/ikto när jag röker och tycker det förbättrar effekten bägge delar. Åt förut en del tramadol typ 400-600mg given kombo dåtid. Ecstasy och cannabis funkar ihop som handen i handsken när jag tagit det. Det var alla piller jag har tagit ihop cannabis saknas lyrica och några opioider kanske?

Tycker många tabletter förbättrar effekten med cannabis såsom ingen noja, eller väcker upp dig från segheten som elvanse gör och totalt för att softa ner tramadol, för att festa till ta en eva.

Vad tycker ni om att blanda cannabis med olika piller och vilka föredrar ni? Känns som halva kretsen som röker också tar benzodiazepiner nuförtiden.
Citera
2026-04-03, 13:39
Medlem
Yani-Josefssons avatar
D-vitamin.
Citera
2026-04-03, 13:40
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Tram/Oxy med röka är gött.
Citera
2026-04-03, 13:41
Medlem
Enok-Kukssons avatar
Lyrica
Citera
2026-04-03, 14:32
Medlem
NapoleonLaRues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enok-Kuksson
Lyrica
Förklara lyrica. Har bara tagit det utan cannabis och blev bara konstig och seg. Blir det bättre om man röker?
Citera
2026-04-03, 14:34
Medlem
NapoleonLaRues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Tram/Oxy med röka är gött.
Tramadol vilka doser låg du på? Tycker tramadol och cannabis känns jättebra. Har även rökt när jag fick oxy från doktorn för smärta och kan intyga man mår som en prins på opioider och cannabis.
Citera
2026-04-03, 14:39
Medlem
Enok-Kukssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NapoleonLaRue
Förklara lyrica. Har bara tagit det utan cannabis och blev bara konstig och seg. Blir det bättre om man röker?

Då reagerar vi olika, jag blir riktigt igång av lyrica.
Blandar du det med lite tjack o rööka så får du en dunderkväll!
Citera
2026-04-03, 15:23
Medlem
Pregbalin / lyrica

Sen är du på topp!
Citera
2026-04-03, 15:45
Medlem
jonterls avatar
Finns inte en substans jag tar utan att blanda med cannabis.
Enda jag pundar frekvent utöver kedjeröka är dock tjack. Har jag inte massor av röka så tar jag inte tjack.
Älskar cannabis. Fattar inte hur man pallar blandmissbruka ditten o dattan
Citera
2026-04-03, 17:35
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NapoleonLaRue
Tramadol vilka doser låg du på? Tycker tramadol och cannabis känns jättebra. Har även rökt när jag fick oxy från doktorn för smärta och kan intyga man mår som en prins på opioider och cannabis.

Mellan 800-1200 mg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in