Tryck HÄR för illustrationer och klargöranden.
När man är ute i det vilda är det viktigt att ha en korrekt och effektiv metod för att göra nr.2. Allt blir så mycket enklare, och det stressar inte psykologiskt på samma sätt om man vet att man är bra förberedd och har en stabil metod när det är dags.
Tänk på följande
Dessa tekniker har tjänat mig väl. Jag är en person med aktiv mage som bajsar ofta, även under en helt normal dag hemma. Jag grundlade dessa tekniker i det militära för många år sen, sen har jag finslipat metoderna under 30 år. -Frågor är alltid uppskattat och jag ska försöka svara så gott jag kan.
Nu vill jag veta hur DU gör. Har jag kanske missat något som du känner att du vill lägga till? Jag vill alltid utveckla mig och lära mig nya tips och tricks.
När man är ute i det vilda är det viktigt att ha en korrekt och effektiv metod för att göra nr.2. Allt blir så mycket enklare, och det stressar inte psykologiskt på samma sätt om man vet att man är bra förberedd och har en stabil metod när det är dags.
Tänk på följande
Kod:
Var förberedd. Halva striden är vunnen om du har med dig papper ut (gärna ett styvt papper fördelat i ark) och har tränat på din hängteknik. Skräpa inte ned. Finns möjligheten så elda upp/ta med/gräv ned ditt papper efter uträttat förvärv. Det är inte alltid det går - men försök. Ingen gillar att hitta gammalt bajspapper. Skogen erbjuder oändliga metoder för att tvätta sig som man inte alltid tänker på. Vattenpölar, bäckar, blöt mossa, sjöar, fuktiga blad.. Allt detta kan du efteråt nyttja för att rengöra dina händer. Spara pappret - använd händerna. Pappret tar fort slut, dina händer håller i evighet. Småbajsa inte. Detta anknyter till ovanstående. Håll dig så länge du kan sen lägger du en ordentlig laddning på en gång. Gärna i ett rejält kryst. Det minimerar efterföljande rengöring.
Dessa tekniker har tjänat mig väl. Jag är en person med aktiv mage som bajsar ofta, även under en helt normal dag hemma. Jag grundlade dessa tekniker i det militära för många år sen, sen har jag finslipat metoderna under 30 år. -Frågor är alltid uppskattat och jag ska försöka svara så gott jag kan.
Nu vill jag veta hur DU gör. Har jag kanske missat något som du känner att du vill lägga till? Jag vill alltid utveckla mig och lära mig nya tips och tricks.