2026-04-03, 09:25
Medlem
jjujjus avatar
Det här har jag alltid velat göra, men jag vill inte begå ett brott eller ha något i belastningsregistret.

Jag vill testa mitt psyke och uppskatta livet till fullo och förstå den mänskliga hjärnan ännu mer, jag förstår mycket men jag vill dra det till sin spets för att förstå ännu mer, kunna ha varit med om allt för att kunna bli en guru i övermorgon och jag anser att det blir svårt om man inte gjort det mesta, eller varit i någon annans skor.

Är det bara jag som tänker såhär eller är det fler som känner en längtan efter att få hamna i fängelset och smaka på livet innanför murarna? Vem är jag där? Vem blir jag när jag kommer ut?

Den svåraste biten är nog att känna sig våldtagen mentalt, tror att man måste släppa varenda korn av egoism som man har i kroppen… acceptera ödet och bara bli en ”toffla”..

Sedan har vi den ännu svårare biten
Att riskera att bli våldtagen på riktigt
Mördad
Misshandlad

Jag vill diskutera jättemycket

Tror ni att man förändras som person?
Ser man på världen annorlunda?
Lär man känna sig själv bättre?
Finns det fler människor som tänkt att dom har en längtan dit, att få prova (inte bli kvar) eller är det bara jag?
Citera
2026-04-03, 09:29
Medlem
Om man vet att det bara är en månad vet jag inte hur mkt det testar ens psyke. Är ju bara att låna några böcker och låta tiden gå.
Citera
2026-04-03, 09:34
Medlem
jjujjus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Om man vet att det bara är en månad vet jag inte hur mkt det testar ens psyke. Är ju bara att låna några böcker och låta tiden gå.
Tiden går inte inne i fängelset. Tror att en månad kommer kännas som 6 månader.

Äta äcklig mat varje dag. På fula tallrikar.. och använda brickor och att alla är äckliga och fula och inte sköter sin hygien och kommer röra vid en.. gaffeln, glaset har fläckar och känns inte rent, har dom ens diskat skiten? Eller har någon med herpes druckit ur glaset innan?
Citera
2026-04-03, 09:39
Medlem
ABBORREs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jjujju

Äta äcklig mat varje dag. På fula tallrikar.. och använda brickor och att alla är äckliga och fula och inte sköter sin hygien och kommer röra vid en.. gaffeln, glaset har fläckar och känns inte rent, har dom ens diskat skiten? Eller har någon med herpes druckit ur glaset innan?
Lite så skulle det bli om du bodde hos mig i en månad, dock så blir du inte våldtagen, möjligtvis att jag tittar lite när du duschar, men inte mer.
Citera
2026-04-03, 09:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ABBORRE
Lite så skulle det bli om du bodde hos mig i en månad, dock så blir du inte våldtagen, möjligtvis att jag tittar lite när du duschar, men inte mer.
Köp finare tallrikar.
Citera
2026-04-03, 09:50
Medlem
ABBORREs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Köp finare tallrikar.
Ja det var ju klantigt av mig.
Givetvis så kommer det ej att serveras mat på fula tallrikar.
Vi pratar det finaste kina porslin, såklart.

Men annars är allt i sin ordning
Citera
2026-04-03, 09:50
Medlem
Belters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jjujju

Du har sett för mycket på amerikanska tv-serier. Så där är det inte alls i Sverige.
Pappskalle.
Citera
2026-04-03, 09:51
Medlem
StonedMonkeys avatar
Tror den värsta biten är tristessen, det är iallafall bilden jag fått efter att ha läst ”Era erfarenheter av att sitta i fängelset” här på Flashback. Och inte att folk är farliga, mer skeva i huvudet.

En light version du kan testa hemma är ju att leva utan telefon och dator hemma, låsa in dig vid 19 och bara gå ut typ på gården en timme om dagen, se till att inte ha för skön säng eller bra mat, bjud hem folk du egentligen vill umgås med osv
Citera
2026-04-03, 09:54
Medlem
jjujjus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Belter
Du har sett för mycket på amerikanska tv-serier. Så där är det inte alls i Sverige.
Pappskalle.
Hur är det då?

Nu ska vi snart få be om ursäkt för att vi inte suttit i finkan.
Citera
2026-04-03, 09:56
Medlem
jjujjus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ABBORRE
Ja det var ju klantigt av mig.
Givetvis så kommer det ej att serveras mat på fula tallrikar.
Vi pratar det finaste kina porslin, såklart.

Men annars är allt i sin ordning
Låter snarare trevligt

Men nu snackar vi inte om att bli kidnappad av en person, utan fängelse!!!
Citera
2026-04-03, 09:57
Medlem
LKKINGENs avatar
Jag har en jordkällare som jag skulle kunna förvara dig i.
Citera
2026-04-03, 10:03
Medlem
jjujjus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LKKINGEN
Jag har en jordkällare som jag skulle kunna förvara dig i.
Men det är inte samma sak!!!!

Det hade blivit Stockholms syndrom tillslut och så hade det varit som att vara tillsammans med en kontrollerande pojkvän och tillslut får man hänga i köket också. Plötsligt är det mysigt istället. Och det var ju inte tanken?

Nej! Fängelse
På riktigt
Med morddömda brottslingar och människor som begått brutala brott

Man ska inte veta hur morgondagen blir, eller det är nog tvärtom att man vet exakt hur den blir!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in