2026-04-02, 19:14
Medlem
gärningsmannens avatar
Pam Bondi får kicken av Donald Trump.
Ersätts av Todd Blanch tillfälligt.

https://www.foxnews.com/politics/pam-bondi-already-fired-attorney-general-cabinet-official-teed-up-replacement-sources

Är det Epsteindokumenten som ligger bakom?
Vilka konsekvenser får det här?
Citera
2026-04-02, 19:19
Medlem
Beaver14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gärningsmannen
Pam Bondi får kicken av Donald Trump.
Ersätts av Todd Blanch tillfälligt.

https://www.foxnews.com/politics/pam-bondi-already-fired-attorney-general-cabinet-official-teed-up-replacement-sources

Är det Epsteindokumenten som ligger bakom?
Vilka konsekvenser får det här?

En efter en visar sig Trumps ja-sägare vara så inkompetenta att inte ens Trump kan bortse från det. Eller så har de slutat säga ja.
Citera
2026-04-02, 19:23
Medlem
När jag tryckte på rubriken så trodde jag att han fysiskt hade sparkat honom.
Citera
2026-04-02, 19:27
Avstängd
TheJesuits avatar
Trump har tröttnat på starka kvinnor i sin regering, nyss var det ju tuffingen Kristi Noem som fick lämna.
Citera
2026-04-02, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheJesuit
Trump har tröttnat på starka kvinnor i sin regering, nyss var det ju tuffingen Kristi Noem som fick lämna.
Är det bara Karoline Leavitt kvar nu då?
Citera
2026-04-02, 19:48
Avstängd
TheJesuits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ladicius

Hon är "bara" talesperson, inte en del av kabinettet. Tror inte han sparkar henne, hon gör ett bra jobb och verkar älska att stryka upp vänstermedia. Allt för att hålla chefen på gott humör.
Citera
2026-04-02, 19:50
Medlem
Jordgubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ladicius
"Påminner alltmer om nyhetsuppläsaren i Nordkorea", är ett citat från gångna veckan. Inget är "starkt" med henne.
Citera
2026-04-02, 19:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Beaver14
En efter en visar sig Trumps ja-sägare vara så inkompetenta att inte ens Trump kan bortse från det. Eller så har de slutat säga ja.

Ingen går säker för den narcissistiske boomer-gubbens lynne. Ingen. Är väl Netanyahu då. Men det är väl bara för att det är han som har alla Epstein filmerna på Trump där han våldtar barn, djur och lik eller nått. Och kanske Laura Loomer som det ryktas gick sängvägen med honom under valrörelsen 2024. Det gjorde kanske inte Bondi.

Edit. Skojar mest bara om att det är Netanyahu som har skit på Trump. Min tes angående Epstein och Trump är att de inte ens behövde utpressa Trump. Han var med på allt från scratch och försedde själv Epstein och Maxwell med flickor från de där skönhetstävlingarna han drev.
Senast redigerad av ThielIsWatchingYou 2026-04-02 kl. 19:55.
Citera
2026-04-02, 19:54
Avstängd
tutankhumans avatar
Det här bevisar att Sir Don "The Shadow Warrior" T-Rump har vad man på amerikanska kallar Total Control.
Citera
2026-04-02, 20:01
Medlem
Vitiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fentfarbrorn
Henne.
Citera
2026-04-02, 20:11
Medlem
Pausaniass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fentfarbrorn
Hon är en hon.
Citera
2026-04-02, 20:43
Medlem
Madagascars avatar
Meningen var att Bondi skulle frågas ut av Oversight Committee om Epsteindok-hanteringen (censuren). Blir det ingen utfrågning nu? Är det just därför Trump har kickat henne? (För att undgå att hon säger sanningar till kommittén.)
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in