2026-04-02, 00:11
Medlem
Det senaste anti-svenska rasistiska hatbrottet:

Citat:
22-årige Abdulrahman Al Khleef Almasalmeh från Syrien, som arbetat på hemtjänsten i Örebro, åtalas för flera fall av misshandel, kränkningar och andra former av övergrepp mot inte mindre än tretton äldre personer. Det framgår av stämningsansökan. 22-åringen har en gängkriminell bakgrund, och är tidigare bland annat dömd för förnedringsdåd mot flera svenska ungdomar.

Den 22-årige hemtjänstmannen har vid ett större antal tillfällen filmat sig själv medan han kränkt och förnedrat de äldre människorna. I en video är hans offer en 92-årig kvinna.

– Du ser ut som en apa! säger han till kvinnan samtidigt som han pekar på henne.

Abdulrahman Al Khleef Almasalmeh svingar sedan med handflatan mot kvinnans ansikte, utan att träffa. Istället tar han tag i hennes näsa och rycker i den, samtidigt som han ger ifrån sig ett tutande ljud.

Han fortsätter därefter förolämpa den åldriga kvinnan, som är svensk, på arabiska.

– Oh, din hora! Alltså, jag svär att jag ska förbanna dig! säger han, samt:

– Ät skit! Hora!

I en annan video som polisen säkrat under utredningen sitter den nu åtalade mannen vid ett bord hemma hos samma äldre kvinna, tillsammans med en av sina kolleger som även denne är en arab.

De båda männen bankar i bordet och sjunger muslimska sånger tillsammans. Bland annat strofen ”Allahu akbar” – vilket betyder att Allah är störst – varvat med olika former av hyllningar till den muslimske guden.

I andra videoklipp är det en 81-årig man som utsätts för kränkningar och tortyr. Först säger den syriske hemtjänstmannen flera gånger att hans offer är ”son till en hora”.

Därefter blir 81-åringen plågad i duschen, genom att den 22-årige syriern spolar iskallt och eventuellt även varmt vatten på honom.

– Jag svär vid Allah att jag ska låta dig frysa! hörs Al Khleef Almasalmeh säga på arabiska.
https://samnytt.se/hemtjansten-i-orebro-anstallde-gangkriminell-syrier-krankte-och-torterade-stort-antal-aldre

Den här rasisten är fortsatt anställd på hemtjänsten i Örebro.

Här är hans chefer:

Citat:
Annika Roman; områdeschef för äldreomsorgen i Örebro kommun
Verksamhetschef Sahra Strandberg
Den som anställde Abdulrahman Al Khleef Almasalmeh var enhetschefen Maid Prnjavorac

Var är rättvisan?

Var är domen för hatbrott mot svenskar?

Var är lynchmobben?

VAD HÄNDER I SVERIGE? VAD GÖR SVENSKARNA?
2026-04-02, 00:21
Medlem
Tråd finns.

(FB) Anställd inom hemvården i Örebro misstänks för flera fall av kränkade fotografering
2026-04-02, 00:27
Medlem
MrSwedeGliderRunts avatar
Enligt vänsterblivna horungar kan inte svenskar utsättas för rasism tack och lov, dessa gamlingar måste vara väldigt glada över det iaf.

Bra att ts börjar hänga ut de riktiga hororna, nämligen några av förrrädarna.. men de är många i toppen av apberget, av aktivister i myndigheter, rättsväsende, inom politiken.. förrädare överallt. Jävla vidriga as.
Senast redigerad av MrSwedeGliderRunt 2026-04-02 kl. 00:32.
2026-04-02, 00:36
Medlem
Vården skiter i vilka de anställer, bara du möter in till tiden.
Senast redigerad av Intressgruppen 2026-04-02 kl. 00:38.
2026-04-02, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .-.--.---
Tråd finns.

(FB) Anställd inom hemvården i Örebro misstänks för flera fall av kränkade fotografering

värdelös titel. godkänns inte.
2026-04-02, 01:06
Medlem
fiftyforfiftys avatar
Fyfan. Utvisning?

Hade i detta fall förespråkat offentlig avrättning.

Men eftersom Sverige, antar jag att han kommer jobba med äldre om något år igen.

Hur vi behandlar våra äldre skär i hjärtat. De byggde upp det land vi nu fördärvar.
2026-04-02, 01:21
Medlem
JustTrollings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fiftyforfifty
Fyfan. Utvisning?

Men eftersom Sverige, antar jag att han kommer jobba med äldre om något år igen.

Hur vi behandlar våra äldre skär i hjärtat. De byggde upp det land vi nu fördärvar.
Knappast.

Man gav dom här syriska grisarna medborgarskap i rekordfart. Just så dom skulle kunna börja begå brott mot svenskarna snabbt utan att riskera utvisning.
Abdulrahman Al Khleef Almasalmeh (20040102-3650)
Tolkbehov arabiska, medborgare i Syrien, Sverige.
Företräds av advokat Anna-Karin Bergström.
- Anhållen i frånvaro 2026-01-16, Gripen 2026-01-19, Häktad 2026-01-22.
2026-04-02, 02:13
Medlem
Room531s avatar
Det är förräderi av våra politiker att inte stänga gränsen vid det här laget innan man rätt upp det här. Massutvisningar av invandrade kriminella, samt de som kommit för att bara plundra & dränera välfärdsystemen och sprida den totalt inkompatibla ideologin islam.
Förräderi att inte utvisa invandrare som begår brott vid första brottet de ertappas med, brott av en typ där andra drabbas. Annars skapar man helt medvetet fler brottsoffer inom landet, gör medvetet landet otryggt! Vilket man har gjort! Hur mycket lidande & faktiskt blod har inte ansvariga politiker och media för det här på sina händer..! Och det värsta har vi tyvärr nog inte sett än om det inte vänds!

Abdulrahman Al Khleef Almasalmeh och likande grovt kriminella invandrare borde bäst utvisas med flyg och släppas mitt över havet från några tusen meter upp. Billigast och bäst för alla. Deras hemländers folk vill knappast ha dessa avskrap heller. Låt råttor som Abdulrahman Al Khleef Almasalmeh drunkna!
Senast redigerad av Room531 2026-04-02 kl. 02:57.
2026-04-02, 02:27
Medlem
Room531s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fiftyforfifty
Fyfan. Utvisning?

Jag undrar hur stor andel av oss svenskar som faktiskt skulle vilja se att Abdulrahman Al Khleef Almasalmeh och likande råttor gott faktiskt kan avrättas. Inga konstigheter egentligen.

Om bevisen är överväldigande för grova brott mot andra, kan & borde problemet bara tas bort helt.

Utvisning genom flygplan mitt över iskallt hav är lämpligt. Om den fan överlever fallet kan den simma en stund innan havet gör sitt.
2026-04-02, 04:26
Medlem
Fy fan packet visar gång på gång hur tacksamma dom är för att ha fått komma hit och fått precis allt , förutom krav då!!.
2026-04-02, 04:37
Moderator
v50s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .-.--.---
Tråd finns.

Tack, använd befintlig tråd istället denna låses.
/ Moderator

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in