2026-04-01, 07:51
Medlem
https://x.com/InterstellarUAP/status/2039041136254243119

Från Tweetet:

Citat:
Matt Gaetz : “There is an ALIEN Hybrid Breeding Program”

Rep. Matt Gaetz on what he was told in a classified congressional briefing by a uniformed U.S. Army officer:

“I had someone come and brief me who was in a military uniform, worked for the United States Army, that was briefing me on the locations of hybrid breeding programs where captured aliens were breeding with humans to create some hybrid race that could engage in intergalactic communication. An actual uniformed member of the United States Army briefed me on that.”

Gaetz added that recovered craft crashes examined by the CIA contained “non-human biologics” with no identifiable human source.

This is straight from a sitting Congressman under oath-level clearance. No speculation — just what he says he was officially briefed.

What do you make of it?

Jag har inte sett hela intervjun, och är inte så värst sugen.

Mitt problem är inte själva påståendet - det stämmer säkert att man sysslar med sånt - utan det sätt som den här informationen kommer ut. Dessutom så låter det här väldigt mycket som vad Barber påstått gällande Herrera's (som jag faktiskt börjat omvärdera) observation av en reverse-engineered farkost som användes för transport av något (droger tror jag han sa, Barber försökte ändra storyn till att handla om människosmuggling av psioniker). Jag litar inte alls på Barber.
Citera
2026-04-01, 07:55
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Framforallt

Från Tweetet:

Mitt problem är inte själva påståendet - det stämmer säkert att man sysslar med sånt - utan det sätt som den här informationen kommer ut. Dessutom så låter det här väldigt mycket som vad Barber påstått gällande Herrera's (som jag faktiskt börjat omvärdera) observation av en reverse-engineered farkost som användes för transport av något (droger tror jag han sa, Barber försökte ändra storyn till att handla om människosmuggling av psioniker). Jag litar inte alls på Barber.

Se det som ett aprilskämt.
Citera
2026-04-01, 08:16
Medlem
BalduinGrollers avatar
Är människor och rymdgubbar så genetiskt lika att vi kan få fertil avkomma?
Citera
2026-04-01, 08:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret

Jag tror tanken kan vara att detta är setup för ett aprilskämt. Gaetz är etablerad inom disclosure, sedan kommer den där kongressledamoten i Australien som säger något liknande, som tydligt är menat som ett aprilskämt. Så först set up dagen innan med en disclosure.typ, och sedan skämtet på första april för att discreditera.

I så fall är Gaetz antagligen själv involverad, om det inte är förinspelat.
Citera
2026-04-01, 08:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BalduinGroller
Är människor och rymdgubbar så genetiskt lika att vi kan få fertil avkomma?

Antagligen. Eller det är kanske en fördel om avkomman inte är fertil, så de inte kontaminerar experimentet.
Citera
2026-04-01, 09:56
Medlem
Citat:
intergalactic communication

Det låter ju lite överdrivet att blanda in andra galaxer än vår egen också

De där uniformerade armékillarna är nog inte riktigt att lita på, tydligen röker man på även inom dessa kretsar.
Citera
2026-04-01, 10:03
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av polox
Det låter ju lite överdrivet att blanda in andra galaxer än vår egen också

De där uniformerade armékillarna är nog inte riktigt att lita på, tydligen röker man på även inom dessa kretsar.
Du har väl sett Pineapple Express?
Citera
2026-04-01, 11:13
Avslutad
Trump-administrationen kör på hårt med det här UFO tramset. Så det blir när du fyller på med en massa högerkristna och andra sorts schizofrena i en regering.
Citera
2026-04-01, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret

Problemet med det är väl att det inte är roligt alls.
Citera
2026-04-01, 13:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av laafham
Problemet med det är väl att det inte är roligt alls.

Och att det inte heller är ett aprillskämt. Dessa schizon på maktpositioner i Trumps Amerika tror faktiskt på allvar på sånt här UFO löjl.

Finns det utomjordingar? Ja det lär det göra. Men jag tvivlar starkt på att de någonsin haft någon närmare kontakt med oss eller vårat solsystem öht.

Allting USA:s regering eller andra regeringar på denna planet någonsin kommer "avslöja" om utomjordingar är 100% fabricerat och fejkat nonsens. Att det finns ett hot från rymden mot hela planeten är dessutom uråldrig propaganda de kört med ända sedan åtminstone 1950-talet med skratteretande kalkon-rullar som "The Day The Earth Stood Still" och på 90-talet såg väl alla den där tramsiga Will Smith rullen "Independence Day"?
Citera
2026-04-01, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Framforallt

Från Tweetet:

Vad han än visades, hade han tydligen ? tillgång till det i alla fall.

Fann den här biten intressant från intervjun.

''Benny Johnson : Okay so there's classified stuff you've seen and can't talk about, what if that was declassified , Trump says he's gonna declassify it ''.

'' Matt: I don't think i have seen the most interesting stuff to declassify, i think that if the things 'ive seen were declassified, the publics questions would be around how this techology exists.

'' Johnson: So it would break our brains? ''

''Matt: It would not be anything you've seen on Earth ''.

''Johnson: And you have seen that in classified settings?''.

''Matt: I've seen stuff in classified settings that are not explainable with the technology we know is available ''.

And i'm pretty well versed in that. I was on the Armed Service Committee for eight years. I sat on the Emerging Threats Subcommittee. That oversaw everything going on in cyberpsace.

Had access to DARPA and the projects they were working on. Had special compartmentalized clearance, that is above the clearance of just you know, a regular congressional briefing. I even got to see things which other members of congress didn't get to see that weren't on the Armed Service Committee. ''
Senast redigerad av Omnik 2026-04-01 kl. 18:42.
Citera
2026-04-01, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Omnik
Vad han än visades, hade han tydligen ? tillgång till det i alla fall.

Fann den här biten intressant från intervjun.

''Benny Johnson : Okay so there's classified stuff you've seen and can't talk about, what if that was declassified , Trump says he's gonna declassify it ''.

'' Matt: I don't think i have seen the most interesting stuff to declassify, i think that if the things 'ive seen were declassified, the publics questions would be around how this techology exists.

'' Johnson: So it would break our brains? ''

''Matt: It would not be anything you've seen on Earth ''.

''Johnson: And you have seen that in classified settings?''.

''Matt: I've seen stuff in classified settings that are not explainable with the technology we know is available ''.

And i'm pretty well versed in that. I was on the Armed Service Committee for eight years. I sat on the Emerging Threats Subcommittee. That oversaw everything going on in cyberpsace.

Had access to DARPA and the projects they were working on. Had special compartmentalized clearance, that is above the clearance of just you know, a regual congressional briefing. I even got to see things which other members of congress didn't get to see that weren't on the Armed Service Committee. ''

Tack.

Såg du Lunas brev till Heseth? https://x.com/ddeanjohnson/status/2039335388121084400

Känner lite mer hopp igen. Har ju varit tvärdött ett tag.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in