2026-03-31, 22:14
Medlem
Jag gjorde en tråd på Familjeliv om hur jag som oskuld vid trettio funderat på att skaffa en eskort. Men något som togs upp va att ingen kvinna kommer vilja vara med en torsk. Att det enda som är mindre attraktivt än min oskuldsålder är en torsk.

Jag känner mig så fast. Jag har varit både deprimerad och ångestfylld sedan jag fyllde tjugo. Det är inte en ursäkt, så klart. Ingen tvingade mig att bli misslyckad. Det va bara jag. Men det har oavsett lätt till ett väldigt isolerat liv; ett liv ingen borde dela med mig. Därav varför dejting inte funkar. Vad fan ska jag erbjuda? Skitigt jobb, en värdelös person, och troligtvis är jag inte någon Jon Snow med tungan direkt, så ingen sexuell tillfredsställelse heller. Att fixa bara en av dom aspekterna kan ta åratal, och för varje år blir jag mer o mer oacceptabelt oskuld. Vilken kvinna kommer inte undra vad för typ av missfoster jag är om jag närmare mig 40? Men ja, stannar jag oskuld så kommer ingen vilja ha mig, och jag tänker fan inte ljuga för att förgylla någon falsk version av mig. Jag vill vara ärlig med att detta är min första gång, etc, etc. Men samtidigt, om jag skaffar en eskort så är jag en torsk, och då vill ingen kvinna ha mig heller enligt familjeliv. Vissa folk där säger att det bara är o ljuga, men medans jag inte hade tagit upp det på första dejten, om det kommer på tal så vill jag inte ljuga. Tycker en relation ska vara skapad på sanning och omtänksamhet, och för det är jag tydligen efterbliven.

Så nu sitter jag här. Damned if I do, damned if I don't. Så ville fråga alla er som köpt eskorter, om ni varit ärliga om det med era nuvarande partners. Hur det blev? Vill även fråga kvinnor här på tråden hur ni hade känt kring att få reda på att eran partner, förutsatt att han är en bra man, hade köpt sex förr i tiden?
Citera
2026-03-31, 22:20
Medlem
Ska din sorgliga identitet styra dig till något sådant? Ge efter för ondskan? Gör inte det. Du är alldeles säkert inte objektivt oattraktiv för kvinnor, it's all in your head. Troligen är du rädd för att försöka, och avsvär dig därför alla möjligheter att lyckas. Självuppfyllande profetia. Om inget annat hjälper så kan jag upplysa dig om att det är olagligt att köpa sex i Sverige. Vill du vara kriminell och ha en kriminell livsstil?
Citera
2026-03-31, 22:22
Medlem
Onanikrems avatar
Aldrig köpt en hora men i ditt fall rekommenderar jag dig att åka till Danmark eller Tyskland, köp det, gör det och kom över tröskeln.

Till skillnad från många andra ser jag det inte som något fel eller kriminellt, det är ungefär som att gå till frisören.
Citera
2026-03-31, 22:23
Medlem
BaronAfTrosas avatar
Hur ser man att någon är torsk? Såvida du inte åker fast lär ingen veta, rädd? Åk till ett land tex Danmark eller Finland om du är lat, där är det fritt fram
Citera
2026-03-31, 22:49
Bannlyst
Du behöver väl inte berätta om varenda sexuell eskapad för en framtida partner, vissa är glappa i käften och personligen tycker jag det är ett konstigt diskussionsämne.

Tinder dryper av äldre kvinnor och kvinnor som är lite aviga, letar du lite kan du säkert hitta någon som är oerfaren som dig och tillsammans med dig vill lära sig och utforska!

Ett dåligt 5 minutersknull med en hora som fejkstönar kommer inte göra dig sexuellt erfaren och självsäker på den mjuka skjutbanan, jag hade fokuserat på nätdejting och hitta någon du kan ha riktigt sex med.
Citera
2026-03-31, 22:51
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndreasLa
Jag gjorde en tråd på Familjeliv om hur jag som oskuld vid trettio funderat på att skaffa en eskort. Men något som togs upp va att ingen kvinna kommer vilja vara med en torsk. Att det enda som är mindre attraktivt än min oskuldsålder är en torsk.

Jag känner mig så fast. Jag har varit både deprimerad och ångestfylld sedan jag fyllde tjugo. Det är inte en ursäkt, så klart. Ingen tvingade mig att bli misslyckad. Det va bara jag. Men det har oavsett lätt till ett väldigt isolerat liv; ett liv ingen borde dela med mig. Därav varför dejting inte funkar. Vad fan ska jag erbjuda? Skitigt jobb, en värdelös person, och troligtvis är jag inte någon Jon Snow med tungan direkt, så ingen sexuell tillfredsställelse heller. Att fixa bara en av dom aspekterna kan ta åratal, och för varje år blir jag mer o mer oacceptabelt oskuld. Vilken kvinna kommer inte undra vad för typ av missfoster jag är om jag närmare mig 40? Men ja, stannar jag oskuld så kommer ingen vilja ha mig, och jag tänker fan inte ljuga för att förgylla någon falsk version av mig. Jag vill vara ärlig med att detta är min första gång, etc, etc. Men samtidigt, om jag skaffar en eskort så är jag en torsk, och då vill ingen kvinna ha mig heller enligt familjeliv. Vissa folk där säger att det bara är o ljuga, men medans jag inte hade tagit upp det på första dejten, om det kommer på tal så vill jag inte ljuga. Tycker en relation ska vara skapad på sanning och omtänksamhet, och för det är jag tydligen efterbliven.

Så nu sitter jag här. Damned if I do, damned if I don't. Så ville fråga alla er som köpt eskorter, om ni varit ärliga om det med era nuvarande partners. Hur det blev? Vill även fråga kvinnor här på tråden hur ni hade känt kring att få reda på att eran partner, förutsatt att han är en bra man, hade köpt sex förr i tiden?

E.ftersom jag själv säljer sex kan jag inte döma en blivande pojkvän för att ha köpt sex. Finns nog andra saker som är mer oattraktiva, tex toxisk personlighet.

Men du begår en brottslig handling om du köper sex. Hur ställer du dig till detta? Samvetets röst och allt det där? Tror du att du kommer må bra av det?

Just asking.
Senast redigerad av Lill-Ann 2026-03-31 kl. 23:38.
Citera
2026-03-31, 22:54
Medlem
htsolna08s avatar
Bara gör det, inget du behöver berätta för någon i framtiden heller.

Åk till tyskland eller danmark så är det lugnt bara
Citera
2026-03-31, 23:22
Avstängd
Merwinnas avatar
Men du ska ju inte berätta detta för kvinnor du träffar senare, på vanligt sätt, i så fall. Man måste inte berätta allt, man ska aldrig berätta något som kan skada en själv. Och en prostituerad utomlands - det finns ju ingen som helst risk att det ska komma fram, heller, om du inte själv berättar det för någon. Du ska inte berätta det för NÅGON, uppfattat! Så slipper du vara rädd att denna någon ska skvallra till din framtida flickvän. Massor av män som är vettiga familjefäder idag, har någon sådan erfarenhet i bagaget. Det ingen vet om, har ingen något ont av.

Och sluta läsa och interagera på Familjeliv! Det finns en massa feminister där, som försöker få dig att förstöra för dig själv. Den sajten är bortom räddning. Jag såg just att jag hade fått ett inlägg borttaget där och blivit spärrad i ett dygn, för att jag varnade för romansbedrägerier över internet. Man fick tydligen inte säga att de flesta av dessa bedragare är nigerianer, för då är det "hets mot folkgrupp" enligt deras regelverk...
Citera
2026-03-31, 23:24
Avstängd
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lill-Ann
E.ftersom jag själv säljer sex kan jag inte döma en blivande pojkvän för att ha köpt sex. Finns nog andra saker som är mer oattraktiva, tex toxisk personlighet.

Men du begår en brottslig handling om du köper sex. Hur stället du dig till detta? Samvetets röst och allt det där? Tror du att du kommer må bra av det?

Just asking.

På det andra stället skrev han att han skulle åka till London i så fall, och där är det ju lagligt.

(Till eventuell moderator: nej jag outar inte någon nu, TS skrev själv att han hade frågat samma sak på Familjeliv, och han har samma rubrik på sin tråd där.)
Citera
2026-03-31, 23:34
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
På det andra stället skrev han att han skulle åka till London i så fall, och där är det ju lagligt.

(Till eventuell moderator: nej jag outar inte någon nu, TS skrev själv att han hade frågat samma sak på Familjeliv, och han har samma rubrik på sin tråd där.)

Du har rätt, men jag utgick förstås från att det var här i Sverige han tänkt köpa.😺😺
Senast redigerad av Lill-Ann 2026-03-31 kl. 23:37.
Citera
2026-03-31, 23:47
Medlem
Libertarismuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndreasLa

Vad fan babblar du om? Du behöver ju inte berätta för någon att du är torsk. Åk till Danmark nu och ha lite kul.
Citera
2026-04-01, 00:15
Medlem
Familjeliv

Jag har knullat en hora en gång och berättat det för alla mina ex, ingen brydde sig. Och nu ska du få höra något otroligt: Ingen kommer veta att du har knullat en hora om du inte väljer att berätta det. Kvinnorna du träffar kommer med högsta sannolikhet ljuga om hur många kukar de har sugit innan dig, så då kan du lika gärna ljuga om det.

Om jag var 30 och oskuld så hade jag köpt en hora för länge sen. Jag hade gjort det innan 20. Det kommer ge dig ett bättre självförtroende och göra det enklare för dig att prata med kvinnor sen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in