2026-03-31, 22:55
Medlem
Zvazis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OlavDJohn
Elanga är riktigt glad. Ingen kan inbilla mig att han inte känner sig svenne. Sug min kuk rasister.
Exakt! Bra sagt
Medlem
Vet inte om jag sett ett lag spela sämre mdn vinna någon gång. Men vinst är vinst. Gött!
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PlanetCaravan
Tänk om man varit ekonomiskt oberoende. Då hade jag bokat flygresa, hotell och biljett till alla matcher.

Det hade inte jag. Tror det blir attentat i de amerikanska städerna. Jag vet inte var Sverige kommer att spela.
2026-03-31, 22:56
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nossenos
Tjeckien gör 2-1 på Danmark i förlängningen. Självmål.
Vi är hviide vi är rööde🍆🍑
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chili-cheese19kr
Elanga, Gyekerös och Potter. Inga svensk-klingande namn direkt.

Gyökares morfar eller liknande är Ungersk, hans farsa är ju gammal skyttekung från Stugun i Jämtland.
Medlem
BavarianBeetles avatar
Någon med mer info om Gyökeres? Var är han uppväxt och varför pratar han så där?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Balonzo
Kan man få se Frida x Elanga på Blacked nu tack!

sjuk du är
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goseigen
Så jävla gôtt - tyckte det kändes efter minut 85 att polackerna blev nervösa, men inte di svenske.

Trist förstås att vm går i ett sketland, men har man kunnat ha vm i Argentina 78 och i andra länder med skum ledning, så kan man ha det i fascismens högborg.

Helt sjukt egentligen - hela kvalspelet visade sig vara meningslöst efter nations' league.

VM spelas tyvärr inte i sverige.
Medlem
PlanetCaravans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Det hade inte jag. Tror det blir attentat i de amerikanska städerna. Jag vet inte var Sverige kommer att spela.

Det är värt det!
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ingetbranick
Du överdriver. Mexiko har arrangerat VM två gånger tidigare utan några större problem.

Colombia skulle ha kört vm 86, men hoppade av, på den tiden tror jag man pratade om någon jordbävning eller något sådant, men så Mexiko tog över.

Det var det första vm som jag följde som mer vuxen. Jag var 16 år.

Belgien-Sovjet var verkligen ett drama, och älgen från Tidaholm blev hatat i Sovjet.

Guldet är klart - jag har svårt att se att Messi och grabbarna kan stå emot den svenska stormen
Medlem
Otroligt viktigt för Svensk fotboll.

Jäkligt kul för Potter, som styr upp efter Dansken, och det han gjorde med Östersund, får komma in och skicka oss till VM.

Jävligt kul och otroligt viktigt.

Får hoppas Danskarna åker ut nu, så vi går full circle, nästan poetiskt efter Tomassen tiden om Danskarna nu åker mot Tjeckien med
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg
Är sjukt ironiskt att se Gåslund hylla Gyökeres för att springa och slita hela matchen, men när han gör samma sak i Arsenal så får han istället skit av Gåslund lol.

Gyöken gör det bra i Arsenal, kollar man på matcherna med och utan honom så förstår man vilket bra jobb han gör.

Stämmer finns dom som ser det också....gamla spelare..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in