2026-03-31, 22:34
Medlem
Q-Trons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plukke
Japp ! Han firar midsommar och på fyllan drar några citat från Sällskapsresan och vet definitivt vad Gällivarehäng är.

Eller säger "jag är ute sladdar med PV:n och lyssnar på Sator" på dalmål när någon frågar vad han gör. Eller beställer en raggarballe med svängdörrar med blod på när han åkt iväg till Biltema för att köpa nya torkarblad till hans stajlade Volvo 740.

Det är fascinerande att se hur alla blattar försöker hantera den här identitetslöshetskänslan de bär på, genom att hävda att de är något de inte är. De borde ta ett ordentligt snack med deras föräldrar och fråga dem varför de valde att försätta sina barn i den här väldigt märkliga situationen, att släpa dem över minst en kontinent till ett land med en befolkning som de inte har några som helst etniska, kulturella, och religiösa likheter med överhuvudtaget.

Men förr eller senare så kommer de muslimska invällarna att köras ut, för det här samhällsbygget kommer aldrig att hålla. Mångkulturer är dödfödda, det är sen gammalt. Vi kommer att få Reconquista 2.0 i hela Europa, men förhoppningsvis en lite fredligare variant.
Citera
2026-03-31, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Q-Tron
Eller säger "jag är ute sladdar med PV:n och lyssnar på Sator" på dalmål när någon frågar vad han gör. Eller beställer en raggarballe med svängdörrar med blod på när han åkt iväg till Biltema för att köpa nya torkarblad till hans stajlade Volvo 740.

Det är fascinerande att se hur alla blattar försöker hantera den här identitetslöshetskänslan de bär på, genom att hävda att de är något de inte är. De borde ta ett ordentligt snack med deras föräldrar och fråga dem varför de valde att försätta sina barn i den här väldigt märkliga situationen, att släpa dem över minst en kontinent till ett land med en befolkning som de inte har några som helst etniska, kulturella, och religiösa likheter med överhuvudtaget.

Men förr eller senare så kommer de muslimska invällarna att köras ut, för det här samhällsbygget kommer aldrig att hålla. Mångkulturer är dödfödda, det är sen gammalt. Vi kommer att få Reconquista 2.0 i hela Europa, men förhoppningsvis en lite fredligare variant.

De har en identitet. Det är den de blev födda som. Problemet är hjärntvätten att de försöker låtsas vara något annat de aldrig kan bli.

Det är därför segregering är bra, då får de leva i sin egen kultur. Ännu bättre såklart om de kan återvända till sina hemländer när detta är möjligt men det är en fråga för framtiden.
Citera
2026-03-31, 22:55
Medlem
mlon.eusks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RomernasKung
Ingen poäng att ge upp innan det är kört. Vissa är soffliggare och orkar inte ens och vissa vägrar delta i demokratin. Tidö segrar i september.

Dock bra att Guillou får smaka på sin egen skit. En extremt tragisk överklass-kommunist och mytoman. Just överklasskommunister är roten till många av de problem Sverige lider av idag.
Helt rätt inställning.

Det är inte helt kört.

Det går att få blattarna att ge sig av, främst genom indragna bidrag så drar ganska många, dubbel effekt då de som stannar utan bidrag visar sin rätta sida och svenskar ser hur kriminella, våldsamma och parasiterande de är och då vill nära 100% slänga ut dem.

Både demokratiskt och moraliskt rätt. Problemet löst.

Jag tror vi kommet att se detta i några europeiska länder snart.

Se på UK där de börjat tala klarspråk att muslimerna måste slängas ut. Att det är muslimer som ligger bakom groomingskandalerna att tory och labour krympt och Reform ökat snabbt till 26%.

Vem fan röstar på en negerkärring som ska leda tories-högern, eller på kommunistfjanten Starmer i överklassens högerland UK?
Citera
2026-03-31, 23:48
Medlem
Citat:

Anledningen till att integrationen i USA för 100-150 är sedan var ju för att alla som åkte.dit åkte för att jobba och inte för att livnära på bidrag. Kristendomen kunde förena alla där såväl judendomen ([ja fram till 1939 i Europa).
Citera
2026-04-01, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Det där om judar är en konspiration. Det där om muslimer är definierat i koranen. Ser du skillnaden?

Tänk sen på hur muslimer agerar runtom i världen. Du ser ett mönster som går ihop. Ganska enkelt. Eller?

Återigen generaliserar du och använder enstaka galningar som ett "bevis" på att såhär är gruppen X.
De flesta muslimer är skötsamma vettu, ej dömda för brott eller medlem i några gäng.
Återigen konspirationsteorier och annat tokeri. Du är bara en simpel islamofob så du förstår nog inte ens vad du skriver.
Citera
2026-04-01, 00:29
Medlem
AbortRetryIgnores avatar
Fira islamiska högtider med familj och vänner eller följa den senaste arabiska eller turkiska såpoperan.

Jag tycker spontant inte att detta är saker som borde engagera politiker.

Detta är alltså vad islam år 2026 innebär och viktigare än så, saker som får Åkesson att se rött. Han vill alltså hindra folk från att se på TV-program han själv inte vill se och han vill inte att familjer och deras vänner ska kunna samlas och umgås. Han tycker att dessa företeelser är uschliga om det är islamister som ägnar sig åt dem, men har inga synpunkter på det som etniska svenskar gör (utom vissa svenskar). Främlingsfientligheten är tydlig.
Citera
2026-04-01, 00:41
Medlem
Citat:
Stollar, som om det här vore några enstaka individer det handlar om? Det dräller av muslimer i Sverige som enligt deras religion - precis som deras religiösa sagoböcker påbjuder - tycker att det är OK att döda icketroende, eller att använda våld mot människor som ifrågasätter deras världsbild, därför att det uttryckligen står så i deras sagoböcker. Vi har idag ca 150 st så kallade "IS-återvändare" i Sverige. Du vet, de som krigade i Mellanöstern för att på sikt skapa ett världsomspännande muslimskt kalifat. Alla muslimer är inte terrorbenägna, men många är det, vilket den ständigt återkommande muslimska terrorn i hela Europa vittnar om. Manchester Arena-bombningen med 22 döda och tusentalet skadade. Massakern på Charlie Hebdo-redaktionen. Morden på bl a Theo van Gogh, Samuel Paty och David Amess. Knivattacken mot Michael Stürzenberger i Mannheim där polisen Rouven Laur mördades. För att nämna en bråkdel. Och ännu fler muslimer stödjer terrorn i det tysta när det sker. Akilov var sur över koranbränningarna; och alla korankravallanter runtom i Sverige likaså, där hundratals blev dömda till fängelse för att ha skadat poliser och statlig egendom, enbart på grund av deras kränkthet kring svensk yttrandefrihetslagstiftning. Abdulwahab var sur över Lars Vilks rondellhundar. Al Abdullah svor trohet till IS eftersom han avskyr västerländsk kultur. Eller alla de tusentals hånfulla kommentarer i sociala medier från muslimer i Sverige efter att islamkritikern Salwan Momika blasfemiavrättades i hans hem. Att ha muslimer i ett sekulärt samhälle med yttrandefrihet blir ett sisyfosarbete kring att försöka hålla koll på alla extremister. För det kommer alltid att komma nya extremister, eftersom de muslimska sagoböckerna förespråkar extrema beteenden med ett gudomligt rättfärdigande.

Religionen islam kommer inte att ändra på sig. Ingen reformation syns på horisonten, alls. Koranen och övriga muslimska skrifter är källkoden för hur de här människorna vill leva, och i källkoden så står det att man får döda otrogna, bruka våld mot dem som ifrågasätter islam och att det är ärofullt att dö för religionen. Såvida inte källkoden ändras så kommer den överhängande risken för terror alltid att finnas, och den är dessutom - i muslimers ögon - gudomligt sanktionerad. Och sådana tickande bomber till människor vill inte jag ha i mitt samhälle. Du får gärna ställa upp frivilligt att dö i nästa muslimska terrorattack om du vill, men tvinga inte på andra människor den risken. Jag hade gärna bytt ditt liv mot Ebba Åkerlunds, Lena Wahlbergs eller Marie Kides.

Det finns mer än 50 länder med muslimsk majoritet för dem att leva i, där deras värderingar och levnadssätt passar bättre, och där de inte behöver kämpa mot de otrogna. Mångkulturer är extremt dysfunktionella av precis sådana här orsaker.

Islamofobi är ett nonsensord som används för att försöka beskriva människor som ifrågasätter muslimer och deras galna villfarelser och sagoböcker som fobiker, som om ifrågasättandet på något sätt skulle vara irrationellt. Men det är det givetvis inte.

En hel vägg av islamofobiskt trams helt utan källor. Bara ren islamofobisk hjärndimma.
Har du ens läst en koran? Eller gamla och nya testamentet eller talmud? Förmodligen inte.
Kan ju upplysa att det förekommer våldsamma texter i samtliga religiösa skrifter, om du har missat det. Återigen, du använder enstaka galningar för att generalisera. Dåliga argument således. Majoriteten av samtliga, om än mer sekulära kristna/judar/muslimer är inte våldsamma eller stöttar terror.
Citera
2026-04-01, 00:42
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wario-Man
Återigen generaliserar du och använder enstaka galningar som ett "bevis" på att såhär är gruppen X.
De flesta muslimer är skötsamma vettu, ej dömda för brott eller medlem i några gäng.
Återigen konspirationsteorier och annat tokeri. Du är bara en simpel islamofob så du förstår nog inte ens vad du skriver.

Jag generaliserar inte. Jag använder det som står i den onda koranen. Om det finns såna som kallar sig för muslimer men förnekar det som står i koranen så ska de ju straffas med döden i hårdare fall. Anser du verkligen att de är muslimer?

Eftersom det står i koranen så kan det väl inte vara konspirationsteorier?

Vad är det som är islamofobi menar du? Vad är det jag är obefogat rädd för när det gäller islam?

Nu får du vara lite tydlig annars så låter du bara korkad. Är du korkad?
Citera
2026-04-01, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av orco2
Ingen jävla islam Sverige har alltid vart kristet o ska förbli så

Nej, det har det inte. Snacka om historielös.
Citera
2026-04-01, 00:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Jag generaliserar inte. Jag använder det som står i den onda koranen. Om det finns såna som kallar sig för muslimer men förnekar det som står i koranen så ska de ju straffas med döden i hårdare fall. Anser du verkligen att de är muslimer?

Eftersom det står i koranen så kan det väl inte vara konspirationsteorier?

Vad är det som är islamofobi menar du? Vad är det jag är obefogat rädd för när det gäller islam?

Nu får du vara lite tydlig annars så låter du bara korkad. Är du korkad?

Precis som med övriga religiösa skrifter så behöver man förstå delarna i sin kontext. Öppna en valfri bibel, gamla testamentet så är inte den så barnvänlig den heller. Där finns det texter om hur man skulle stena kvinnor bl.a. Därav Jesus ord "den utan synd ska kasta första stenen". Betyder det att jordens alla kristna vill stena kvinnor? Självklart inte.

Du är så insnöad på din islamofobi och läser säkert dagligen på riks så du saknar kunskap om bibelns tveksamma texter. Vilket får dig att framstå som obildad.
Citera
2026-04-01, 01:17
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wario-Man
Precis som med övriga religiösa skrifter så behöver man förstå delarna i sin kontext. Öppna en valfri bibel, gamla testamentet så är inte den så barnvänlig den heller. Där finns det texter om hur man skulle stena kvinnor bl.a. Därav Jesus ord "den utan synd ska kasta första stenen". Betyder det att jordens alla kristna vill stena kvinnor? Självklart inte.

Du är så insnöad på din islamofobi och läser säkert dagligen på riks så du saknar kunskap om bibelns tveksamma texter. Vilket får dig att framstå som obildad.

Att bibeln är en ond bok vet jag mycket väl. Det har jag skrivit mycket om här på FB. Dock så är det off topic i den här tråden skulle jag säga.

En liten jämförelse kanske skulle kunna passa i topic och då gör jag en relevant sådan för topic. Ta Sverige och räkna. Vi har nästan inte några kristna alls i Sverige. Problemet är minimalt. Den största rörelsen som folk felaktigt räknar som kristen är Svenska Kyrkan. Men det är absolut inte en kristen rörelse. Det är snarare en anti-kristen rörelse.

Som sagt så kan vi räkna med att det i princip inte finns några kristna i Sverige. Dock så är det illa med de som finns. Ett exempel är något som jag också har tagit upp många gånger här på Flashback är att vi har politiker på höga positioner som har nära koppling till kristendomen.

Vi har finansminister Elisabeth Svantesson.
Vi har partiledaren för KD, snygg Ebba som är minister och vice statsminister.
Vi har en statsminister som har en fru som är präst.

Det är givetvis fruktansvärda och ohyggliga saker som skadar Sverige svårt. Men som sagt så är det en annan tråd. Här talar vi om islam den onda kvinnohatande religionen som vill störta vår demokrati som ett av sina högsta mål.

Så var det återigen det där med islamofobi. Vad är det för obefogad rädsla jag har angående islam. Kan du klargöra vad det är du säger eller lallar du bara?
Citera
2026-04-01, 01:22
Medlem
Merwinnas avatar
Här håller jag med Åkesson. Saken är den, att islam aldrig har reformerats. Det finns inget mellanjölks-islam, utan antingen är man troende i islam eller inte, och ÄR man troende så HAR man ett antal värderingar som inte hör hemma i det svenska samhället.

...men någon borde uppmärksamma Åkesson på, att judendomen INTE HELLER har reformerats... (Eller: det har den ju, vid ett tillfälle för 2000 år sedan, och reformatorn var Jesus Kristus...)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in