2026-03-30, 19:40
Medlem
Hej, jag känner mig så förtvivlad. Jag har hamnat i mitten av den värsta psykopatin någon någonsin kan föreställa sig. En total globalistisk komplott, Stockholms Universitet och eliten i Sverige ska döda mig. De gör allt för att utnyttja mig med invandrare för att bli vän med dem i deras elit grupp. Som typ spansk elit. Jag vill inte och då mår jag så dåligt att jag inte vill leva. Då bestämmer de sig för att forsätta och min mamma är på sjukhuset och är döende, hon kollapsade. Hon mår så dåligt av att se mig må dåligt och eliten gör allt för att jag ska dö. Jag är SDare och de accepterar inte att jag är en av dem så de tillåter att utnyttja mig för att trakassera mig till döds med invandrare. Hur kan de göra så här. Hur kan den här psykopatin fortsätta. Snälla.
2026-03-30, 19:42
Medlem
Min mammas liv har ingen betydelse, mitt liv har ingen betydelse. De gör allt för att jag ska dö, de gör allt för att min familj ska dö. Hur kan det här fortsätta, jag är så extremt desperat. Jag tror det har att göra med att förmögna män från Indien och andra länder är på skolan och då utnyttjar de människor för att göra de glada och så att de ska få vara med svenska tjejer för då kan vårat samhälle tjäna något på det. Om de får göra bussiness i Indien så är det positivt.

Jag är totalt desperat, de utnyttjar mig och nu är min mamma på sjukhuset. Mår fruktansvärt dåligt över det dem gör och min mamma kollapsar, snälla.
2026-03-30, 19:43
Medlem
JustTrollings avatar
Psykakuten. Nu. Du har psykos. Du behöver hjälp av sjukvården.
2026-03-30, 19:45
Medlem
One2Manys avatar
Kontakta psykvården så ska du se att det löser sig
2026-03-30, 19:55
Medlem
StudiumValors avatar
Ingen vill döda dig.
Du tar dig själv på för stort allvar och tror att du är i centrum.
Nä...
Du är helt betydelselös och fullständigt ointressant för stockholms universitet och eliten i sverige.
Som jag.
De har inte tid att ägna sig åt dig och mig.
Däremot har vården ett stort intresse av att du och jag mår bra.
Och de kommer att göra vad de kan om du söker hjälp.
Men kom ihåg att svensk sjukvård inte är till för de som behöver den utan för de som vill ha den, även om man i vissa fall kan man få vård mot sin vilja.
Jag tror du behöver det.
Vi älskar dig och hoppas att förstår att du skall söka vård för att må bättre.
Lämna över din själ och kropp till vården nu och gör exakt som du blir tillsagd.
Kram!
2026-03-30, 19:57
Medlem
Jag är relaterad till Tage Erlander och jag riksdagsledamöten i min familj, jag vet inte fall det är därför.
2026-03-30, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnonymssonAnonym
Hej, jag känner mig så förtvivlad. Jag har hamnat i mitten av den värsta psykopatin någon någonsin kan föreställa sig. En total globalistisk komplott, Stockholms Universitet och eliten i Sverige ska döda mig. De gör allt för att utnyttja mig med invandrare för att bli vän med dem i deras elit grupp. Som typ spansk elit. Jag vill inte och då mår jag så dåligt att jag inte vill leva. Då bestämmer de sig för att forsätta och min mamma är på sjukhuset och är döende, hon kollapsade. Hon mår så dåligt av att se mig må dåligt och eliten gör allt för att jag ska dö. Jag är SDare och de accepterar inte att jag är en av dem så de tillåter att utnyttja mig för att trakassera mig till döds med invandrare. Hur kan de göra så här. Hur kan den här psykopatin fortsätta. Snälla.

Vännen nu äre dags att söka vård - såhär kan du inte fortsätta! Som andra skrivit. Tveka inte gör det nu.

Någon form av stark stress i ditt liv (din mamma döende? m.m.) kan ha utlöst det här, du ser inte klart längre.
Senast redigerad av rawjudge 2026-03-30 kl. 20:01.
2026-03-30, 20:12
Medlem
VoktorDodkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnonymssonAnonym
Jag är relaterad till Tage Erlander och jag riksdagsledamöten i min familj, jag vet inte fall det är därför.
Är du det även när du sköter din medicinering?
2026-03-30, 20:22
Medlem
Ne, min mamma är på sjukhuset, hon klarar inte av den stress de utsätter mig för. Men de ska göra allt för sina vänner och då ingår det att dominera vita onda män medans de ser på. Då ingår det också att lilla Ida ska vara med Hassan från Dubai. Vi får olja från dem.
2026-03-30, 20:30
Medlem
Söka vård för psykiska besvär.

https://www.1177.se/liv--halsa/psykisk-halsa/att-soka-stod-och-hjalp/soka-psykiatrisk-vard/
2026-03-30, 20:51
Medlem
Bilderberg78s avatar
Du är bara en random Flashback-medlem som bygger hela sin personlighet på den rädsla för allting, och SD ger dig överläge för stunden att var bättre än araberna fast du är en idiot på nätet och gör bort dig som en pajas alla bara kan skratta åt.

Autism kan inget bota, men den gör att du hela tiden blir värre och du har antagligen fått massa piller redan du bör slänga i dig. Eller fixa nya om de är slut, Döda ingen ambulanspersonal och gå full transsexuell för att få uppmärksamheten du är utefter. Det är patetiskt och sluta direkt.

Logga ut och hör inte av dig förrän du har koll på läget igen.
2026-03-30, 21:08
Medlem
Det här gör Mind
Vi ger stöd till människor som mår psykisk dåligt,

https://mind.se/

Citat:
Ett forum där livet får vara precis som det känns

Mind Forum är en trygg plats på nätet där du anonymt kan prata om livet när det känns tufft. Du kan dela med dig, få stöd av andra och ge andra ditt stöd.

Det är skönt med ett ställe där man kan få skriva av sig, när livet känns jobbigt.

https://mind.se/stod-kunskap/prata-eller-chatta-med-volontar/

Citat:
Prata eller chatta med en volontär
Här hittar du kontaktvägar till våra stödlinjer. Det är alltid kostnadsfritt och du är helt anonym

https://forum.mind.se/
Senast redigerad av VirtuellVerklighet 2026-03-30 kl. 21:16.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in