2026-03-29, 20:04
Medlem
Behöver byta packboxar och framdäck på min gamla Honda. Kan någon rekommendera att åka till Din MC i Bredden. Annars finns ju Probike i Täby Kyrkby, men Din mc ligger närmare plus att de hämtar hojen.
Kan någon ge mig en uppskattning på vad detta kommer att kosta?
Citera
2026-03-29, 20:49
Medlem
Connykrims avatar
”Bra”?
Du ska byta däck och packbox.. ta en offert från alla närliggande mc verkstäder och ta den billigaste. Världens lättaste jobb även for ett mongo liksom.
Citera
2026-03-29, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Connykrim
”Bra”?
Du ska byta däck och packbox.. ta en offert från alla närliggande mc verkstäder och ta den billigaste. Världens lättaste jobb även for ett mongo liksom.
Även på lätta jobb kan man bli blåst av verkstäder.
Citera
2026-03-29, 21:03
Medlem
Connykrims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Opuskrokus
Även på lätta jobb kan man bli blåst av verkstäder.

Hur då menar du? Du väljer själv ett pris du är nöjd med. Som sagt vem som helst kan göra detta jobb på 15 min så ta offerter o ta den billigaste. Vad skulle du bli lurad på då?
Citera
2026-03-29, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Connykrim
Hur då menar du? Du väljer själv ett pris du är nöjd med. Som sagt vem som helst kan göra detta jobb på 15 min så ta offerter o ta den billigaste. Vad skulle du bli lurad på då?
Vet du hur man tätar läckande packboxar?
Citera
2026-03-29, 22:58
Medlem
che3s avatar
Citat:
Behöver byta packboxar och framdäck på min gamla Honda. Kan någon rekommendera att åka till Din MC i Bredden. Annars finns ju Probike i Täby Kyrkby, men Din mc ligger närmare plus att de hämtar hojen.
Jag har anlitat Din Mc i Bredden för reservdelsköp till mina maskiner och jag har talat med servicefolk där, och allt har varit bra, och jag har fått goda tips from dem.
Kostnaden för dina reparationer har jag tyvärr ingen aning om, men varför inte fråga Din Mc om detta.
Citera
2026-03-30, 07:59
Medlem
Connykrims avatar
Citat:
Vet du hur man tätar läckande packboxar?

Ja? Hurså
Citera
2026-04-03, 16:31
Medlem
CuckoosNests avatar
Citat:

Du tror inte du får ett snabbare, och bättre svar om du frågar verkstaden?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in