2026-03-28, 19:58
Medlem
Offerviljas avatar
Jag hatar min mamma och hennes knullgubbe så att jag håller på att bli tokig. Det som har fått mig att må bra idag är Patriotic Alternative-demonstrationen i Nuneaton. I telefonen spelade jag upp Laura Towlers tal från den senaste demonstrationen i Warwick. Då blev mamma jättearg på mig och började av någon sinnessjuk anledning att skälla ut mig. Hennes knullgubbe som hon brukar knulla med ringde för ett par månader sedan till polisen och fick dem att köra in mig till beroendeakuten där jag fick gå omkring bland psykiskt sjuka narkomaner. Jag hatar min mamma och pappa. Hur gör ni för att klara av att hindra er själva från att bli tokiga av det hat som ni känner till era föräldrar? Föräldrar som har förstört era liv.
Citera
2026-03-28, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Jag hatar min mamma och hennes knullgubbe så att jag håller på att bli tokig. Det som har fått mig att må bra idag är Patriotic Alternative-demonstrationen i Nuneaton. I telefonen spelade jag upp Laura Towlers tal från den senaste demonstrationen i Warwick. Då blev mamma jättearg på mig och började av någon sinnessjuk anledning att skälla ut mig. Hennes knullgubbe som hon brukar knulla med ringde för ett par månader sedan till polisen och fick dem att köra in mig till beroendeakuten där jag fick gå omkring bland psykiskt sjuka narkomaner. Jag hatar min mamma och pappa. Hur gör ni för att klara av att hindra er själva från att bli tokiga av det hat som ni känner till era föräldrar? Föräldrar som har förstört era liv.
Måste du ha kommunikation med henne då? Gör dig fri, bli hel och lev ett bra liv.
Citera
2026-03-28, 20:21
Medlem
Galejans avatar
Ett bra råd från Mumbo2022 här ovan. Försök att göra dig fri, Offervilja. Samhället har skyddsnät för sånt här. Man ska inte behöva leva med sina äldre föräldrar när man är vuxen. Prata med socialkontoret och din psykolog och påtala att ditt psykiska välbefinnande blir sämre av den stress som det blir av att tvingas sammanbo med människor du inte mår bra av. Det borde gå att ordna någon etta någonstans som bara är din och där du får vara ifred. Finansieringen går säkert att lösa med försörjningsstöd eller sjukbidrag. Det är lite byråkrati men det går.
Citera
2026-03-28, 20:35
Medlem
Citat:

Är du gammal nog kanske du skulle må bra av att flytta hemifrån?
Citera
2026-03-28, 20:36
Medlem
TheJesuits avatar
Jag antar att du är vuxen då du har ett konto på FB. Iså fall är det enkelt - flytta hemifrån om du inte redan gjort det. Inte råd? Dra då till Filippinerna eller Thailand och jobba som divemaster; du behöver köpa kurser för kanske 15 000, men som divemaster har du mycket jobb om du är en vettig och social person.
Citera
2026-03-28, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Ett bra råd från Mumbo2022 här ovan. Försök att göra dig fri, Offervilja. Samhället har skyddsnät för sånt här. Man ska inte behöva leva med sina äldre föräldrar när man är vuxen. Prata med socialkontoret och din psykolog och påtala att ditt psykiska välbefinnande blir sämre av den stress som det blir av att tvingas sammanbo med människor du inte mår bra av. Det borde gå att ordna någon etta någonstans som bara är din och där du får vara ifred. Finansieringen går säkert att lösa med försörjningsstöd eller sjukbidrag. Det är lite byråkrati men det går.
Detta ts, våga ta steget
Citera
2026-03-28, 20:40
Medlem
pickalulus avatar
Du är en vuxen, lesbisk, psyksjuk nazist.

Av någon märklig anledning anar jag att det kanske inte är mamma och hennes snubbe det är fel på?
Citera
2026-03-28, 20:56
Medlem
ludexSums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Prata med socialkontoret och din psykolog och påtala att ditt psykiska välbefinnande blir sämre av den stress som det blir av att tvingas sammanbo med människor du inte mår bra av. Det borde gå att ordna någon etta någonstans som bara är din och där du får vara ifred. Finansieringen går säkert att lösa med försörjningsstöd eller sjukbidrag. Det är lite byråkrati men det går.

Välkommen till Sverige år 2026.

Socialtjänsterna sitter inte längre på ett större antal lediga kommunala billiga lägenheter. Idag är det upp till individen att skaffa sig en bostad och hyreskontrakt. När det är gjort får individen ansöka om försörjningsstöd och hoppas på att det går igenom. Vill inte individen jagas av socialtjänst och arbetsförmedling gäller det att det finns läkarintyg på diagnos som gör att individen inte kvalar in under sysselsättningskravet.
Citera
2026-03-28, 21:09
Medlem
Citat:

Dom kanske vill hjälpa dig ur ditt missbruk.
Men du verkar vara en bortskämd snorunge med massa rättigheter och inga skyldigheter.
Citera
2026-03-28, 21:10
Medlem
Hasse.Haschblosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pickalulu
Du är en vuxen, lesbisk, psyksjuk nazist.

Av någon märklig anledning anar jag att det kanske inte är mamma och hennes snubbe det är fel på?

Precis så.
Det är ett vanligt fenomen bland idioter.
Det är fel på alla andra, men själva är de fläckfria.
De kan på riktigt inte se att det är dem själva som är problemet.

Mamman har en - vad det verkar - psykiskt sjuk dotter, på flera plan.
Citera
2026-03-28, 21:26
Medlem
Hurt-Åkes avatar
Sluta vara en äcklig parasit på din mamma till att börja med.
Citera
2026-03-28, 21:27
Medlem
Varför söker du inte utbildning på annan ort? Jag utgår från att du är >18 eftersom du skriver här. Sitter man bara hemma hos päronen är det inte konstigt om man blir knäpp på riktigt till slut.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in