• 1
  • 2
2006-09-20, 19:40
Medlem
maggiees avatar
Har aldrig i hela mitt liv sprungit så fort som jag gjorde på ett ordentligt E-rus. Det var lätt jämförbart med världens bästa 100-meterslöpare, kändes det som i alla fall.
Blev dock jävligt anfådd, så konditionen var ju inte världens bästa. Men fort gick det. Så fort att jag blev rädd för att ramla eftersom det kändes som att mina fötter inte skulle hänga med
Citera
2006-09-20, 22:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av maggiee
Har aldrig i hela mitt liv sprungit så fort som jag gjorde på ett ordentligt E-rus. Det var lätt jämförbart med världens bästa 100-meterslöpare, kändes det som i alla fall.
Blev dock jävligt anfådd, så konditionen var ju inte världens bästa. Men fort gick det. Så fort att jag blev rädd för att ramla eftersom det kändes som att mina fötter inte skulle hänga med

Så är det för mig också, men jag blir brukar inte bli andfådd alls när jag tagit E, och kan säga att konditionen e inte den bästa precis.
Citera
2006-09-21, 10:36
Medlem
fredddass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlexBlond
Vet inte riktigtom denna tråden passar här... men

Jag ska ha konditions tester i skolan, vill ha bra resultat.

finns det något man kan ta för att prestera bättre?

skriv inte om du inte kan något, vilket folk har en tendens att göra här på flashback. skriv gärna även för och nackdelar, och annat jag borde veta.

tack för din tid.

Det funkar det ju alltid att försöka röra lite på sej regelbundet! Börja sparka lite boll eller något
Funkar garanterat!!

Efedrin bör väll fungera! Sen har du även kreatin ökar iallafall explosiviteten coh åter hämmtningen!

mvh
Citera
2006-09-21, 11:59
Medlem
yonnys avatar
Kreatin? Tar bort mjölksyra, det är dessutom lagligt.
Citera
2006-09-21, 12:43
Medlem
Nemesis1s avatar
Subutex tycker jag funkar väldigt bra när det gäller att förbättra sina sociala prestationer... Självförtroendet skjuter i topp, men samtidigt är man hur ödmjuk som helst... Och dessutom uppträder man nyktert under ruset...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in