Igår, 16:39
Medlem
Citat:
Han är terroriststämplad och kan därför inte använda banktjänster. Dessutom har han skulder och sades upp eftersom han inte betalat hyran. Då vände sig den kände nazisten till socialtjänsten för att få hjälp med en bostad. Men kommunen sa nej och förvaltningsrätten avslår överklagan.

https://www.hemhyra.se/nyheter/kand-nazist-nekas-bostadshjalp-jag-har-blivit-rattslos/

Ska personer som tillhör terroristorganisationer som NMR, ISIS, Al-Qaida osv nekas bostadshjälp av samhället?
Citera
Igår, 16:42
Medlem
puterealbas avatar
Vad för terrorbrott har han begått?
Citera
Igår, 16:43
Medlem
Gentss avatar
Nu har jag inte så mycket övers för nassar, men tycker det är lite fjantigt att terrorklassa NMR. Det är lite som man ger gubbarna rätt. Mantystar deras åsikter.

Sedan att frysa ut och vägra bankkonton är totalt överdrivet. Samma gäller för vänsterextremisterna.
Citera
Igår, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av puterealba
Vad för terrorbrott har han begått?
Vad spelar det för roll? Är det inte illa nog att han tillhör en terroristorganisation? Ska passiva ISIS medlemmar som bara bistår ekonomiskt komma undan med att de inte personligen sprängt någon i luften?
Citera
Igår, 16:45
Medlem
halaltarzans avatar
Är det så här man skapar en riktigt farlig person?
Citera
Igår, 16:46
Medlem
gurbangulys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tobbeskinhead
https://www.hemhyra.se/nyheter/kand-nazist-nekas-bostadshjalp-jag-har-blivit-rattslos/

Ska personer som tillhör terroristorganisationer som NMR, ISIS, Al-Qaida osv nekas bostadshjälp av samhället?

Du glömde
https://www.whitehouse.gov/presidential-actions/2025/09/designating-antifa-as-a-domestic-terrorist-organization/

Citera
Igår, 16:47
Medlem
puterealbas avatar
Är NMR terrorklassat?

Citat:
Ursprungligen postat av tobbeskinhead
Vad spelar det för roll? Är det inte illa nog att han tillhör en terroristorganisation? Ska passiva ISIS medlemmar som bara bistår ekonomiskt komma undan med att de inte personligen sprängt någon i luften?
Citera
Igår, 16:49
Medlem
Jasä vem då? För det finns inte en enda nazist som är terroriststämplad i Sverige.
Citera
Igår, 16:49
Medlem
gurbangulys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av puterealba
Är NMR terrorklassat?
av USA

Är det Vejdeland, eller ngn annan?
Citera
Igår, 16:51
Medlem
puterealbas avatar
Jaha, jag har missat att judarna hunnit så långt.

Citat:
Ursprungligen postat av gurbanguly
av USA

Citera
Igår, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurbanguly
av USA

Är nog Vedjeland. Har för mig han varit med i något Radio Nordfront avsnitt där han berättat att han använt sin mammas konto precis som det står i artikeln. Det är faktiskt märkligt att han inte fått hjälp av sin egen organisation. Tar inte NMR hand om sina egna?
Citera
Igår, 16:58
Moderator
evilhoneys avatar
Detta är inte en fråga för Bostad.

Bostad, hem och trädgård --> Politik: inrikes
/Moderator
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera