Igår, 13:01
Medlem
puterealbas avatar
Många invandrare, framförallt från Mellanöstern, tycks lida av ett mindrevärdeskomplex gentemot svenskarna. Detta är grunden för den vilja att förnedra svenskarna som så ofta tar sig i uttryck i olika förnedringsrån och våldsdåd: ett mindre gäng babbeluringar misshandlar, torterar och filmar en svensk yngling i flera timmar. Gruppvåldtäkterna har förutom en djurisk brunst också denna mindrevärdeskomplex som grund.

Därför är det viktigt att visa respekt för mannen Bojan Djordjic och andra som lider av mindrevärdeskomplex. Om du inte visar respekt knullar de din dotter eller syster för att få denna respekt.

Alltså: närhelst du får syn på en invandrare ska du gå fram, buga hövligt och säga med klar och tydlig stämma: Respeeekt manneeen.

På det här viset kan svenskar och invandrare leva tillsammans i harmoni, och du slipper att förnedras alternativt få dina kvinnliga släktingar gruppvåldtagna.

Låter det som en rimlig uppoffring?

Men här ska vi diskutera vad denna mindrevärdeskomplex beror på. Beror den på att babbeluringen instinktivt anar att svensken står högre i hierarkin? Deras egna länder är skithål och någonstans tär det på deras lilla samvete att de eller deras familjer har behövt dra iväg till Sverige, och detta kompenserar de med att spela Allan och kräva respekt. Eller går jag för långt när jag utgår ifrån att de har ett samvete? Vilka andra förklaringar har ni?
Senast redigerad av puterealba Igår kl. 13:03.
Citera
Igår, 13:27
Avstängd
Talking-Donkeys avatar
Alla har väl mindervärdeskomplex ibland.
När jag sitter och super med dom stora pojkarna, så känner man att man inte är lika mycket värd.

Men då har man ju invandrare att trona över.
Invandrare har ju sämre invandrare att känna sig mer värda än.

Men uppror mot överheten är hemskt.

Men brukar inte du också göra det?
Kalla presidenten för dum pedofil och så?
Citera
Igår, 13:33
Medlem
puterealbas avatar
Ja, alla har vi kanske mindrevärdeskomplex, men ger vi uttryck för den på samma sätt? När du super med de stora pojkarna, vill du då förnedra dem med våld och våldta deras döttrar eller mammor?

Egentligen skulle jag inte vilja säga att vi alla har mindrevärdeskomplex. Att känna avund tillexempel behöver inte vara ett komplex. När avundet blir till en del av ens personlighet och genomsyrar ens väsen - då kan vi snacka om komplex.

Citat:
Ursprungligen postat av Talking-Donkey
Alla har väl mindervärdeskomplex ibland.
När jag sitter och super med dom stora pojkarna, så känner man att man inte är lika mycket värd.

Men då har man ju invandrare att trona över.
Invandrare har ju sämre invandrare att känna sig mer värda än.

Men uppror mot överheten är hemskt.

Men brukar inte du också göra det?
Kalla presidenten för dum pedofil och så?
Citera
Igår, 13:38
Avstängd
Talking-Donkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av puterealba
Ja, alla har vi kanske mindrevärdeskomplex, men ger vi uttryck för den på samma sätt? När du super med de stora pojkarna, vill du då förnedra dem med våld och våldta deras döttrar eller mammor?

Egentligen skulle jag inte vilja säga att vi alla har mindrevärdeskomplex. Att känna avund tillexempel behöver inte vara ett komplex. När avundet blir till en del av ens personlighet och genomsyrar ens väsen - då kan vi snacka om komplex.
Du tänker kanske onda tankar.
Saker du vill göra med folk du tycker förnedrar dig med blickar och skvaller och lögner.
Om du har dessa tankar, att vilja köra över dom eller döda med kniv och sådant, då är du lika skyldig som dom där uppdiktade invandrarna som våldtar.
Citera
Igår, 13:42
Medlem
puterealbas avatar
Så du tror att jag har mindrevärdeskomplex gentemot icke-existerande invandrare som våldtar?

Jag har visserligen "onda tankar" om högst reella invandrare som våldtar, men på vilket sätt handlar det om mindrevärdeskomplex?

Citat:
Ursprungligen postat av Talking-Donkey
Du tänker kanske onda tankar.
Saker du vill göra med folk du tycker förnedrar dig med blickar och skvaller och lögner.
Om du har dessa tankar, att vilja köra över dom eller döda med kniv och sådant, då är du lika skyldig som dom där uppdiktade invandrarna som våldtar.
Citera
Igår, 13:53
Avstängd
Talking-Donkeys avatar
Citat:
Så du tror att jag har mindrevärdeskomplex gentemot icke-existerande invandrare som våldtar?

Jag har visserligen "onda tankar" om högst reella invandrare som våldtar, men på vilket sätt handlar det om mindrevärdeskomplex?
Så du har blivit våldtagen alltså.
Om inte så har du bara sagor om invandrare som våldtar.
Citera
Igår, 14:29
Medlem
Hurt-Åkes avatar
Citat:

Men snälla. Svara inte idioten Pratande Åsnan. Han förstör tråd efter tråd med sitt totala trollande och lever på att okunniga som du svarar på idiotens inlägg!

Om TS: Ja det handlar mycket om en toxiskt kombination av LÅG IQ, MINDERVÄRDESKOMPLEX, BAJSKULTUR, LÅG SOCIOKULTURELL KOMPETENS, LÅG SAMHÖRIGHET MAJORITETSSAMHÄLLET, mm.
Citera
Igår, 16:19
Medlem
puterealbas avatar
De är med andra ord primitiva... kanske parat med ett visst mått av ondska. Eftersom det mig veterligen finns primitiva folk som inte är så besatta av förnedring.

Citat:
Ursprungligen postat av Hurt-Åke
Men snälla. Svara inte idioten Pratande Åsnan. Han förstör tråd efter tråd med sitt totala trollande och lever på att okunniga som du svarar på idiotens inlägg!

Om TS: Ja det handlar mycket om en toxiskt kombination av LÅG IQ, MINDERVÄRDESKOMPLEX, BAJSKULTUR, LÅG SOCIOKULTURELL KOMPETENS, LÅG SAMHÖRIGHET MAJORITETSSAMHÄLLET, mm.
Citera
Idag, 08:53
Medlem
Fraggelrocks avatar
Citat:
De är med andra ord primitiva... kanske parat med ett visst mått av ondska. Eftersom det mig veterligen finns primitiva folk som inte är så besatta av förnedring.
Det är inte vi och dom. Det ska inte vara vi och dom. Det kan inte vara vi och dom. Det är vi.
Efter allt.

Vi har tillräckligt goda skäl. Jesus.
Citera
Idag, 10:57
Medlem
Citat:
Många invandrare, framförallt från Mellanöstern, tycks lida av ett mindrevärdeskomplex gentemot svenskarna. Detta är grunden för den vilja att förnedra svenskarna som så ofta tar sig i uttryck i olika förnedringsrån och våldsdåd: ett mindre gäng babbeluringar misshandlar, torterar och filmar en svensk yngling i flera timmar. Gruppvåldtäkterna har förutom en djurisk brunst också denna mindrevärdeskomplex som grund.

Därför är det viktigt att visa respekt för mannen Bojan Djordjic och andra som lider av mindrevärdeskomplex. Om du inte visar respekt knullar de din dotter eller syster för att få denna respekt.

Alltså: närhelst du får syn på en invandrare ska du gå fram, buga hövligt och säga med klar och tydlig stämma: Respeeekt manneeen.

På det här viset kan svenskar och invandrare leva tillsammans i harmoni, och du slipper att förnedras alternativt få dina kvinnliga släktingar gruppvåldtagna.

Låter det som en rimlig uppoffring?

Men här ska vi diskutera vad denna mindrevärdeskomplex beror på. Beror den på att babbeluringen instinktivt anar att svensken står högre i hierarkin? Deras egna länder är skithål och någonstans tär det på deras lilla samvete att de eller deras familjer har behövt dra iväg till Sverige, och detta kompenserar de med att spela Allan och kräva respekt. Eller går jag för långt när jag utgår ifrån att de har ett samvete? Vilka andra förklaringar har ni?

Jag sitter hellre 10 år för ett knivmord i självförsvar mot att buga för en aggressiv och respektkrävande invällare. Med lite teknik och träning tar det inte ens en sekund från ihopfälld i högerfickan till traumatisk skada på carotisartären. En rimlig uppoffring.

Mindervärdeskomplexet är sannolikt multifaktoriellt. En defekt kultur är starten. Den är hierarkisk i grunden, inte sällan blir de slagna som barn och sedan lämnade ensamma på gården. Dålig koll från föräldrar ger en otrygg miljö där de riskerar att utsättas av andra och bildar grupper för att känna sig trygga. Genom att utstråla våldskapital i grupp minskar risken att bli utsatt själv. När de blir tonåringar/vuxna märker de att deras ortensvenska och aggressivitet inte går hem i vuxenvärlden. Svenskar har tröttnat och interagerar så lite som möjligt vilket triggar ytterligare behov av att höras och synas för att de ska känna sig sedda. De flesta normala kvinnor (inte alla) vet att ortengrabbar utgör en dålig nutid och framtid och undviker dessa. De blir således utstötta från etniskt svenska kretsar och arbetsplatser och har betydligt mycket svårare att hitta fasta relationer med svenska kvinnor. Detta medför, som vi var inne på i början, ett enormt mindervärdeskomplex som resulterar i aggressivitet, högljuddhet, ett extremt behov av att höras och synas (guld och dyra bilar på avbetalning) och ett allmänt dåligt och respektlöst beteende.

Observera att ovanstående inte gäller alla. Bara de flesta. Desto mindre assimilerad familj, desto större risk. Sedan finns det sannolikt genetiska bakomliggande orsaker (consanguinity in the middle east är intressant att läsa om) som kan öka risken för impulsivitet och aggressivt beteende.
Senast redigerad av MpunktM Idag kl. 11:01.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in