2026-03-26, 12:44
Medlem
Vi såg alla dessa killar under 00-talet och 2010 också. Killar med hoodie och 2 pac keps och halsband som var antingen mager eller lönnfet var något alls brudar gick igång på. Skjorta och jeans och välkammat hår och pratar artigt gick aldrig hem.

Jag vet inte,var ni en av dessa hip hop killar som låg med många tjejer på fester sådär 2009?
Citera
2026-03-26, 12:58
Medlem
FarbrorFredriks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plukke
Vi såg alla dessa killar under 00-talet och 2010 också. Killar med hoodie och 2 pac keps och halsband som var antingen mager eller lönnfet var något alls brudar gick igång på. Skjorta och jeans och välkammat hår och pratar artigt gick aldrig hem.

Jag vet inte,var ni en av dessa hip hop killar som låg med många tjejer på fester sådär 2009?
Höll på med Hip Hop runt 1990, 2Pac fanns inte då...
2009 var det kostym på fester.
Citera
2026-03-26, 13:08
Medlem
Vet inte men hiphop-tönten i min lilla stad som var inflyttad från 08 fick åtminstone barn tidigt, typ runt 17-årsåldern. Så han fick åtminstone ligga med en tjej
Citera
2026-03-26, 14:16
Medlem
Negreritvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorFredrik
Höll på med Hip Hop runt 1990, 2Pac fanns inte då..
Jag höll också med hiphop runt 1990, 2Pac fanns i vårat område. Första albumet 2pacolypse gillade vi inte men Strictly for my niggas gick flitigt på cd spelaren.

Personligen fick jag sätta på en 13 årig finska som redan på den tiden visade tecken på att vara nymfo, själv var jag 14. Ett år senare satte jag på en adopterad slyna från Iran (samma ålder som jag själv). Några av mina vänner som också klädde sig hiphopigt fick också doppa veken.
Citera
2026-03-26, 14:19
Medlem
FarbrorFredriks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Negreritv
Jag höll också med hiphop runt 1990, 2Pac fanns i vårat område. Första albumet 2pacolypse gillade vi inte men Strictly for my niggas gick flitigt på cd spelaren.

Personligen fick jag sätta på en 13 årig finska som redan på den tiden visade tecken på att vara nymfo, själv var jag 14. Ett år senare satte jag på en adopterad slyna från Iran (samma ålder som jag själv). Några av mina vänner som också klädde sig hiphopigt fick också doppa veken.
Körde mest Public Enemy och Eric B and Rakim, typ
Citera
2026-03-26, 14:24
Medlem
RudolfHutlers avatar
Hip hop rimmar på dip dopp.

Citat:
Ursprungligen postat av Negreritv

Citera
2026-03-26, 19:01
Medlem
Charlie-Whites avatar
Jag hade hiphop kläder i slutet av 90-talet, skateade också och fick jävligt många brudar och knullade mycket. Sen blev jag pundare och fick också många brudar. Idag är jag fri och får fortfarande många brudar.
Senast redigerad av Charlie-White 2026-03-26 kl. 19:06.
Citera
2026-03-27, 09:04
Medlem
2009 hade ingen 2 pac keps och hip hop kläder om man inte var mobbad.

Det du snackar om är typ millennieskiftet.
Citera
2026-03-27, 09:58
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charlie-White
Jag hade hiphop kläder i slutet av 90-talet, skateade också och fick jävligt många brudar och knullade mycket. Sen blev jag pundare och fick också många brudar. Idag är jag fri och får fortfarande många brudar.

Då kanske man ska utgå från att det inte hänger på kläderna, utan på dig som person?
Citera
2026-03-27, 10:15
Medlem
Hm... intressant frågeställning. Jag funderar även på kidsen förr med mössa på sig inomhus och gällivarehäng, eller när det ett kort tag var poppis och ha på sig jeansen bak-och-fram (som Kriss-kross)... undrar om dessa killar fick ligga mycket?
Citera
2026-03-27, 10:17
Medlem
Charlie-Whites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Då kanske man ska utgå från att det inte hänger på kläderna, utan på dig som person?
Det har du förmodligen rätt i. Uppfattade nog inte frågan fullt ut.
Citera
2026-03-27, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Kanske det kanske.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in