2026-03-25, 21:45
Avstängd
¨1. Spolar med öppet lock. Bajs och kiss bakterier sprider sig många meter - till andra rum. Mitt kök ligger precis utanför.
2. Använder inga handskar, rengörningsmedel eller tvål. Har enbart med sig sitt redskap för att ta bort stopp.
3. Kommer ut i hallen med sitt smutsiga redskap under pågående arbete
3. Torkar av sitt smutsiga redskap med enbart toalettpapper (mitt)- utan handskar eller rengöringsmedel, som sagt
4, Tvöttar inte händerna
4. Öppnar min ytterdörr med sina smutsiga händer.

När han kom, knackade på min dörr, så sade han inte ett enda ord, han bara tittade på mig. Sade inte vem han var - ingenting.

Har tvingats kasta mattor och sanera

Era tankar? Varför har dom inte med sig rengöringsmedel och beter sig hygeniskt?
Citera
2026-03-25, 21:49
Medlem
slagskotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ww1
¨1. Spolar med öppet lock. Bajs och kiss bakterier sprider sig många meter - till andra rum. Mitt kök ligger precis utanför.
2. Använder inga handskar, rengörningsmedel eller tvål. Har enbart med sig sitt redskap för att ta bort stopp.
3. Torkar av sitt smutsiga redskap med enbart toalettpapper (mitt)- utan handskar eller rengöringsmedel, som sagt
4, Tvöttar inte händerna

När han kom, knackade på min dörr, så sade han inte ett enda ord, han bara tittade på mig. Sade inte vem han var - ingenting.

Era tankar? Varför har dom inte med sig rengöringsmedel och beter sig hygeniskt?

Hade du beställt honom,varför spolade han och vad skulle han utföra för arbete hos dig ?
Citera
2026-03-25, 21:52
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av slagskott
Hade du beställt honom,varför spolade han och vad skulle han utföra för arbete hos dig ?

Hyresvärden gjorde det eftersom det blev stopp i toaletten pga avföring
Citera
2026-03-25, 21:53
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av slagskott

Jag vet inte varför han använde duschen och sedan en massa toapapper. Han använde inga handksar, rengöringsmedel eller två och sedan rör han handtaget på min ytterdörr. Så äckligt. Även spolade med öppet lock.
Citera
2026-03-25, 21:54
Medlem
Gorbis avatar
Citat:
4, Tvöttar inte händerna

Era tankar? Varför har dom inte med sig rengöringsmedel och beter sig hygieniskt?

Tror du att en människa klarar av att arbeta som rörmokare och tänka på hygien?

Händer och kropp skall ju bada i andra människors fermenterade bajs och avfall som heltidsyrke.
Citera
2026-03-25, 22:00
Medlem
ABBORREs avatar
Citat:

Tråkigt att höra, nu kan du ju inte använda köket något mer
Citera
2026-03-25, 22:03
Medlem
Umarells avatar
Citat:
4, Tvöttar inte händerna

Var inte en sådan snöflinga. Visst, otrevligt, men du slapp rensa själv och det går att städa. Troligen slipper du lite högre hyra för att de anlitar ett stolpskott i detta och andra fall.
Citera
2026-03-25, 22:15
Medlem
exoticspices avatar
Har också dålig erfarenhet av rörmokare som gör lite som de vill utan respekt för hyresgästens bostad.
Citera
2026-03-25, 22:35
Medlem
Visst, rörmockare är besvärliga - men hur skulle vi klara oss utan dem!
Citera
2026-03-25, 23:11
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Umarell
Var inte en sådan snöflinga. Visst, otrevligt, men du slapp rensa själv och det går att städa. Troligen slipper du lite högre hyra för att de anlitar ett stolpskott i detta och andra fall.

idioterna har äcklat ner mitt hem totalt
Citera
2026-03-25, 23:11
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Har också dålig erfarenhet av rörmokare som gör lite som de vill utan respekt för hyresgästens bostad.

vad hände= vad gjorde du?
Citera
2026-03-25, 23:23
Avstängd
Hur kan dessa autisktiska idioter till rörmokare inte kännna äckel över att inte ens använda handskar och torka av redskap med mitt toapapper? Är det ens tillåtet att använda hyresgästens dusch och en massa toalett papper?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in