2026-03-26, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Connykrim
Rensa bland vapen, droger allt som har med gängkriminalitet o göra?

Polisen är bättre än förr, griper folk snabbare men det är ej tillräckligt. Vi måste agera i förebyggande syfte. Hårt mot hårt!

Jag anser att det är dags!

Varför? Skiten kommer närmare oss civila och påverkar oss nu dagligen. Idag en buss snart nära dig.

Det är nog nu! VAKNA SVErige!

Låt oss äntligen bli ett tryggt land igen, snälla!

Vakna Sverige!
Hahaha

Det är köööööört för länge sen.
Citera
2026-03-26, 10:29
Medlem
Conny kriminell som gillar att bråka på forumet tycker att man ska sätta in militären i orten, så var har du tänkt att vara den där dagen när militären gör sina omfattande insatser?
Militären kommer inte sättas in förrän den dagen Sverige har gått samma väg till mötes som Iran, men det ska vi inte betvivla mycket väl kan ske inom 50-100 år.
Just nu så är det myndigheternas kvarnar som kommer fortsätta att gälla ett bra tag fram över, där beroende på vem som sitter i makten kommer fortsätta att pendla mellan saft & bulle till hårda tag, vad det nu kan innebära i ett svenskt fängelse.
Citera
2026-03-26, 10:31
Medlem
Abdi-Lena-Alkissons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gorbi
Är det 5 eller 6 skjutningar de senaste 2 dygnen?

Gunnar Strömmers Gestapolagar mot hela Sveriges befolkning var verkligen lösningen på problemet.

Övervaka mig mera Gunnar Strömmer. Jag har rent mjöl i påsen. 🤡

Det finns bara en lösning, och det är massdeportationer av araber och negrer. Minst 500.000 måste ut. Problemet är att politikerna är så jävla mesiga och tafatta. Alla vet att det är blattar och negrer som till 90% står för gängkriminalitet, men de värdelösa hjonen till politiker vill inte nämna det och än mindre göra nåt åt saken
Citera
2026-03-26, 10:42
Medlem
RFTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abdi-Lena-Alkisson
Övervaka mig mera Gunnar Strömmer. Jag har rent mjöl i påsen. 🤡

Det finns bara en lösning, och det är massdeportationer av araber och negrer. Minst 500.000 måste ut. Problemet är att politikerna är så jävla mesiga och tafatta. Alla vet att det är blattar och negrer som till 90% står för gängkriminalitet, men de värdelösa hjonen till politiker vill inte nämna det och än mindre göra nåt åt saken

När du nu vet lösningen, varför tar du då inte tag i det. En början kan ju vara att du och alla andra som vet hur problemet ska lösas röstar på ett parti som också vet, d v s AFS.
Då kommer ju det partiet in i riksdagen direkt och får egen majoritet, eller hur?
Citera
2026-03-26, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RFT
När du nu vet lösningen, varför tar du då inte tag i det. En början kan ju vara att du och alla andra som vet hur problemet ska lösas röstar på ett parti som också vet, d v s AFS.
Då kommer ju det partiet in i riksdagen direkt och får egen majoritet, eller hur?

Hade AFS haft en chans att komma in hade jag gärna röstat på dem. Jag röstade på dem 2018. Men de räcker inte att Kasselstrand åker runt på lite torgmöten här och där. De hade behövt både kapital och mäktigare personer bakom sig, plus att frågan borde drivits mycket hårdare här på Fb. Det är försent nu som jag ser det om vi pratar valet 2026.
Citera
2026-03-26, 11:23
Medlem
RFTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abdi-Lena-Alkisson
Hade AFS haft en chans att komma in hade jag gärna röstat på dem. Jag röstade på dem 2018. Men de räcker inte att Kasselstrand åker runt på lite torgmöten här och där. De hade behövt både kapital och mäktigare personer bakom sig, plus att frågan borde drivits mycket hårdare här på Fb. Det är försent nu som jag ser det om vi pratar valet 2026.

Du verkar uppgiven.
Citera
2026-03-26, 11:32
Medlem
BuckshotBills avatar
Fast ingen kunde ju se det komma. Vi har varit naiva.

Hur kunde det liksom bli kaos av att ta hit kaos-folk från kaos-länder? Jag fattar det inte. Och ingen annan heller. Så försök inte.
Citera
2026-03-26, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raina
Bra ide militären är ju tränade för uppgiften och inte för att bekämpa andra militärer...
Anledningen till att geurillakrigföring funkar är ju pga att militären är notoriskt dåliga på att hantera civila som skapar problem.

Men Sveriges problem är ju inte Ryssland eller Iran eller va fan nu regimen försöker påskina.

Problemen heter Abdi, Ali, Ahmed, Mohammed och bor i Rinkeby, Bergsjön, Bredäng, Rosengård, Skäggetorp, Vivalla, Biskopsgården, Hjällbo och Fittja och andra skitställen. Då för väl militären anpassa sig till verkligheten
Citera
2026-03-26, 12:05
Avslutad
Bryr mig inte ett dugg om den svenska stora omfattande tröttheten på brott.
Det är inte jävla livet för mig och oss andra här iallafall. Svenskar kan dra åt helvete
Hade fan inte heller brytt mig om man fick välja mellan rimligare folk eller er. Man vågar fan bajsa mitt i buss eller tunnelbana med er. Ni förtjänar det och vet innerst inne att ni är de mest patetiska bunten vi nånsin sett förmodligen.
Ta er jävla rensning som behövs osv.
Fuck jävla bögar som har det svårt i det här landet, åt helvete med er och alla. Man utpräglade det bara så och kallar det yttre omständigheter när självaste jävla befolkningen är en negativ horunge ändå precis som jävla alltid. Adjö. Ska njuta av mitt kaffe och snus nu.
Citera
2026-03-26, 13:58
Medlem
1335991s avatar
Citat:
Rensa bland vapen, droger allt som har med gängkriminalitet o göra?

Polisen är bättre än förr, griper folk snabbare men det är ej tillräckligt. Vi måste agera i förebyggande syfte. Hårt mot hårt!

Jag anser att det är dags!

Varför? Skiten kommer närmare oss civila och påverkar oss nu dagligen. Idag en buss snart nära dig.

Det är nog nu! VAKNA SVErige!

Låt oss äntligen bli ett tryggt land igen, snälla!

Då måste vi först ändra i grundlagen...

Efter Ådalen är militären förbjudna att användas
mot människor inom Sveriges gränser.
Citera
2026-03-26, 14:06
Avstängd
Connykrims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1335991
Då måste vi först ändra i grundlagen...

Efter Ådalen är militären förbjudna att användas
mot människor inom Sveriges gränser.

Mot människor ja.
Dessa är parasiter och drar sina egna gränser, hade de vart sverige hade de följt våra lagar!
Citera
2026-03-26, 14:09
Medlem
1335991s avatar
Citat:
Mot människor ja.
Dessa är parasiter och drar sina egna gränser, hade de vart sverige hade de följt våra lagar!
I grunden håller jag med dig,
men,vi i Sverige har ju lagar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in